Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda
OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => UEFA CHAMPİONS LEAGUE 2006-07 TURNUVALARI => 2005-06 Ve 2006-07 Sezonları Online Yarışma Arşivi => SKOR TAHMİN & İDDİA => Konuyu başlatan: Hamza - 05 Nisan 2007, 23:36:25
-
SİZCE BU MAÇİN FAVORİSİ KİM ?
SKOR TAHMİNLERİNİZİN YANİNDA DEĞERLİ YORUMLARİNİZİ DA BEKLİYORUZ
-
X alır bence
-
X alır bence
AYNI FİKİRDE DEĞİLİM
-
SİHİRBAZ ALIR AMA UZATMALARDA ;D
-
Xsideboy 4-0 Sihirbaz
-
Xsideboy 4-0 Sihirbaz
güvenimi boşa çıkarmadin xsideboy kardeşim . tebrik ediyorum seni
-
teşekkürler.
-
tebrikler x
-
tbr kardeşim
-
Sagolun..
-
tbrkler xideboy
-
TBR X