Gönderen Konu: Field Ops  (Okunma sayısı 511 defa)

Çevrimdışı Force23

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 32.652
  • Puan 334
  • Cinsiyet: Bay
  • !!ƒяєєѕтуℓєя!!
    • Profili Görüntüle
Field Ops
« : 10 Ağustos 2007, 19:20:48 »
 Freeze Interactive'in Digital Reality ekibiyle hazırladığı, gerçek zamanlı strateji ile birinci bakıştan vuruş gibi iki ayrı türü birlikte yaşamamızı sağlayacak olan "gerçek zamanlı strateji - vuruş" oyunu Field Ops hakkında revaçta kalan bilgileri sorduğumuz yararlı, küçük bir söyleşi yaptık. Hip Games ile çalışırken yaşadıkları şansızlıklar yüzünden Ghost Wars projesinden olan, savaş oyunlarının geleceği açısından kilit bir nokta sayılacak oyunun üzerinde yeniden çalışmaya başlayan ekibin proje yürütücüsü M. Majeri (Freeze Interactive) ile ufak bir Field Ops turuna ne dersiniz? Amerikan ordusu hakkındaki sıkıştırmalarımıza net bir cevap vermediler belki (!), ama oyun hakkında iki kat daha fazla heyecanlanmamıza sebebiyet verdiklerini rahatlıkla söyleyebiliriz.

  Gamerbug - Field Ops'ta, diğer oyunlarınız D-Day'den ve War on Terror: Turning Point'ten izler görecek miyiz?

  M.Majeri - Field Ops, Freeze Interactive tarafından kurulan yepyeni bir konseptin üzerine oturtulmuş özgün bir oyun. Mevcut motor, bir GZS-V (gerçek zamanlı strateji - vuruş) oyununa izin verecek şekilde, tamamıyla yeniden elden geçirildi. Yani, firmanın geçmiş oyunlarıyla hiçbir benzerliği ve ilişkisi olmayacak.

  Gamerbug - Oyuncular, Küba, Afganistan, Ukrayna ve Manhattan olmak üzere oyunu dört ayrı mekânda oynayacak. Tüm mekânlar orijinal mi olacak yoksa hepsi birbirlerinden farkı olmayan, basit hazırlanmış mekânlar mı olacak? Ayrıca, Amerikan askerleri Afganistan, Ukrayna, Küba gibi yerlerde ne arıyor, oralarda askerî birlikler yok mu? =) Umarız, Field Ops önyargılara yol açacak küçümsemeler içermez, örneğin Afganistan için.

  M. Majeri - Senaryoyu oluştururken ve oyunun geçeceği mekânları belirlerken herhangi bir önyargının oluşması durumuna engel olmak için çok dikkat ettik. Her mekân özel olarak seçildi, oyunda büyük bir role sahip olan mekânların her birinin yapısı, atmosferi ve inşası büyük farklılıklar gösteriyor.

  Gamerbug - İki ayrı türü, birinci bakıştan vuruşu ve gerçek zamanlı stratejiyi tek oyun içerisinde oynayacağız ve istediğimiz zaman iki tür arasında geçiş yapabileceğiz, peki bu çoklu oyuncu bölümünde nasıl işleyecek? Tüm oyuncular aynı zamanda türler arasında geçiş yapmak zorunda mı olacak, yoksa bir bölümde tüm oyuncular sadece tek bir türü mü kullanacaklar?

  M. Majeri - Hem çoklu oyuncu bölümünde hem de tek kişilik bölümde, bir türden bir türe istediğiniz zaman geçebileceksiniz. Çoklu oyuncu bölümünde, oyunu GZS olarak oynayanlarla birlikte GZS olarak oynayabileceğiniz gibi, dilediğiniz vakit tür değişikliğine giderek BBV olarak da oynayabileceksiniz, ve tabii ki rakipleriniz de aynı şeyi yapabilecekler!

  Gamerbug - Oyun, her birinin oynama süresi ortalama bir saat olan 16 tek kişilik bölümden oluşuyor ve bu da toplam ortalama 16 saatlik bir oynanış süresine denk geliyor, kısa değil mi?

  M.Majeri -  Tek kişilik bölüm deneyimi profesyonel bir oyuncu için on altı saat ile yirmi saat arasında sürecek. Field Ops, gerçekten çok iyi bir oyun deneyimi isteyen on geniş çoklu oyuncu haritası barındıracağından, size oyuncuların oyunu kısa bulmayacağını rahatlıkla söyleyebilirim. =)

  Gamerbug -  Tank, cip, helikopter gibi birçok aracı kullanabileceğiz, peki tüm araçların kullanışı aynı mı olacak yoksa hepsinin kendine has kullanımı mı var?

  M. Majeri - Her araç hem standart strateji görünümüyle, hem de üçüncü şahıs bakış açısıyla direkt olarak kontrol edilebilecek ve her biri farklı direnç ve zaaflara sahip olacak. Oyun süresince her araca ayrı zamanlarda, ayrı sebeplerden ötürü ihtiyacınız olacak. Duruma bağlı olarak, göreve giderken tankı veya cipi, veya helikopteri, istediğinizi kullanabileceksiniz!
Only God Can Judge Me !!
They''ll Never Take Me Alive