Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda
OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => UEFA CHAMPİONS LEAGUE 2006-07 TURNUVALARI => 2005-06 Ve 2006-07 Sezonları Online Yarışma Arşivi => 1.OYUNSİTENİZ UEFA CHAMPİONS LEAGUE 2006-07 TURNUVAMIZ => Konuyu başlatan: C3MALAKKo - 07 Mayıs 2007, 11:44:37
Başlık: ŞAMPİYON ((XSİDEBOY))
Gönderen: C3MALAKKo - 07 Mayıs 2007, 11:44:37