Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda
OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => FIFA 09 KUPALARI => 2007-08 | 2008-09 | 2009- 2010 Sezonları Online Yarışma Arşivi => 09 My Team Cup => Konuyu başlatan: FabregaS - 13 Ocak 2009, 20:58:01
Başlık: Sohbet Mekanı
Gönderen: FabregaS - 13 Ocak 2009, 20:58:01
BU BÖLÜMDE MY TEAM CUP HAKKINDA SOHBET EDEBİLİRZ VE TURNUVA FORMATI İLE İLGİLİ SORULARINIZI YAZABİLİRSİNİZ .. AYRICA RAKIPLERINIZLE BU BOLUMDEN ANLASIP MAÇLARINIZI OYNIYABILIRSINIZ. TAKIMINIZA BOL ŞANS !
Başlık: Sohbet Mekanı
Gönderen: Hamza - 13 Ocak 2009, 21:08:45
Herkese Başarilar Diliyorum.Zevkli bir turnuva olmasi dileyiğle