Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda

SPOR HABERLERİ => ANADOLU TAKIMLARI => Konuyu başlatan: irsad26 - 14 Ağustos 2008, 17:33:26

Başlık: Ankaraspor galibiyetle kapattı: 2-1
Gönderen: irsad26 - 14 Ağustos 2008, 17:33:26
Ankaraspor galibiyetle kapattı: 2-1
Hollanda kampının son gününde 6. Hazırlık maçını Hollanda’nın 1. Lig takımlarından Vitesse Arnhem’le oynayan Ankaraspor, zorlu rakibi karşısındaki mücadeleden 2-1 galip ayrıldı.
Yeni sezon hazırlıklarını, yaptığı son hazırlık maçıyla tamamlayan Mavi beyazlılar, kapanışı galibiyetle süsledi. İlk yarısı 1-1 berabere tamamlanan karşılaşmanın ikinci yarısında Neca’nın serbest vuruştan attığı golle, Leoparlar sahadan 2-1 galip ayrıldı.

Loenermark Spor Tesisleri’nde oynanan karşılaşmaya Ankaraspor şu on birle çıktı: Stefan, Erhan, Risp (Hanifi dk 46), Batak, Eren (Baki dk 63), Tita, Theo, Hürriyet (Neca dk 46), Mehmet Çakır (Bilal dk 46), Özer, Murat (De Nigris dk 63).