Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda

POPÜLER OYUNLAR => COUNTER STRİKE => DİĞER OYUNLAR => Counter Strike Özel Bölüm => Konuyu başlatan: BaD_BoY - 19 Mart 2009, 20:21:47

Başlık: Taşındık Beyler!
Gönderen: BaD_BoY - 19 Mart 2009, 20:21:47
Biliyorum Bıkmış ola bilirsiniz taşındık +server zombi oldu Teşekkürler...
Başlık: Taşındık Beyler!
Gönderen: Hamza - 20 Mart 2009, 06:48:52
Server ihtiyaciniz var ise irtibata geçebiliriz

[email protected] ekleyebilirsiniz
Başlık: Taşındık Beyler!
Gönderen: Abdullah - 20 Mart 2009, 17:34:41
 :bas
Başlık: Taşındık Beyler!
Gönderen: By_Sewim - 21 Mart 2009, 00:11:26
 :W