Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda

OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => İLK 100 FFC TURNUVAMIZ => 2005-06 Ve 2006-07 Sezonları Online Yarışma Arşivi => FFC 84 => Konuyu başlatan: sinyordemir - 04 Şubat 2007, 18:36:11

Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: sinyordemir - 04 Şubat 2007, 18:36:11
OYUNSİTENİZ 84. FİFA 07 FAST FUTBOL CUP [ FFC 84]  TURNUVASI İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ SORUNUZU ELEŞTİRİNİZİ BURADA YAPABİLİR . TURNUVA İLE ALAKALİ BU KONUDAN SOHBET EDEBİLİRSİNİZ .

NOT:84. FFC TURNUVALARINA KATİLACAK OLAN HERKESİN SOHBET KONUSUNA GİRMESİ ZORUNLUDUR . BU KONU ALTİNDAN TURNUVA İLE ALAKALİ HER TÜRLÜ KONU KONUŞULACAKTİR
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: tugkan - 04 Şubat 2007, 18:36:56
bu 8 kısı olcak deılmıu
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: HaruN - 04 Şubat 2007, 18:37:21
herkese başarıalr
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 04 Şubat 2007, 18:37:44
tüm katilimcilarimiza başarilar dilerim
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: tugkan - 04 Şubat 2007, 18:37:48
harun nerdesn abı sen ya msnını nıe acmıon
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 04 Şubat 2007, 18:38:50
bu 8 kısı olcak deılmıu

her zamanki gibi çoğunluğun vereceği karara göre ortak bir format belirleyeceğiz kardeşim
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: harunakgul - 04 Şubat 2007, 18:39:18
lütfen 8 kişil olsun ya bitsin hemen herkese başarılar.
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: oltan_16 - 04 Şubat 2007, 18:39:50
Herkese başarılar arkadaşlar.
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: sinyordemir - 04 Şubat 2007, 18:40:16
BEN ŞİMDİ AÇIYORUM ANKETİ BEYLER OYLARINIZI KULLANIN
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: HaruN - 04 Şubat 2007, 18:40:32
beyler ben 10 dakakya geliorm
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 04 Şubat 2007, 18:41:14
beyler ben 10 dakakya geliorm


tamam kardeşim , bekliyoruz seni ;)
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: tugkan - 04 Şubat 2007, 18:41:23
amza nketı ac ıstersen
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 04 Şubat 2007, 18:41:58
BEN ŞİMDİ AÇIYORUM ANKETİ BEYLER OYLARINIZI KULLANIN

tamam tilki aç anketi . oylarinizin yaninda yorumlarinizi da unutmayin beyler ;)
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: FabregaS - 04 Şubat 2007, 18:44:41
arkadaşlar ben 10 dkda yemek yeyip gelcem..
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: tugkan - 04 Şubat 2007, 18:45:53
BEN YEMEK YIYIP GELCEM HEMEN 15 DAKA ICINDE YAPICAM MACIM  YANII
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Abdullah - 04 Şubat 2007, 18:46:24
arkadaşlar ben 10 dkda yemek yeyip gelcem..

Okay beklemedeyiz kardesim.
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: harunakgul - 04 Şubat 2007, 18:47:33
10 dk ya burdayım yemek yicem :D
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: HaruN - 04 Şubat 2007, 18:52:35
geldim beyler
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 04 Şubat 2007, 18:53:42
10 dk ya burdayım yemek yicem :D

tamam kardeşim bekliyoruz . afiyet olsun ;)
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Abdullah - 04 Şubat 2007, 18:54:35
10 dk ya burdayım yemek yicem :D

Afiyet olsun kardesim.
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: james30 - 04 Şubat 2007, 18:59:04
hamza benim alemin_kralı nickimin banınıu kaldırsana o nicke alıştım ben  :-\
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 04 Şubat 2007, 19:01:59
hamza benim alemin_kralı nickimin banınıu kaldırsana o nicke alıştım ben  :-\

tamam kardeşim
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: hopeful - 04 Şubat 2007, 19:05:28
slm arkadaşlar

alemin_kralı denen kişiyle daha once oynayıp kufur yemiştim. golu yedikçe kufur eden bir tip. tekrar aynı şeyle karşılaşacaksam ben turnuvaya girmiyorum. bilginize
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: james30 - 04 Şubat 2007, 19:15:02
slm arkadaşlar

alemin_kralı denen kişiyle daha once oynayıp kufur yemiştim. golu yedikçe kufur eden bir tip. tekrar aynı şeyle karşılaşacaksam ben turnuvaya girmiyorum. bilginize
asıl sen bana etmiştin ne kadar yalancısın senle uğraşamam.
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: james30 - 04 Şubat 2007, 19:15:59
bestfifadada banlanmışısın sen bana diyene bak  :D
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: karakartalemrah - 04 Şubat 2007, 19:17:04
Basarılar!
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: hopeful - 04 Şubat 2007, 19:17:37
slm arkadaşlar

alemin_kralı denen kişiyle daha once oynayıp kufur yemiştim. golu yedikçe kufur eden bir tip. tekrar aynı şeyle karşılaşacaksam ben turnuvaya girmiyorum. bilginize
asıl sen bana etmiştin ne kadar yalancısın senle uğraşamam.

elimde prinr scrren konuşmaların var velet. bestfifadan banlanma nedenimi bilmiyosun ufaklık..
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: FabregaS - 04 Şubat 2007, 19:17:37
tilki çabuk ol biras  :D
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Nightmare - 04 Şubat 2007, 21:17:25
beyler bi ffc daha yaprmıyız _?  ;)
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: sinyordemir - 04 Şubat 2007, 21:21:20
beyler bi ffc daha yaprmıyız _?  ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 04 Şubat 2007, 21:28:56
beyler bi ffc daha yaprmıyız _?  ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA


saat 10 ' a geliyor kardeşim . ama yoğun istek olursa açarim elbette ?
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: HaruN - 04 Şubat 2007, 21:29:33
beyler bi ffc daha yaprmıyız _?  ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA


saat 10 ' a geliyor kardeşim . ama yoğun istek olursa açarim elbette ?

aç hamza aç :D :D :D
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 04 Şubat 2007, 21:30:47
beyler bi ffc daha yaprmıyız _?  ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA


saat 10 ' a geliyor kardeşim . ama yoğun istek olursa açarim elbette ?

aç hamza aç :D :D :D


madem bu kadar ısrar ediyorsunuz açayim bari :D
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Nightmare - 04 Şubat 2007, 21:30:58
beyler bi ffc daha yaprmıyız _?  ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA


saat 10 ' a geliyor kardeşim . ama yoğun istek olursa açarim elbette ?




eeet açç :D
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: HaruN - 04 Şubat 2007, 21:32:17
beyler bi ffc daha yaprmıyız _?  ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA


saat 10 ' a geliyor kardeşim . ama yoğun istek olursa açarim elbette ?

aç hamza aç :D :D :D


madem bu kadar ısrar ediyorsunuz açayim bari :D
hamza açıcakmısın gerçekten
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 04 Şubat 2007, 21:34:51
beyler bi ffc daha yaprmıyız _?  ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA


saat 10 ' a geliyor kardeşim . ama yoğun istek olursa açarim elbette ?

aç hamza aç :D :D :D


madem bu kadar ısrar ediyorsunuz açayim bari :D
hamza açıcakmısın gerçekten


niye bu kadar şaşırdınız :D

açacağim kardeşiM :)
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: sinyordemir - 04 Şubat 2007, 21:41:08
aç hamza ebnde katılırım ffc 85  'ide ebn yöneteyim olurmu hamza
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Nightmare - 04 Şubat 2007, 21:42:26
beyler bi ffc daha yaprmıyız _?  ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA


saat 10 ' a geliyor kardeşim . ama yoğun istek olursa açarim elbette ?

aç hamza aç :D :D :D


madem bu kadar ısrar ediyorsunuz açayim bari :D
hamza açıcakmısın gerçekten


niye bu kadar şaşırdınız :D

açacağim kardeşiM :)




.... YUPPİİİİ ...  ;D ;) :)
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 04 Şubat 2007, 21:44:50
aç hamza ebnde katılırım ffc 85  'ide ebn yöneteyim olurmu hamza

tamam kardeşim ffc 85 senin olsun ;)
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: sinyordemir - 04 Şubat 2007, 21:45:03
hamza ffc 85 benim olsu oklsun ben yönetebilirm oke ;)
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: sinyordemir - 04 Şubat 2007, 21:45:20
aç hamza ebnde katılırım ffc 85  'ide ebn yöneteyim olurmu hamza

tamam kardeşim ffc 85 senin olsun ;)
saol hazma ;)
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 04 Şubat 2007, 21:51:19
FFC 85 KAYİTLARİMİZ AÇİLMİŞTİR

KATİLİMLARİNİZİ BEKLİYORUM

http://oyunsiteniz.com/forum/index.php?board=521.0