Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda

OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => FFC 100 - FFC 200 ARASI => 2005-06 Ve 2006-07 Sezonları Online Yarışma Arşivi => FFC 133 => Konuyu başlatan: Diego - 24 Şubat 2007, 21:36:29

Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Diego - 24 Şubat 2007, 21:36:29
OYUNSİTENİZ YÜZYEDİNCİ FİFA 07 FAST FUTBOL CUP TURNUVASI İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ SORUNUZU ELEŞTİRİNİZİ BURADA YAPABİLİR . TURNUVA İLE ALAKALİ BU KONUDAN SOHBET EDEBİLİRSİNİZ .

NOT : FFC 107 TURNUVASİNA KATİLACAK OLAN HERKESİN SOHBET KONUSUNA GİRMESİ ZORUNLUDUR . BU KONU ALTİNDAN TURNUVA İLE ALAKALİ HER TÜRLÜ KONU KONUŞULACAKTİR.
 
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Abdullah - 24 Şubat 2007, 21:36:54
hele sukur biri açtı
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Behram - 24 Şubat 2007, 21:37:00
hamachi olacak mı ?
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Abdullah - 24 Şubat 2007, 21:37:17
hamachi olacak mı ?

hamachi olur tabi
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Abdullah - 24 Şubat 2007, 21:37:38
hadi artık kuraları çekin sıılmaya basladm
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Diego - 24 Şubat 2007, 21:37:48
hamachi olacak mı ?
HER ŞEYİ DEVLETTEN BEKLEMEYİN :D AÇIYORUM
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Abdullah - 24 Şubat 2007, 21:38:05
zaten muhabbet edecek biriside yok
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Abdullah - 24 Şubat 2007, 21:38:25
hamachi olacak mı ?
HER ŞEYİ DEVLETTEN BEKLEMEYİN :D AÇIYORUM

 :D
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Nightmare - 24 Şubat 2007, 21:38:39
herkese başarılar dilerim...
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 24 Şubat 2007, 21:39:04
tüm katilimcilarimiza başarilar diliyorum
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Diego - 24 Şubat 2007, 21:40:26
HAMZA ABİ YETKİ İŞİ NE OLDU?
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Nightmare - 24 Şubat 2007, 21:40:49
HAMZA ABİ YETKİ İŞİ NE OLDU?

EVET HAMZA SUNU MSN DEN KONUŞABİLİRMİYİZ SENİNLE ;) BENİM MSN AÇIK
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 25 Şubat 2007, 14:12:11
HAMZA ABİ YETKİ İŞİ NE OLDU?

EVET HAMZA SUNU MSN DEN KONUŞABİLİRMİYİZ SENİNLE ;) BENİM MSN AÇIK

tamam kardeşim , müsaid olduğun zaman haber ver . konuşalim ;)
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: metehan10 - 25 Şubat 2007, 14:16:49
Hadi gel msnye
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Nightmare - 25 Şubat 2007, 14:17:55
HAMZA ABİ YETKİ İŞİ NE OLDU?

EVET HAMZA SUNU MSN DEN KONUŞABİLİRMİYİZ SENİNLE ;) BENİM MSN AÇIK

tamam kardeşim , müsaid olduğun zaman haber ver . konuşalim ;)

hamza gel kardeşim ben online yim görüşelim  ;)
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: metehan10 - 25 Şubat 2007, 14:19:51
hadi geleceksen gel muratlara gideceğiz
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Diego - 25 Şubat 2007, 14:56:22
hamza abi msn e gel konuşalım
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 25 Şubat 2007, 14:59:20
hamza abi msn e gel konuşalım

burdan söyle kardeşim
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Diego - 25 Şubat 2007, 15:00:36
YETKİ DİYOM SEN GEL MSJ ATTIM ZATEN BU ARADA TURNUVA BENİM
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 25 Şubat 2007, 15:04:02
YETKİ DİYOM SEN GEL MSJ ATTIM ZATEN BU ARADA TURNUVA BENİM

peki kardeşim , geliyorum ;)
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: metehan10 - 25 Şubat 2007, 15:04:26
Hamza abi geleceksen gel msnye cvp yaz
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Burqi - 25 Şubat 2007, 15:07:17
Sa beyler kolay gelsın  ii olan kazansin
 
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 25 Şubat 2007, 15:08:08
Hamza abi geleceksen gel msnye cvp yaz

msnini açarsan konuşacağiz kardeşim , seni bekliyorum ;)
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 25 Şubat 2007, 15:08:34
Sa beyler kolay gelsın  ii olan kazansin
 


aleyküm selam kardeşim , iyi şanslar sana da ;)
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Burqi - 25 Şubat 2007, 15:10:52
Sa beyler kolay gelsın  ii olan kazansin
 


aleyküm selam kardeşim , iyi şanslar sana da ;)
hamza Msn ye gelceksen senlen  konuşcaklarım var kardeşim
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Hamza - 25 Şubat 2007, 15:12:05
Sa beyler kolay gelsın  ii olan kazansin
 


aleyküm selam kardeşim , iyi şanslar sana da ;)
hamza Msn ye gelceksen senlen  konuşcaklarım var kardeşim

tabi kardeşim geliyorum
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Diego - 25 Şubat 2007, 15:12:35
BENDE BEKLİYORUM HAMZA ABİ TORBALAR TAMAM MEMNUN OOLMAYAN VARSA SÖLESİN
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: bilginler - 25 Şubat 2007, 15:13:12
yok yok eşleşmeleri bekliyoruzz.
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: DeViL - 25 Şubat 2007, 15:13:24
HERKESE BAŞARILAR FFC 133te akşam kayıt olmuştum ancak akşam ki kayıtlar geçersiz sayılmıştı şimdi yerine yeni kayıtlar açılmış bu kayıtlara da yetişemedim ama sağlık olsun napalım
Başlık: SOHBET & MUHABBET & SORU & SORUN YERİ
Gönderen: Diego - 25 Şubat 2007, 15:13:56
HERKESE BAŞARILAR FFC 133te akşam kayıt olmuştum ancak akşam ki kayıtlar geçersiz sayılmıştı şimdi yerine yeni kayıtlar açılmış bu kayıtlara da yetişemedim ama sağlık olsun napalım
SEN YEDEK YAP GENEDE