Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda

OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => SONA EREN FİFA 07 TURNUVALARİMİZ => 2005-06 Ve 2006-07 Sezonları Online Yarışma Arşivi => OYUNSİTENİZ ÖDÜLLÜ FİFA 07 LİGİ => Konuyu başlatan: cmylmzzz - 22 Kasım 2006, 19:04:04

Başlık: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: cmylmzzz - 22 Kasım 2006, 19:04:04
arkadaşlar lige beklentilerin üzerinde katılımcı olduğu için ön eleme maçları yapılacak ve en iyi 14 oyuncuyla lige başlıyacağız...

Maçlar rövanşsız olacaktir.

Maç sonuçları bu başlık altına yazılacaktır...

4 adet grubtan ilk 3'e girenler lige katılacaktır...
Gruplarda 4. olan ve averajı ve puanı en yüksek 2 kişi lige katılcacaktır...

Böylece 14 kişi oluşturulacaktır



C GRUBU:

nadir
faLconi
Fuis
BEŞİKTAŞLI EMRE
NeFaKo
baba
Appiah_4
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: falconi - 22 Kasım 2006, 19:22:10
faLconi 4 - 3 sergley

maç iptal olmuştur falconi fuıs ile tekrar yapacaktır
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: nadir_pıero - 22 Kasım 2006, 19:36:25
nadir 3-1 beşiktaşlı emre
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: nadir_pıero - 22 Kasım 2006, 19:36:56
faLconi 4 - 3 sergley
aga sendede ben hostum die tutturmadı mı bu beboli
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: nadir_pıero - 22 Kasım 2006, 19:59:42
nadir 5-0 baba

Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: sergley - 22 Kasım 2006, 20:45:39
sergley 4-2 nadir
ewt tuturdum ben host olmayınca benm pc cok kasıo anlamıyom neden ayrıca duzgun konus karsında senden kuck biri yok bole diceksende benle muhattap olma


maç iptal olmuştur nadir fuıs ile tekrar yapacaktır
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: amett - 22 Kasım 2006, 21:04:43
faLconi 4 - 3 sergley
aga sendede ben hostum die tutturmadı mı bu beboli

nadir ortamı germeye çalışma karşındakine saygılı olmaya çalış kırıcı bir hareket sözde bulunma kardeşim oke aynısını bana söleseydin bunu bende san tepki verirdim arkadaş gerekli açıklamayı yaptı sorun çıkmasın daha ;)
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: nadir_pıero - 23 Kasım 2006, 08:07:24
faLconi 4 - 3 sergley
aga sendede ben hostum die tutturmadı mı bu beboli

nadir ortamı germeye çalışma karşındakine saygılı olmaya çalış kırıcı bir hareket sözde bulunma kardeşim oke aynısını bana söleseydin bunu bende san tepki verirdim arkadaş gerekli açıklamayı yaptı sorun çıkmasın daha ;)
ya ama amett ben host oldum girdik oyuna bi baktım 7 dk de çıktı oyun da donma falan hiç bişe yoktu.dediki ''sen malmısın ben host olsam bundan daha ii olur süper olur dedi oyunnun donmadığı halde çıktı böle dedi bu ne demek yani
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: Appiah_4 - 23 Kasım 2006, 13:39:26
faLconi 4 - 3 sergley
aga sendede ben hostum die tutturmadı mı bu beboli

nadir ortamı germeye çalışma karşındakine saygılı olmaya çalış kırıcı bir hareket sözde bulunma kardeşim oke aynısını bana söleseydin bunu bende san tepki verirdim arkadaş gerekli açıklamayı yaptı sorun çıkmasın daha ;)
ya ama amett ben host oldum girdik oyuna bi baktım 7 dk de çıktı oyun da donma falan hiç bişe yoktu.dediki ''sen malmısın ben host olsam bundan daha ii olur süper olur dedi oyunnun donmadığı halde çıktı böle dedi bu ne demek yani

vala bende de oluyo bende kasıyo mesela ama karşı tarafa soruyorum kasmıyo diyo bazen oluyo böyle adil değil böyle olması
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: sergley - 23 Kasım 2006, 14:41:29
blader sen bana dion bebolı bu ne ya dıon bende donma yok dıon ben dıom sende olmaybılır bende var dıom baskası kurunca oluo dıom sen hal ordasın ende yok dıon bende ondan sana malmısın dıom ama sen  bana salak salak bebolı mıs yok baska bisimis dersen olafıda bende sana derm benle muhattap olma bidaha ( bu konuyuda burda kapat ben kapıyorum )
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: Appiah_4 - 23 Kasım 2006, 15:11:27
Appiah_4 3-2 Sergley
güzel maçtı ellerine sağlık


maç iptal olmuştur Appiah_4 fuıs ile tekrar maç yapacaktır
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: cmylmzzz - 23 Kasım 2006, 15:46:39
Sergley elendi arkadaşlar çift nickten dolayı
arkadaş bana anlattı durumu
onun yerine yedek kayıtlardan Fuis eklendi
maçlarınızı fuis ile oynayın lütfen
Sergley'le yapılan maçlar iptal olmuştur..

Yönetici arkadaşlarda bi çek ederse sevinirim çift giriş warmı die turnuvaya :)
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: amett - 23 Kasım 2006, 15:53:53
Sergley elendi arkadaşlar çift nickten dolayı
arkadaş bana anlattı durumu
onun yerine yedek kayıtlardan Fuis eklendi
maçlarınızı fuis ile oynayın lütfen
Sergley'le yapılan maçlar iptal olmuştur..

Yönetici arkadaşlarda bi çek ederse sevinirim çift giriş warmı die turnuvaya :)

cmylmzz kardeşim 2 nickli arkiyi 2kezk ayıt yapan işiyi ayrı nicklerle turnuvadan ihraç edilsin derim ben en büyük ders bu olur bu turnuvanın modu sensin fikrini almak isterim?
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: cmylmzzz - 23 Kasım 2006, 16:14:35
öbür topic de anlasmasınız zaten kardes :)
ilk defa oldugu için ve hatasını kabul ettiği için ben diğer kullanıcı adını diskalifiye ettim
gerisini siz bilirsiniz
bide bu grup lar altındaki sohbetleri biri sohbet kısmına tasırsa daha iyi olcak sonucları alırken zorlanmiyim :)
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: Appiah_4 - 23 Kasım 2006, 17:11:29
Appiah_4  4-2 NaFaKo
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: amett - 23 Kasım 2006, 17:58:42
öbür topic de anlasmasınız zaten kardes :)
ilk defa oldugu için ve hatasını kabul ettiği için ben diğer kullanıcı adını diskalifiye ettim
gerisini siz bilirsiniz
bide bu grup lar altındaki sohbetleri biri sohbet kısmına tasırsa daha iyi olcak sonucları alırken zorlanmiyim :)

oke kardşeim anlaştık hamza gelince sohbet yollar msjlarıı  ;)
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: nadir_pıero - 23 Kasım 2006, 18:17:20
bu sergley turnuvaya iki isimle mi girmiş yoksa
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: Fuis - 24 Kasım 2006, 14:26:02
arkadaslar msne gelin de yapalim su maclari !!
bugün son gün !!!
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: Fuis - 24 Kasım 2006, 14:47:32
Fuis 7 - 2 Baba
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: FabregaS - 24 Kasım 2006, 16:30:53
fuis 3 - 4 beşiktaşlı emre  ;D
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: baba - 24 Kasım 2006, 16:44:37
Appiah_4 - 5 --- baba-2
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: FabregaS - 24 Kasım 2006, 17:04:08
beşiktaşlı emre 5 - 2 appiah_4  ;D
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: nadir_pıero - 24 Kasım 2006, 17:31:13
nadir 6-2 fuis

7.gole giderken çıktı birde üstüne küfretti.
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: Fuis - 24 Kasım 2006, 17:35:02
küfür felan etmedim !! sadece sinirlendigim icin
"siktir lan " dedim. onu da sinirlendigim icin söyledim
sana olsun diye degil!!
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: nadir_pıero - 24 Kasım 2006, 17:40:36
küfür felan etmedim !! sadece sinirlendigim icin
"siktir lan " dedim. onu da sinirlendigim icin söyledim
sana olsun diye degil!!
oke önemli deil
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: Fuis - 24 Kasım 2006, 17:46:32
ok tekrar özür dilerim !!
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: FabregaS - 24 Kasım 2006, 18:25:19
baba 0 - 5 beşiktaşlı emre (rakip 60. dk da oyundan bilerek çıktı,böyle kişileri aslında hiç bir turnuvaya almamak lazım. ayıp ayıp!!! >:(
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: FabregaS - 24 Kasım 2006, 18:35:51
bu arada sergley bizim grupta değil ki onunla niye maçlar yapıyosunuz ???
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: nadir_pıero - 24 Kasım 2006, 18:57:00
appiah_4 1-4 nadir
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: falconi - 24 Kasım 2006, 19:27:31
beyler msn e gelin... maçımızı yapalım.. 0 puanım var :D
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: nadir_pıero - 24 Kasım 2006, 19:31:31
beyler msn e gelin... maçımızı yapalım.. 0 puanım var :D
kardeş ben 10:00 gibi msn de olurum
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: falconi - 24 Kasım 2006, 20:02:45
FaLconi 2 - 0 Appiah
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: falconi - 24 Kasım 2006, 20:31:32
FaLconi 1 - 1 Beşiktaşlı Emre
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: FabregaS - 24 Kasım 2006, 20:36:38
nefako kardeş nerdesin yaaa yarın saat sonra ön eleme maçları bitiyo bütün millet burda sen yoksun!!
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: falconi - 24 Kasım 2006, 20:38:00
kimsenin geleceği yok elendik ya şansa bak :( :(
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: Appiah_4 - 24 Kasım 2006, 20:55:13
FaLconi 2 - 0 Appiah

falconi dua et maçtan önce kızla konuştum aklım onda kaldı yoksa öperdim seni :D :D ellerine sağlık kardeşim tebrikler ;)
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: baba - 24 Kasım 2006, 21:33:21
YOK CANIM BİLEREK ÇIKMADIM BAĞLANTI KOPTU <===
Başlık: Ynt: C GRUBU VE MAÇ SONUÇLARI (ÖN ELEME MAÇLARI)
Gönderen: Fehmi1903 - 25 Kasım 2006, 13:31:06
ARKDAŞLAR BEN BİLEREK ÇIKMADIM BAĞLANTI KOPTU YEMİN EDERİM