Gönderen Konu: CEMALAKKO vs. FABREGAS [ROVANŞ] ;)  (Okunma sayısı 4024 defa)

Çevrimdışı sinyordemir

  • 2. SINIF UYE
  • ****
  • İleti: 6.316
  • Puan 257
  • Cinsiyet: Bay
    • MSN Messenger - gurkandemir511@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
CEMALAKKO vs. FABREGAS [ROVANŞ] ;)
« Yanıtla #24 : 09 Haziran 2007, 22:22:04 »
bide korner bellemiş harun 2 tane öle attı bana anca öyle basit goller atar benim gollerimin hepsi kendi çabamlaydı anca buglarla kazanı wcg ye gitse kapıdan almazlar bunu :D :D

SPASTIKLER ICIN Bİ FİFA KURSU AÇÇAM BİG SEN ORDAKILERLE TAKIL BURDAKILER SENIN SEVIYENDE DEIL OKE ;)

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Çevrimdışı sinyordemir

  • 2. SINIF UYE
  • ****
  • İleti: 6.316
  • Puan 257
  • Cinsiyet: Bay
    • MSN Messenger - gurkandemir511@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
CEMALAKKO vs. FABREGAS [ROVANŞ] ;)
« Yanıtla #25 : 09 Haziran 2007, 22:22:22 »
bide korner bellemiş harun 2 tane öle attı bana anca öyle basit goller atar benim gollerimin hepsi kendi çabamlaydı anca buglarla kazanı wcg ye gitse kapıdan almazlar bunu :D :D

SPASTIKLER ICIN Bİ FİFA KURSU AÇÇAM BİG SEN ORDAKILERLE TAKIL BURDAKILER SENIN SEVIYENDE DEIL OKE ;)


burdakiler derken kendini kastettin herhalde doğru benim seviyemde değilsin sitede senin kadar seviyesiz adam yok zaten önce adam olmayı öğren sitede bi anket açalım kaç kişi seni istiyo acaba buglarla dolu oyununla ucuz galibiyetler için fark yediğin maçlarda kaçıyosun senle muhattap bile olmak yanlış ama maalesef değerli adminlerimiz görmüyor inş en kısa zamanda postalarlar seni çünkü bu siteyi haketmiyosun bütün gün bilgisayarda oturmaktan başka bildiğin yok birkaç ffc açıyosun diye sitenin sana ihtiyacı olduğunu düşünme biraz dışarı çık hayata bak ;) ;) ;)
;D ;D ;D

Çevrimdışı Abdullah

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 41.478
  • Puan -1500
  • Cinsiyet: Bay
  • qwqwqw
    • Profili Görüntüle
    • Onehost.net
CEMALAKKO vs. FABREGAS [ROVANŞ] ;)
« Yanıtla #26 : 09 Haziran 2007, 22:23:07 »
bide korner bellemiş harun 2 tane öle attı bana anca öyle basit goller atar benim gollerimin hepsi kendi çabamlaydı anca buglarla kazanı wcg ye gitse kapıdan almazlar bunu :D :D

SPASTIKLER ICIN Bİ FİFA KURSU AÇÇAM BİG SEN ORDAKILERLE TAKIL BURDAKILER SENIN SEVIYENDE DEIL OKE ;)

;D ;D ;D ;D ;D ;D

eheheue

ne güldüm bee :D :D :D

Çevrimdışı HaruN

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 10.999
  • Puan 5473
  • Cinsiyet: Bay
  • + 18
    • Profili Görüntüle
CEMALAKKO vs. FABREGAS [ROVANŞ] ;)
« Yanıtla #27 : 09 Haziran 2007, 22:23:43 »
haklı bnce  big ne demişler kabugundan çık ve gerçek dünya ile tanış olm hayat sade fifa deil
MY GAME İS FAİR PLAYYY !

Çevrimdışı C3MALAKKo

  • Osc Çizik Üye

  • 1. SINIF ÜYE
  • *
  • İleti: 20.507
  • Puan 3
    • Profili Görüntüle
CEMALAKKO vs. FABREGAS [ROVANŞ] ;)
« Yanıtla #28 : 09 Haziran 2007, 22:58:21 »
LAN GELIN BI HALISAHA DUZENLIYEK ORDADA DELI EDIM SIZI AMA BUG MUG DEMEYIN ORDADA  :D :D

Çevrimdışı HaruN

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 10.999
  • Puan 5473
  • Cinsiyet: Bay
  • + 18
    • Profili Görüntüle
CEMALAKKO vs. FABREGAS [ROVANŞ] ;)
« Yanıtla #29 : 09 Haziran 2007, 23:40:52 »
LAN GELIN BI HALISAHA DUZENLIYEK ORDADA DELI EDIM SIZI AMA BUG MUG DEMEYIN ORDADA  :D :D
sen team cupta gel bakalım istanbula  ;)
MY GAME İS FAİR PLAYYY !

Çevrimdışı ***ALfoNSo***

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 23.777
  • Puan 6935
  • Cinsiyet: Bay
  • Dü$medeN BuLuTLaRDa Ko$mAm GeREk...
    • Profili Görüntüle
CEMALAKKO vs. FABREGAS [ROVANŞ] ;)
« Yanıtla #30 : 10 Haziran 2007, 00:04:27 »
harun o imzayı yedirt şuna  ;)



Çevrimdışı Abdullah

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 41.478
  • Puan -1500
  • Cinsiyet: Bay
  • qwqwqw
    • Profili Görüntüle
    • Onehost.net
CEMALAKKO vs. FABREGAS [ROVANŞ] ;)
« Yanıtla #31 : 10 Haziran 2007, 00:10:10 »
evet harun yedirt

Çevrimdışı ***ALfoNSo***

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 23.777
  • Puan 6935
  • Cinsiyet: Bay
  • Dü$medeN BuLuTLaRDa Ko$mAm GeREk...
    • Profili Görüntüle
CEMALAKKO vs. FABREGAS [ROVANŞ] ;)
« Yanıtla #32 : 10 Haziran 2007, 00:10:51 »
ya bi insan bu kadar mı dönek olur



Çevrimdışı Abdullah

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 41.478
  • Puan -1500
  • Cinsiyet: Bay
  • qwqwqw
    • Profili Görüntüle
    • Onehost.net
CEMALAKKO vs. FABREGAS [ROVANŞ] ;)
« Yanıtla #33 : 10 Haziran 2007, 00:12:48 »
ya bi insan bu kadar mı dönek olur

kime dedin

Çevrimdışı Abdullah

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 41.478
  • Puan -1500
  • Cinsiyet: Bay
  • qwqwqw
    • Profili Görüntüle
    • Onehost.net
CEMALAKKO vs. FABREGAS [ROVANŞ] ;)
« Yanıtla #34 : 10 Haziran 2007, 00:13:42 »
eğer bana dediysen . ben ilk mesajimdan beri harunu savunuyorum zten  >:(

Çevrimdışı WolborQ

  • 3. SINIF UYE
  • ***
  • İleti: 2.762
  • Puan 2546
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
CEMALAKKO vs. FABREGAS [ROVANŞ] ;)
« Yanıtla #35 : 10 Haziran 2007, 08:48:56 »
hadi harun knkam hadii bee yen şunu