Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda
OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => İLK 100 FFC TURNUVAMIZ => 2005-06 Ve 2006-07 Sezonları Online Yarışma Arşivi => FFC 84 => Konuyu başlatan: sinyordemir - 04 Şubat 2007, 18:36:11
-
OYUNSİTENİZ 84. FİFA 07 FAST FUTBOL CUP [ FFC 84] TURNUVASI İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ SORUNUZU ELEŞTİRİNİZİ BURADA YAPABİLİR . TURNUVA İLE ALAKALİ BU KONUDAN SOHBET EDEBİLİRSİNİZ .
NOT:84. FFC TURNUVALARINA KATİLACAK OLAN HERKESİN SOHBET KONUSUNA GİRMESİ ZORUNLUDUR . BU KONU ALTİNDAN TURNUVA İLE ALAKALİ HER TÜRLÜ KONU KONUŞULACAKTİR
-
bu 8 kısı olcak deılmıu
-
herkese başarıalr
-
tüm katilimcilarimiza başarilar dilerim
-
harun nerdesn abı sen ya msnını nıe acmıon
-
bu 8 kısı olcak deılmıu
her zamanki gibi çoğunluğun vereceği karara göre ortak bir format belirleyeceğiz kardeşim
-
lütfen 8 kişil olsun ya bitsin hemen herkese başarılar.
-
Herkese başarılar arkadaşlar.
-
BEN ŞİMDİ AÇIYORUM ANKETİ BEYLER OYLARINIZI KULLANIN
-
beyler ben 10 dakakya geliorm
-
beyler ben 10 dakakya geliorm
tamam kardeşim , bekliyoruz seni ;)
-
amza nketı ac ıstersen
-
BEN ŞİMDİ AÇIYORUM ANKETİ BEYLER OYLARINIZI KULLANIN
tamam tilki aç anketi . oylarinizin yaninda yorumlarinizi da unutmayin beyler ;)
-
arkadaşlar ben 10 dkda yemek yeyip gelcem..
-
BEN YEMEK YIYIP GELCEM HEMEN 15 DAKA ICINDE YAPICAM MACIM YANII
-
arkadaşlar ben 10 dkda yemek yeyip gelcem..
Okay beklemedeyiz kardesim.
-
10 dk ya burdayım yemek yicem :D
-
geldim beyler
-
10 dk ya burdayım yemek yicem :D
tamam kardeşim bekliyoruz . afiyet olsun ;)
-
10 dk ya burdayım yemek yicem :D
Afiyet olsun kardesim.
-
hamza benim alemin_kralı nickimin banınıu kaldırsana o nicke alıştım ben :-\
-
hamza benim alemin_kralı nickimin banınıu kaldırsana o nicke alıştım ben :-\
tamam kardeşim
-
slm arkadaşlar
alemin_kralı denen kişiyle daha once oynayıp kufur yemiştim. golu yedikçe kufur eden bir tip. tekrar aynı şeyle karşılaşacaksam ben turnuvaya girmiyorum. bilginize
-
slm arkadaşlar
alemin_kralı denen kişiyle daha once oynayıp kufur yemiştim. golu yedikçe kufur eden bir tip. tekrar aynı şeyle karşılaşacaksam ben turnuvaya girmiyorum. bilginize
asıl sen bana etmiştin ne kadar yalancısın senle uğraşamam.
-
bestfifadada banlanmışısın sen bana diyene bak :D
-
Basarılar!
-
slm arkadaşlar
alemin_kralı denen kişiyle daha once oynayıp kufur yemiştim. golu yedikçe kufur eden bir tip. tekrar aynı şeyle karşılaşacaksam ben turnuvaya girmiyorum. bilginize
asıl sen bana etmiştin ne kadar yalancısın senle uğraşamam.
elimde prinr scrren konuşmaların var velet. bestfifadan banlanma nedenimi bilmiyosun ufaklık..
-
tilki çabuk ol biras :D
-
beyler bi ffc daha yaprmıyız _? ;)
-
beyler bi ffc daha yaprmıyız _? ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA
-
beyler bi ffc daha yaprmıyız _? ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA
saat 10 ' a geliyor kardeşim . ama yoğun istek olursa açarim elbette ?
-
beyler bi ffc daha yaprmıyız _? ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA
saat 10 ' a geliyor kardeşim . ama yoğun istek olursa açarim elbette ?
aç hamza aç :D :D :D
-
beyler bi ffc daha yaprmıyız _? ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA
saat 10 ' a geliyor kardeşim . ama yoğun istek olursa açarim elbette ?
aç hamza aç :D :D :D
madem bu kadar ısrar ediyorsunuz açayim bari :D
-
beyler bi ffc daha yaprmıyız _? ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA
saat 10 ' a geliyor kardeşim . ama yoğun istek olursa açarim elbette ?
eeet açç :D
-
beyler bi ffc daha yaprmıyız _? ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA
saat 10 ' a geliyor kardeşim . ama yoğun istek olursa açarim elbette ?
aç hamza aç :D :D :D
madem bu kadar ısrar ediyorsunuz açayim bari :D
hamza açıcakmısın gerçekten
-
beyler bi ffc daha yaprmıyız _? ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA
saat 10 ' a geliyor kardeşim . ama yoğun istek olursa açarim elbette ?
aç hamza aç :D :D :D
madem bu kadar ısrar ediyorsunuz açayim bari :D
hamza açıcakmısın gerçekten
niye bu kadar şaşırdınız :D
açacağim kardeşiM :)
-
aç hamza ebnde katılırım ffc 85 'ide ebn yöneteyim olurmu hamza
-
beyler bi ffc daha yaprmıyız _? ;)
BİRAZ ZOR KARDEŞİM YA AMA HAMZAYA Bİ SORMAK LAZIM HAMZA ORDAMISIN YAPARMIYIZ Bİ FFC DAHA
saat 10 ' a geliyor kardeşim . ama yoğun istek olursa açarim elbette ?
aç hamza aç :D :D :D
madem bu kadar ısrar ediyorsunuz açayim bari :D
hamza açıcakmısın gerçekten
niye bu kadar şaşırdınız :D
açacağim kardeşiM :)
.... YUPPİİİİ ... ;D ;) :)
-
aç hamza ebnde katılırım ffc 85 'ide ebn yöneteyim olurmu hamza
tamam kardeşim ffc 85 senin olsun ;)
-
hamza ffc 85 benim olsu oklsun ben yönetebilirm oke ;)
-
aç hamza ebnde katılırım ffc 85 'ide ebn yöneteyim olurmu hamza
tamam kardeşim ffc 85 senin olsun ;)
saol hazma ;)
-
FFC 85 KAYİTLARİMİZ AÇİLMİŞTİR
KATİLİMLARİNİZİ BEKLİYORUM
http://oyunsiteniz.com/forum/index.php?board=521.0