Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda
OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => SONA EREN FİFA 07 TURNUVALARİMİZ => 2005-06 Ve 2006-07 Sezonları Online Yarışma Arşivi => OYUNSİTENİZ İKİNCİ EURO CUP => Konuyu başlatan: Hamza - 03 Kasım 2006, 23:55:16
-
OYUNSİTENİZ İKİNCİ FİFA 07 EURO TURNUVAMIZ İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ SORUNUZU ELEŞTİRİNİZİ BURADA YAPABİLİR . TURNUVA İLE ALAKALİ BU KONUDAN SOHBET EDEBİLİRSİNİZ .
-
İŞN KAYITLAR HEMEN DOLAR
-
EVET İNŞALLAH HEMEN DOLARDA MAÇLARA BAŞLAYABİLİRİZ
-
beyler fifa07 de süper hareketler öğrendim harika hepsi lhan mansızın hareketi filan hepsi ve ayrıca ronaldinho nun flip-flap yapışıda
-
beyler fifa07 de süper hareketler öğrendim harika hepsi lhan mansızın hareketi filan hepsi ve ayrıca ronaldinho nun flip-flap yapışıda
desene bize karşı uygulayacaksın o hareketleri :D
-
ufak bi yanlışlık oldu sayfa yerine konu değiştirme butonuna tıklamışım :D
-
sihirbaz
[email protected]
sevilla
KARDŞİM KAYITLARIN ALINDIĞI YERE YAPARSAN KAYDINI KAYITIN KABUL EDİLECEKTİR SOHBET BÖLÜM BURASI ;)
-
ARKADAŞLAR KAYITLAR TAMMALANDIĞINDA BELKİ BEN BURADA OLMAYABİLİRİM AMA GELİRİM MERAK ETMEYİN GELDİĞİMDE KURALARI ÇEKİP PUAN DURUMUNU HAZIRLICAM HA BİDE BUSEFER OKADR JANJANLI OLMUCAK :D :D KORKMAYIN SADE OLCAK UĞRAŞMAM OKADR ARTIKIN :D :D
-
beyler fifa07 de süper hareketler öğrendim harika hepsi lhan mansızın hareketi filan hepsi ve ayrıca ronaldinho nun flip-flap yapışıda
desene bize karşı uygulayacaksın o hareketleri :D
aynen öle
-
15. kayıtı ben yaptım iyi takımlar kapılmış doğal olarak ama sonuda kdr mücadele edeicem...;)
-
15. kayıtı ben yaptım iyi takımlar kapılmış doğal olarak ama sonuda kdr mücadele edeicem...;)
olsun kardeşim sonuçta eğlenmek için buradayız hepimiz eğlenmek için burda olmasam fenerbahçeyi almazdım ;) sonuçta oda kötü takım değil ama maksat fenrbahçeyle tüm takımları yenebilmek banada bu heyecan veriyoo :D
-
baba kaç takım olması gerke başlamak için
-
16 kardşeim son 1 takım kaldı
-
takımlar tamamlandı kuraları bekliyoruz
-
takımlar tamamlandı kuraları bekliyoruz
kayitlarimiz doldu arkadaşlar . amet kardeşim gelince kuralari çekecektir . izleme de kalin ;)
-
KURALARI ÇEKİYORUM ŞİMDİ YAZICAM FORUMA BİRAZDAN ;)
-
KURALARI ÇEKİYORUM ŞİMDİ YAZICAM FORUMA BİRAZDAN ;)
ok kardeş 4 gözle bekliyorum
-
kardeş hakkaten isviçrede çekilen kuralar gibi kavonozların içndeki kapsüllerle fln mı çekiyonuz :D:D:D
-
amett kardes puan durumlarına güncellermisin
-
amett kardes puan durumlarına güncellermisin
puan durumu tüm maçlar bittikten sonra güncellenir metehan ;)
-
amett kardes puan durumlarına güncellermisin
puan durumu tüm maçlar bittikten sonra güncellenir metehan ;)
bende tam onu yazıcaktım bendne önce davrandın aga hamachim çalışmıyoo :( :( bozuldumu ne :D
-
amett kardes puan durumlarına güncellermisin
puan durumu tüm maçlar bittikten sonra güncellenir metehan ;)
bende tam onu yazıcaktım bendne önce davrandın aga hamachim çalışmıyoo :( :( bozuldumu ne :D
valla benimde bayağidir açilmiyor . herhalde genel bir sorun var bağlantilarda
-
amett kardes puan durumlarına güncellermisin
puan durumu tüm maçlar bittikten sonra güncellenir metehan ;)
bende tam onu yazıcaktım bendne önce davrandın aga hamachim çalışmıyoo :( :( bozuldumu ne :D
valla benimde bayağidir açilmiyor . herhalde genel bir sorun var bağlantilarda
hamza aga aynı soruyu 3kez sordum 3ünüde cevapladın hella olsun beyaw :D :D :D :D
-
oke kardes bilmiyordum birde cmylmzz ile maçı yapıyorduk ilk yarı 5-1 bitti ikinci yarıda koptu maç sonrada arkadas yemeğe gitti bende sony_harunla maçı yaptım sonra geldim msnye yoktu isteyen varsa maç yapabilirim direkt ipten herkes msnye gelsinde şu hamachi sorununa çözüm bulalım
-
oke kardes bilmiyordum birde cmylmzz ile maçı yapıyorduk ilk yarı 5-1 bitti ikinci yarıda koptu maç sonrada arkadas yemeğe gitti bende sony_harunla maçı yaptım sonra geldim msnye yoktu isteyen varsa maç yapabilirim direkt ipten herkes msnye gelsinde şu hamachi sorununa çözüm bulalım
hamachinin düzelmesi için yapacağimiz bir şey malesef yok metehan . sadece bekliyeceğiz . arada böyle kesilmeler oluyor , fakat çok uzun sürmez . en fazla 1-2 saate kesin açilir
-
bende bugün oldu pcye reset attım geri oldu
-
arkadaşlar maçlar için son gün belirlendi mi acaba göremedim de
-
son gün belirlenmedii nezmna sıkılırsak ozamn bitircez :D :D hafta içi biara bitiririz arkadşlar hafta sonu olmasına rağmen maçlar bitmiyor nediim :)
-
ya ahmet bey bu beşiktaş ve bayern münih kullanıcıları nerde hiç açmıyorlar msn lerini ulaşamıyorum onlara
-
ya ahmet bey bu beşiktaş ve bayern münih kullanıcıları nerde hiç açmıyorlar msn lerini ulaşamıyorum onlara
KARDEŞİM ÖZEL MSJ AT MAİL AT YADA MSNİNİ HEP AÇIK TUT TAKİP ET FORUMDAN TAKİP ET ONLİNE OLUYOLARMI SEN BURDAYKEN DİYE SORA FORUMA MSJ YAZ ONLAR SANA CVP VERİCEKLERDİR. ;) EN KISA ZAMNDADA ÇEYREK FİNAL MAÇLARINI KURALRINI ÇEKMEYİ DÜŞÜNÜYORUM ARKADAŞLAR TURNUVANIN DAHA FAZLA UZMASINI İSTEMİYORUM BİYANDAN SIKICI OLUYO DİĞER YANDAN YENİ TURNUVALAR BEKLİYEN ARKADŞALARIMIZ VAR ONUN İÇİN ACELE EDELİM BELLİ OLMAZ NEZAMAN KURALARI ÇEKİCEĞİMİZ HABERİNİZ OLSUN ONU İÇİN MAÇLARINIZI YAPIN HAFTA İÇİ OLDUĞUNDAN KİMİ OKULDA KİMİ İŞTE OLDUĞUNDAN YAPAMIYO OLABİLİR EN GEÇ CUMA GÜNÜ ÇEYREK FİNAL MAÇLARININ KURALARINI ÇEKEBİLİRİM HAFTA SONUNA GELDİMİ ELEME MAÇLARI DAHA ÇABUK BİTER DİYE ;)
-
ya ahmet bey bu beşiktaş ve bayern münih kullanıcıları nerde hiç açmıyorlar msn lerini ulaşamıyorum onlara
KARDEŞİM ÖZEL MSJ AT MAİL AT YADA MSNİNİ HEP AÇIK TUT TAKİP ET FORUMDAN TAKİP ET ONLİNE OLUYOLARMI SEN BURDAYKEN DİYE SORA FORUMA MSJ YAZ ONLAR SANA CVP VERİCEKLERDİR. ;) EN KISA ZAMNDADA ÇEYREK FİNAL MAÇLARINI KURALRINI ÇEKMEYİ DÜŞÜNÜYORUM ARKADAŞLAR TURNUVANIN DAHA FAZLA UZMASINI İSTEMİYORUM BİYANDAN SIKICI OLUYO DİĞER YANDAN YENİ TURNUVALAR BEKLİYEN ARKADŞALARIMIZ VAR ONUN İÇİN ACELE EDELİM BELLİ OLMAZ NEZAMAN KURALARI ÇEKİCEĞİMİZ HABERİNİZ OLSUN ONU İÇİN MAÇLARINIZI YAPIN HAFTA İÇİ OLDUĞUNDAN KİMİ OKULDA KİMİ İŞTE OLDUĞUNDAN YAPAMIYO OLABİLİR EN GEÇ CUMA GÜNÜ ÇEYREK FİNAL MAÇLARININ KURALARINI ÇEKEBİLİRİM HAFTA SONUNA GELDİMİ ELEME MAÇLARI DAHA ÇABUK BİTER DİYE ;)
amett ne zmn çeyrek final kuraların çekceksşin boş olduğun zaman çek istersen ben çeyrek finale çıkan takımları yazim şimdi yaziorum oke
-
arkadaşlar geldim oynan maçlara bakıcam ve puan durumunu hazırlıcam grup maçlarının daha fazla uzamasını istemiyorum sabırlı olun ve bekleyin :D ;)
-
oke kardes ama abimle ben aynı gruptayız
-
çok uzun be agam 1 hafata yaw bea
-
bence 1 hafta iyi rakipler kolay kolay buluşamayabilir yazın tatildi ve zamanımız boldu öğrencilerin zamanı boldu yani ama şimdi öyle değil mesela ben lise1deyim okuldan 16:00da çıkıyom eve 16:30da geliyom onun için rakiplerimle kolay kolay buluşamayabilirim bence en iyisi 1 hafta
-
çok uzun be agam 1 hafata yaw bea
BECKHAM HAKLI!SEN BU KADAR UZUN SÜRE VERİNCE HERKES DAHA FAZLA UZATIYOR AMA SEN BİLİRSİN YİNE DE BİZ UYARALIM DA!
-
bence 1 hafta iyi rakipler kolay kolay buluşamayabilir yazın tatildi ve zamanımız boldu öğrencilerin zamanı boldu yani ama şimdi öyle değil mesela ben lise1deyim okuldan 16:00da çıkıyom eve 16:30da geliyom onun için rakiplerimle kolay kolay buluşamayabilirim bence en iyisi 1 hafta
tamam kardeş 1 hafta olsun