Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda
OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => FFC 100 - FFC 200 ARASI => 2005-06 Ve 2006-07 Sezonları Online Yarışma Arşivi => FFC 133 => Konuyu başlatan: Diego - 24 Şubat 2007, 21:36:29
-
OYUNSİTENİZ YÜZYEDİNCİ FİFA 07 FAST FUTBOL CUP TURNUVASI İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ SORUNUZU ELEŞTİRİNİZİ BURADA YAPABİLİR . TURNUVA İLE ALAKALİ BU KONUDAN SOHBET EDEBİLİRSİNİZ .
NOT : FFC 107 TURNUVASİNA KATİLACAK OLAN HERKESİN SOHBET KONUSUNA GİRMESİ ZORUNLUDUR . BU KONU ALTİNDAN TURNUVA İLE ALAKALİ HER TÜRLÜ KONU KONUŞULACAKTİR.
-
hele sukur biri açtı
-
hamachi olacak mı ?
-
hamachi olacak mı ?
hamachi olur tabi
-
hadi artık kuraları çekin sıılmaya basladm
-
hamachi olacak mı ?
HER ŞEYİ DEVLETTEN BEKLEMEYİN :D AÇIYORUM
-
zaten muhabbet edecek biriside yok
-
hamachi olacak mı ?
HER ŞEYİ DEVLETTEN BEKLEMEYİN :D AÇIYORUM
:D
-
herkese başarılar dilerim...
-
tüm katilimcilarimiza başarilar diliyorum
-
HAMZA ABİ YETKİ İŞİ NE OLDU?
-
HAMZA ABİ YETKİ İŞİ NE OLDU?
EVET HAMZA SUNU MSN DEN KONUŞABİLİRMİYİZ SENİNLE ;) BENİM MSN AÇIK
-
HAMZA ABİ YETKİ İŞİ NE OLDU?
EVET HAMZA SUNU MSN DEN KONUŞABİLİRMİYİZ SENİNLE ;) BENİM MSN AÇIK
tamam kardeşim , müsaid olduğun zaman haber ver . konuşalim ;)
-
Hadi gel msnye
-
HAMZA ABİ YETKİ İŞİ NE OLDU?
EVET HAMZA SUNU MSN DEN KONUŞABİLİRMİYİZ SENİNLE ;) BENİM MSN AÇIK
tamam kardeşim , müsaid olduğun zaman haber ver . konuşalim ;)
hamza gel kardeşim ben online yim görüşelim ;)
-
hadi geleceksen gel muratlara gideceğiz
-
hamza abi msn e gel konuşalım
-
hamza abi msn e gel konuşalım
burdan söyle kardeşim
-
YETKİ DİYOM SEN GEL MSJ ATTIM ZATEN BU ARADA TURNUVA BENİM
-
YETKİ DİYOM SEN GEL MSJ ATTIM ZATEN BU ARADA TURNUVA BENİM
peki kardeşim , geliyorum ;)
-
Hamza abi geleceksen gel msnye cvp yaz
-
Sa beyler kolay gelsın ii olan kazansin
-
Hamza abi geleceksen gel msnye cvp yaz
msnini açarsan konuşacağiz kardeşim , seni bekliyorum ;)
-
Sa beyler kolay gelsın ii olan kazansin
aleyküm selam kardeşim , iyi şanslar sana da ;)
-
Sa beyler kolay gelsın ii olan kazansin
aleyküm selam kardeşim , iyi şanslar sana da ;)
hamza Msn ye gelceksen senlen konuşcaklarım var kardeşim
-
Sa beyler kolay gelsın ii olan kazansin
aleyküm selam kardeşim , iyi şanslar sana da ;)
hamza Msn ye gelceksen senlen konuşcaklarım var kardeşim
tabi kardeşim geliyorum
-
BENDE BEKLİYORUM HAMZA ABİ TORBALAR TAMAM MEMNUN OOLMAYAN VARSA SÖLESİN
-
yok yok eşleşmeleri bekliyoruzz.
-
HERKESE BAŞARILAR FFC 133te akşam kayıt olmuştum ancak akşam ki kayıtlar geçersiz sayılmıştı şimdi yerine yeni kayıtlar açılmış bu kayıtlara da yetişemedim ama sağlık olsun napalım
-
HERKESE BAŞARILAR FFC 133te akşam kayıt olmuştum ancak akşam ki kayıtlar geçersiz sayılmıştı şimdi yerine yeni kayıtlar açılmış bu kayıtlara da yetişemedim ama sağlık olsun napalım
SEN YEDEK YAP GENEDE