Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda

OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => FIFA 08 ULTRA LİGLERİ => SONA EREN ULTRA LİGLER => FİFA 08 LEAGUES => 2007-08 | 2008-09 | 2009- 2010 Sezonları Online Yarışma Arşivi => OYUNSİTENİZ ULTRA LİG => Konuyu başlatan: BoJanqles - 11 Haziran 2008, 15:38:18

Başlık: LİG FORMATI (KESİNLİKLE OKUYUN)
Gönderen: BoJanqles - 11 Haziran 2008, 15:38:18
ULTRA LİGİMİZDE 20 KATILIMCI YARIŞMAKTADIR.LİG A VE LİG B OLMAK ÜZERE KATILIMCILAR 2 LİGDE MÜCADELE EDECEKTİR.MAÇLARDA UZATMALAR OLMICAKTIR.(90. DK İÇİNDEKİ SKOR GEÇERLİDİR.)


TÜM MAÇLARIN SONUNDA LİG'DE EN FAZLA PUAN TOPLAYAN KATILIMCILARIMIZ ( 1. 2. 3 ) OLARAK SIRALANCAKTIR.LİG A'DA SONUNCU OLAN 3 TAKIM LİG B'YE DÜŞECEKTİR.LİG B'DE 1. 2. 3. OLAN TAKIMLAR LİG A'YA YÜKSELECEKTİR.

ULTRA LİGİMİZDE ÇEKİLEN, DİSKALİFİYE OLAN KATILIMCILARIMIZIN YERLERİNE LİGİMİZİN DÜZENININ BOZULMAMASI İÇİN UYGUN OYUNCULAR DAHİL EDİLCEKTİR. VE MAÇLARINA ÇEKİLEN OYUNCUMUZUN KALDIĞI YERDEN DEVAM EDEBİLECEKTİR.




FORMAT HAKKINDAKİ GÖRÜŞLERİNİZİ, SORUNLARINIZI, İSTEKLERİNİZİ BİZE BU TOPİC ALTINDAN AKTARABİLİRSİNZ.. 9.ULTRA LIGIMIZ'İN KAVGASIZ, SORUNSUZ  GECMESI DILEGI ILE..