Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda

OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => TURKCELL SUPER LİG 2006/2007 SEZONU => GERİ DÖNÜŞÜM KUTUSU => 1 HAFTA => Konuyu başlatan: DeMoN - 04 Aralık 2007, 07:49:23

Başlık: SENCERU ' DAN ŞİKAYETCİYİZ !
Gönderen: DeMoN - 04 Aralık 2007, 07:49:23
http://www.oyunsiteniz.com/forum/index.php?topic=80410.new#new

HAMZA APO ABİLERİM BEKLİYORUM !
Başlık: SENCERU ' DAN ŞİKAYETCİYİZ !
Gönderen: Kral_Fifaci - 04 Aralık 2007, 16:23:49
noldu lan yetkilerine adamların