Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda

OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => UEFA CHAMPİONS LEAGUE 2006-07 TURNUVALARI => 2005-06 Ve 2006-07 Sezonları Online Yarışma Arşivi => SKOR TAHMİN & İDDİA => Konuyu başlatan: Hamza - 05 Nisan 2007, 23:36:25

Başlık: XSİDEBOY - SİHİRBAZ ( Y . FİNAL )
Gönderen: Hamza - 05 Nisan 2007, 23:36:25
SİZCE BU MAÇİN FAVORİSİ KİM ?

SKOR TAHMİNLERİNİZİN YANİNDA DEĞERLİ YORUMLARİNİZİ DA BEKLİYORUZ
Başlık: XSİDEBOY - SİHİRBAZ ( Y . FİNAL )
Gönderen: Hamza - 05 Nisan 2007, 23:36:39
X alır bence
Başlık: XSİDEBOY - SİHİRBAZ ( Y . FİNAL )
Gönderen: sinyordemir - 06 Nisan 2007, 16:51:40
X alır bence
AYNI FİKİRDE DEĞİLİM
Başlık: XSİDEBOY - SİHİRBAZ ( Y . FİNAL )
Gönderen: sinyordemir - 06 Nisan 2007, 16:52:07
SİHİRBAZ ALIR AMA UZATMALARDA ;D
Başlık: XSİDEBOY - SİHİRBAZ ( Y . FİNAL )
Gönderen: MaviAtes78 - 06 Nisan 2007, 18:04:24
Xsideboy 4-0 Sihirbaz
Başlık: XSİDEBOY - SİHİRBAZ ( Y . FİNAL )
Gönderen: Hamza - 06 Nisan 2007, 18:06:03
Xsideboy 4-0 Sihirbaz

güvenimi boşa çıkarmadin xsideboy kardeşim . tebrik ediyorum seni
Başlık: XSİDEBOY - SİHİRBAZ ( Y . FİNAL )
Gönderen: MaviAtes78 - 06 Nisan 2007, 18:06:44
teşekkürler.
Başlık: XSİDEBOY - SİHİRBAZ ( Y . FİNAL )
Gönderen: sinyordemir - 06 Nisan 2007, 18:07:19
tebrikler x
Başlık: XSİDEBOY - SİHİRBAZ ( Y . FİNAL )
Gönderen: YuRY - 06 Nisan 2007, 20:48:40
tbr kardeşim
Başlık: XSİDEBOY - SİHİRBAZ ( Y . FİNAL )
Gönderen: MaviAtes78 - 06 Nisan 2007, 21:32:08
Sagolun..
Başlık: XSİDEBOY - SİHİRBAZ ( Y . FİNAL )
Gönderen: LeGeND-MæN - 07 Nisan 2007, 09:38:51
tbrkler xideboy
Başlık: XSİDEBOY - SİHİRBAZ ( Y . FİNAL )
Gönderen: sinyordemir - 07 Nisan 2007, 10:46:23
TBR X