Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda
OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => SONA EREN FİFA 07 TURNUVALARİMİZ => 2005-06 Ve 2006-07 Sezonları Online Yarışma Arşivi => OYUNSİTENİZ ÖDÜLLÜ FİFA 07 LİGİ => Konuyu başlatan: cmylmzzz - 22 Kasım 2006, 19:04:04
-
arkadaşlar lige beklentilerin üzerinde katılımcı olduğu için ön eleme maçları yapılacak ve en iyi 14 oyuncuyla lige başlıyacağız...
Maçlar rövanşsız olacaktir.
Maç sonuçları bu başlık altına yazılacaktır...
4 adet grubtan ilk 3'e girenler lige katılacaktır...
Gruplarda 4. olan ve averajı ve puanı en yüksek 2 kişi lige katılcacaktır...
Böylece 14 kişi oluşturulacaktır
C GRUBU:
nadir
faLconi
Fuis
BEŞİKTAŞLI EMRE
NeFaKo
baba
Appiah_4
-
faLconi 4 - 3 sergley
maç iptal olmuştur falconi fuıs ile tekrar yapacaktır
-
nadir 3-1 beşiktaşlı emre
-
faLconi 4 - 3 sergley
aga sendede ben hostum die tutturmadı mı bu beboli
-
nadir 5-0 baba
-
sergley 4-2 nadir
ewt tuturdum ben host olmayınca benm pc cok kasıo anlamıyom neden ayrıca duzgun konus karsında senden kuck biri yok bole diceksende benle muhattap olma
maç iptal olmuştur nadir fuıs ile tekrar yapacaktır
-
faLconi 4 - 3 sergley
aga sendede ben hostum die tutturmadı mı bu beboli
nadir ortamı germeye çalışma karşındakine saygılı olmaya çalış kırıcı bir hareket sözde bulunma kardeşim oke aynısını bana söleseydin bunu bende san tepki verirdim arkadaş gerekli açıklamayı yaptı sorun çıkmasın daha ;)
-
faLconi 4 - 3 sergley
aga sendede ben hostum die tutturmadı mı bu beboli
nadir ortamı germeye çalışma karşındakine saygılı olmaya çalış kırıcı bir hareket sözde bulunma kardeşim oke aynısını bana söleseydin bunu bende san tepki verirdim arkadaş gerekli açıklamayı yaptı sorun çıkmasın daha ;)
ya ama amett ben host oldum girdik oyuna bi baktım 7 dk de çıktı oyun da donma falan hiç bişe yoktu.dediki ''sen malmısın ben host olsam bundan daha ii olur süper olur dedi oyunnun donmadığı halde çıktı böle dedi bu ne demek yani
-
faLconi 4 - 3 sergley
aga sendede ben hostum die tutturmadı mı bu beboli
nadir ortamı germeye çalışma karşındakine saygılı olmaya çalış kırıcı bir hareket sözde bulunma kardeşim oke aynısını bana söleseydin bunu bende san tepki verirdim arkadaş gerekli açıklamayı yaptı sorun çıkmasın daha ;)
ya ama amett ben host oldum girdik oyuna bi baktım 7 dk de çıktı oyun da donma falan hiç bişe yoktu.dediki ''sen malmısın ben host olsam bundan daha ii olur süper olur dedi oyunnun donmadığı halde çıktı böle dedi bu ne demek yani
vala bende de oluyo bende kasıyo mesela ama karşı tarafa soruyorum kasmıyo diyo bazen oluyo böyle adil değil böyle olması
-
blader sen bana dion bebolı bu ne ya dıon bende donma yok dıon ben dıom sende olmaybılır bende var dıom baskası kurunca oluo dıom sen hal ordasın ende yok dıon bende ondan sana malmısın dıom ama sen bana salak salak bebolı mıs yok baska bisimis dersen olafıda bende sana derm benle muhattap olma bidaha ( bu konuyuda burda kapat ben kapıyorum )
-
Appiah_4 3-2 Sergley
güzel maçtı ellerine sağlık
maç iptal olmuştur Appiah_4 fuıs ile tekrar maç yapacaktır
-
Sergley elendi arkadaşlar çift nickten dolayı
arkadaş bana anlattı durumu
onun yerine yedek kayıtlardan Fuis eklendi
maçlarınızı fuis ile oynayın lütfen
Sergley'le yapılan maçlar iptal olmuştur..
Yönetici arkadaşlarda bi çek ederse sevinirim çift giriş warmı die turnuvaya :)
-
Sergley elendi arkadaşlar çift nickten dolayı
arkadaş bana anlattı durumu
onun yerine yedek kayıtlardan Fuis eklendi
maçlarınızı fuis ile oynayın lütfen
Sergley'le yapılan maçlar iptal olmuştur..
Yönetici arkadaşlarda bi çek ederse sevinirim çift giriş warmı die turnuvaya :)
cmylmzz kardeşim 2 nickli arkiyi 2kezk ayıt yapan işiyi ayrı nicklerle turnuvadan ihraç edilsin derim ben en büyük ders bu olur bu turnuvanın modu sensin fikrini almak isterim?
-
öbür topic de anlasmasınız zaten kardes :)
ilk defa oldugu için ve hatasını kabul ettiği için ben diğer kullanıcı adını diskalifiye ettim
gerisini siz bilirsiniz
bide bu grup lar altındaki sohbetleri biri sohbet kısmına tasırsa daha iyi olcak sonucları alırken zorlanmiyim :)
-
Appiah_4 4-2 NaFaKo
-
öbür topic de anlasmasınız zaten kardes :)
ilk defa oldugu için ve hatasını kabul ettiği için ben diğer kullanıcı adını diskalifiye ettim
gerisini siz bilirsiniz
bide bu grup lar altındaki sohbetleri biri sohbet kısmına tasırsa daha iyi olcak sonucları alırken zorlanmiyim :)
oke kardşeim anlaştık hamza gelince sohbet yollar msjlarıı ;)
-
bu sergley turnuvaya iki isimle mi girmiş yoksa
-
arkadaslar msne gelin de yapalim su maclari !!
bugün son gün !!!
-
Fuis 7 - 2 Baba
-
fuis 3 - 4 beşiktaşlı emre ;D
-
Appiah_4 - 5 --- baba-2
-
beşiktaşlı emre 5 - 2 appiah_4 ;D
-
nadir 6-2 fuis
7.gole giderken çıktı birde üstüne küfretti.
-
küfür felan etmedim !! sadece sinirlendigim icin
"siktir lan " dedim. onu da sinirlendigim icin söyledim
sana olsun diye degil!!
-
küfür felan etmedim !! sadece sinirlendigim icin
"siktir lan " dedim. onu da sinirlendigim icin söyledim
sana olsun diye degil!!
oke önemli deil
-
ok tekrar özür dilerim !!
-
baba 0 - 5 beşiktaşlı emre (rakip 60. dk da oyundan bilerek çıktı,böyle kişileri aslında hiç bir turnuvaya almamak lazım. ayıp ayıp!!! >:(
-
bu arada sergley bizim grupta değil ki onunla niye maçlar yapıyosunuz ???
-
appiah_4 1-4 nadir
-
beyler msn e gelin... maçımızı yapalım.. 0 puanım var :D
-
beyler msn e gelin... maçımızı yapalım.. 0 puanım var :D
kardeş ben 10:00 gibi msn de olurum
-
FaLconi 2 - 0 Appiah
-
FaLconi 1 - 1 Beşiktaşlı Emre
-
nefako kardeş nerdesin yaaa yarın saat sonra ön eleme maçları bitiyo bütün millet burda sen yoksun!!
-
kimsenin geleceği yok elendik ya şansa bak :( :(
-
FaLconi 2 - 0 Appiah
falconi dua et maçtan önce kızla konuştum aklım onda kaldı yoksa öperdim seni :D :D ellerine sağlık kardeşim tebrikler ;)
-
YOK CANIM BİLEREK ÇIKMADIM BAĞLANTI KOPTU <===
-
ARKDAŞLAR BEN BİLEREK ÇIKMADIM BAĞLANTI KOPTU YEMİN EDERİM