Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda

OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => SONA EREN FİFA 07 TURNUVALARİMİZ => 2005-06 Ve 2006-07 Sezonları Online Yarışma Arşivi => OYUNSİTENİZ İKİNCİ EURO CUP => Konuyu başlatan: Hamza - 03 Kasım 2006, 23:55:16

Başlık: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 03 Kasım 2006, 23:55:16
OYUNSİTENİZ İKİNCİ FİFA 07 EURO TURNUVAMIZ İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ SORUNUZU ELEŞTİRİNİZİ BURADA YAPABİLİR . TURNUVA İLE ALAKALİ BU KONUDAN SOHBET EDEBİLİRSİNİZ .
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: nadir_pıero - 04 Kasım 2006, 00:08:06
İŞN KAYITLAR HEMEN DOLAR
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: evanescence - 04 Kasım 2006, 00:30:46
EVET İNŞALLAH HEMEN DOLARDA MAÇLARA BAŞLAYABİLİRİZ
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: nadir_pıero - 04 Kasım 2006, 00:42:24
beyler fifa07 de süper hareketler öğrendim harika hepsi lhan mansızın hareketi filan hepsi ve ayrıca ronaldinho nun flip-flap yapışıda
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: evanescence - 04 Kasım 2006, 00:47:56
beyler fifa07 de süper hareketler öğrendim harika hepsi lhan mansızın hareketi filan hepsi ve ayrıca ronaldinho nun flip-flap yapışıda

desene bize karşı uygulayacaksın o hareketleri :D
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: sihirbaz - 04 Kasım 2006, 10:51:29
ufak bi yanlışlık oldu sayfa yerine konu değiştirme butonuna tıklamışım :D
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: amett - 04 Kasım 2006, 11:38:07
sihirbaz

[email protected]

sevilla

KARDŞİM KAYITLARIN ALINDIĞI YERE YAPARSAN KAYDINI KAYITIN KABUL EDİLECEKTİR SOHBET BÖLÜM BURASI ;)
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: amett - 04 Kasım 2006, 11:40:08
ARKADAŞLAR KAYITLAR TAMMALANDIĞINDA BELKİ BEN BURADA OLMAYABİLİRİM AMA GELİRİM MERAK ETMEYİN GELDİĞİMDE KURALARI ÇEKİP PUAN DURUMUNU HAZIRLICAM HA BİDE BUSEFER OKADR JANJANLI OLMUCAK  :D :D KORKMAYIN SADE OLCAK UĞRAŞMAM OKADR ARTIKIN :D :D
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: nadir_pıero - 04 Kasım 2006, 11:48:07
beyler fifa07 de süper hareketler öğrendim harika hepsi lhan mansızın hareketi filan hepsi ve ayrıca ronaldinho nun flip-flap yapışıda

desene bize karşı uygulayacaksın o hareketleri :D
aynen öle
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: sihirbaz - 04 Kasım 2006, 13:22:34
15. kayıtı ben yaptım iyi takımlar kapılmış doğal olarak ama sonuda kdr mücadele edeicem...;)
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: amett - 04 Kasım 2006, 13:30:29
15. kayıtı ben yaptım iyi takımlar kapılmış doğal olarak ama sonuda kdr mücadele edeicem...;)

olsun kardeşim sonuçta eğlenmek için buradayız hepimiz eğlenmek için burda olmasam fenerbahçeyi almazdım  ;) sonuçta oda kötü takım değil ama maksat fenrbahçeyle tüm takımları yenebilmek banada bu heyecan veriyoo :D
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: zoothig - 04 Kasım 2006, 13:53:34
baba kaç takım olması gerke başlamak için
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: amett - 04 Kasım 2006, 14:01:44
16 kardşeim son 1 takım kaldı
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: evanescence - 04 Kasım 2006, 15:04:56
takımlar tamamlandı kuraları bekliyoruz
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 04 Kasım 2006, 18:14:44
takımlar tamamlandı kuraları bekliyoruz

kayitlarimiz doldu arkadaşlar . amet kardeşim gelince kuralari çekecektir . izleme de kalin  ;)
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: amett - 04 Kasım 2006, 18:17:56
KURALARI ÇEKİYORUM ŞİMDİ YAZICAM FORUMA BİRAZDAN ;)
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: evanescence - 04 Kasım 2006, 18:21:24
KURALARI ÇEKİYORUM ŞİMDİ YAZICAM FORUMA BİRAZDAN ;)

ok kardeş 4 gözle bekliyorum
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: sihirbaz - 05 Kasım 2006, 17:42:38
kardeş hakkaten isviçrede çekilen kuralar gibi kavonozların içndeki kapsüllerle fln mı çekiyonuz :D:D:D
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: m3t3d1nh0 - 05 Kasım 2006, 18:41:46
amett kardes puan durumlarına güncellermisin
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 05 Kasım 2006, 18:49:01
amett kardes puan durumlarına güncellermisin

puan durumu tüm maçlar bittikten sonra güncellenir metehan ;)
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: amett - 05 Kasım 2006, 18:50:05
amett kardes puan durumlarına güncellermisin

puan durumu tüm maçlar bittikten sonra güncellenir metehan ;)

bende tam onu yazıcaktım bendne önce davrandın aga hamachim çalışmıyoo :( :( bozuldumu ne :D
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 05 Kasım 2006, 18:51:10
amett kardes puan durumlarına güncellermisin

puan durumu tüm maçlar bittikten sonra güncellenir metehan ;)

bende tam onu yazıcaktım bendne önce davrandın aga hamachim çalışmıyoo :( :( bozuldumu ne :D

valla benimde bayağidir açilmiyor . herhalde genel bir sorun var bağlantilarda
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: amett - 05 Kasım 2006, 18:53:27
amett kardes puan durumlarına güncellermisin

puan durumu tüm maçlar bittikten sonra güncellenir metehan ;)

bende tam onu yazıcaktım bendne önce davrandın aga hamachim çalışmıyoo :( :( bozuldumu ne :D

valla benimde bayağidir açilmiyor . herhalde genel bir sorun var bağlantilarda

hamza aga aynı soruyu 3kez sordum 3ünüde cevapladın hella olsun beyaw :D :D :D :D
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: m3t3d1nh0 - 05 Kasım 2006, 19:05:03
oke kardes bilmiyordum birde cmylmzz ile maçı yapıyorduk ilk yarı 5-1 bitti ikinci yarıda koptu maç sonrada arkadas yemeğe gitti bende sony_harunla maçı yaptım sonra geldim msnye yoktu isteyen varsa maç yapabilirim direkt ipten  herkes msnye gelsinde şu hamachi sorununa çözüm bulalım
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 05 Kasım 2006, 19:08:08
oke kardes bilmiyordum birde cmylmzz ile maçı yapıyorduk ilk yarı 5-1 bitti ikinci yarıda koptu maç sonrada arkadas yemeğe gitti bende sony_harunla maçı yaptım sonra geldim msnye yoktu isteyen varsa maç yapabilirim direkt ipten  herkes msnye gelsinde şu hamachi sorununa çözüm bulalım

hamachinin düzelmesi için yapacağimiz bir şey malesef yok metehan . sadece bekliyeceğiz . arada böyle kesilmeler oluyor , fakat çok uzun sürmez . en fazla 1-2 saate kesin açilir 
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: m3t3d1nh0 - 05 Kasım 2006, 19:10:32
bende bugün oldu pcye reset attım geri oldu
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: evanescence - 05 Kasım 2006, 19:43:47
arkadaşlar maçlar için son gün belirlendi mi acaba göremedim de
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: amett - 05 Kasım 2006, 19:56:30
son gün belirlenmedii nezmna sıkılırsak ozamn bitircez :D :D hafta içi biara bitiririz arkadşlar hafta sonu olmasına rağmen maçlar bitmiyor nediim :)
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: zoothig - 07 Kasım 2006, 18:42:33
ya ahmet bey bu beşiktaş ve bayern münih kullanıcıları nerde hiç açmıyorlar msn lerini ulaşamıyorum onlara
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: amett - 07 Kasım 2006, 19:01:21
ya ahmet bey bu beşiktaş ve bayern münih kullanıcıları nerde hiç açmıyorlar msn lerini ulaşamıyorum onlara

KARDEŞİM ÖZEL MSJ AT MAİL AT YADA MSNİNİ HEP AÇIK TUT TAKİP ET FORUMDAN TAKİP ET ONLİNE OLUYOLARMI SEN BURDAYKEN DİYE SORA FORUMA MSJ YAZ ONLAR SANA CVP VERİCEKLERDİR.  ;) EN KISA ZAMNDADA ÇEYREK FİNAL MAÇLARINI KURALRINI ÇEKMEYİ DÜŞÜNÜYORUM ARKADAŞLAR TURNUVANIN DAHA FAZLA UZMASINI İSTEMİYORUM BİYANDAN SIKICI OLUYO DİĞER YANDAN YENİ TURNUVALAR BEKLİYEN ARKADŞALARIMIZ VAR ONUN İÇİN ACELE EDELİM BELLİ OLMAZ NEZAMAN KURALARI ÇEKİCEĞİMİZ HABERİNİZ OLSUN ONU İÇİN MAÇLARINIZI YAPIN HAFTA İÇİ OLDUĞUNDAN KİMİ OKULDA KİMİ İŞTE OLDUĞUNDAN YAPAMIYO OLABİLİR EN GEÇ CUMA GÜNÜ ÇEYREK FİNAL MAÇLARININ KURALARINI ÇEKEBİLİRİM HAFTA SONUNA GELDİMİ ELEME MAÇLARI DAHA ÇABUK BİTER DİYE ;)
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: m3t3d1nh0 - 08 Kasım 2006, 11:59:23
ya ahmet bey bu beşiktaş ve bayern münih kullanıcıları nerde hiç açmıyorlar msn lerini ulaşamıyorum onlara

KARDEŞİM ÖZEL MSJ AT MAİL AT YADA MSNİNİ HEP AÇIK TUT TAKİP ET FORUMDAN TAKİP ET ONLİNE OLUYOLARMI SEN BURDAYKEN DİYE SORA FORUMA MSJ YAZ ONLAR SANA CVP VERİCEKLERDİR.  ;) EN KISA ZAMNDADA ÇEYREK FİNAL MAÇLARINI KURALRINI ÇEKMEYİ DÜŞÜNÜYORUM ARKADAŞLAR TURNUVANIN DAHA FAZLA UZMASINI İSTEMİYORUM BİYANDAN SIKICI OLUYO DİĞER YANDAN YENİ TURNUVALAR BEKLİYEN ARKADŞALARIMIZ VAR ONUN İÇİN ACELE EDELİM BELLİ OLMAZ NEZAMAN KURALARI ÇEKİCEĞİMİZ HABERİNİZ OLSUN ONU İÇİN MAÇLARINIZI YAPIN HAFTA İÇİ OLDUĞUNDAN KİMİ OKULDA KİMİ İŞTE OLDUĞUNDAN YAPAMIYO OLABİLİR EN GEÇ CUMA GÜNÜ ÇEYREK FİNAL MAÇLARININ KURALARINI ÇEKEBİLİRİM HAFTA SONUNA GELDİMİ ELEME MAÇLARI DAHA ÇABUK BİTER DİYE ;)

amett ne zmn çeyrek final kuraların çekceksşin boş olduğun zaman çek istersen ben çeyrek finale çıkan takımları yazim şimdi yaziorum oke
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: amett - 08 Kasım 2006, 20:54:46
arkadaşlar geldim oynan maçlara bakıcam ve puan durumunu hazırlıcam grup maçlarının daha fazla uzamasını istemiyorum sabırlı olun ve bekleyin :D ;)
Başlık: Ynt: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
Gönderen: m3t3d1nh0 - 09 Kasım 2006, 12:14:21
oke kardes ama abimle ben aynı gruptayız
Başlık: Sohbet
Gönderen: YuRY - 21 Kasım 2006, 15:19:05
çok uzun be agam 1 hafata yaw bea
Başlık: Ynt: 1. HAFTA MAÇLARI VE MAÇ SONUÇLARI
Gönderen: sinyordemir - 21 Kasım 2006, 16:31:34
bence 1 hafta iyi rakipler kolay kolay buluşamayabilir yazın tatildi ve zamanımız boldu öğrencilerin zamanı boldu yani ama şimdi öyle değil mesela ben lise1deyim okuldan 16:00da çıkıyom eve 16:30da geliyom onun için rakiplerimle kolay kolay buluşamayabilirim bence en iyisi 1 hafta
Başlık: Ynt: 1. HAFTA MAÇLARI VE MAÇ SONUÇLARI
Gönderen: ultrAslan54 - 21 Kasım 2006, 17:07:24
çok uzun be agam 1 hafata yaw bea

BECKHAM HAKLI!SEN BU KADAR UZUN SÜRE VERİNCE HERKES DAHA FAZLA UZATIYOR AMA SEN BİLİRSİN YİNE DE BİZ UYARALIM DA!
Başlık: Ynt: 1. HAFTA MAÇLARI VE MAÇ SONUÇLARI
Gönderen: djarum black- - 21 Kasım 2006, 17:12:27
bence 1 hafta iyi rakipler kolay kolay buluşamayabilir yazın tatildi ve zamanımız boldu öğrencilerin zamanı boldu yani ama şimdi öyle değil mesela ben lise1deyim okuldan 16:00da çıkıyom eve 16:30da geliyom onun için rakiplerimle kolay kolay buluşamayabilirim bence en iyisi 1 hafta

tamam kardeş 1 hafta olsun