Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda
OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => DEMON LEAGUE => FIFA 09 LİGLERİ => 2007-08 | 2008-09 | 2009- 2010 Sezonları Online Yarışma Arşivi => DEMON LEAGUE KUPASI => Konuyu başlatan: weathered - 29 Ocak 2009, 17:08:18
-
ŞİMDİ DEMON LEAGUE KUPASI VAKTİ.
-
Benim Takim biyerlerine bakarak kücük olsada sampiyon olmayi istiyom yani
-
senin takımda vucinic varken sana bişey olmaz ;D :D
-
10 takımı da ankete ekleseydin daha güzel olurdu
-
10 takımı da ankete ekleseydin daha güzel olurdu
Haklısın
-
milan olabilir
-
iyi oalan kazansin