Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda

OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => FIFA 08 CUPS => 2007-08 | 2008-09 | 2009- 2010 Sezonları Online Yarışma Arşivi => GELENEKSEL SİTELER ARASI FİFA 08 TURNUVASI => Konuyu başlatan: KiNG_JoNeS - 21 Haziran 2008, 17:14:46

Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: KiNG_JoNeS - 21 Haziran 2008, 17:14:46
(http://img371.imageshack.us/img371/5970/ppli9.jpg)

FIFAMEKANI.COM V.s FIFATURQA.NET


EŞLEŞMELER





BİLGİNLER-DESPERADO

KRAMPON-CASPEREMRE

HASAN-PİSİKOPAT

SERCANOERT-S_OR_M

4lem1n_ Kr4l1-LEVENTDOĞAN
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: Hamza - 21 Haziran 2008, 17:17:15
İki siteye de Başarilar Dilerim
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: erdemeryilmaz - 21 Haziran 2008, 17:33:15
İki tarafa da başarılar ama gönlüm fifaturqa dan yana :D :D
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: Hamza - 21 Haziran 2008, 20:16:35
Hamachi Ağına Katılsın Herkes

http://www.oyunsiteniz.com/forum/hamachi-aglari-t96508.0.html
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: blade_woltra_10 - 21 Haziran 2008, 20:49:23
ßeyler bir kişi sadece bir turnuvaya katılabilir öyle değilmi Desperado neden iki kez katılmış Pisikopat ta desperado oluyor. :) iki değişik nickle katılmış.
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 22 Haziran 2008, 00:25:26
Ne aLaka Herkez Bilioo Onun Benim Kardeşim oLdugunu | ;)
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: Hamza - 22 Haziran 2008, 00:30:36
Ne aLaka Herkez Bilioo Onun Benim Kardeşim oLdugunu | ;)

boşver sen onu aga   :)
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 22 Haziran 2008, 00:32:43
Ne aLaka Herkez Bilioo Onun Benim Kardeşim oLdugunu | ;)

boşver sen onu aga   :)
;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 22 Haziran 2008, 00:35:39
Hadi BeyLe güveniorum HepiniZe | ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: gamer - 22 Haziran 2008, 09:33:22
HaSaN Yazan Kişi Benim...

Ben pisikopat ile yapıcam ama sen kendi msninden eklemişsin beni desperado_1905 ... şeklnde bir msn ekledi.
Pisikopat dimi senin kardeşin ben onu ekledim çünkü...
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: casperemre - 22 Haziran 2008, 11:52:56
Ne aLaka Herkez Bilioo Onun Benim Kardeşim oLdugunu | ;)
ben bilmiyordum mesela.böyle demişssin nerden bileyim maçları senin oynamıyacağını.şüphel bir durum yanii....
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 22 Haziran 2008, 12:50:40
Ne aLaka Herkez Bilioo Onun Benim Kardeşim oLdugunu | ;)
ben bilmiyordum mesela.böyle demişssin nerden bileyim maçları senin oynamıyacağını.şüphel bir durum yanii....
ya ister inan ister inanma ok keyfin bilir | ;) biz çıkar maçlarımızı yaparız | ;)
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: Hamza - 22 Haziran 2008, 13:23:14
Bu konu hakkında tartışma istemiyorum arkadaşlar.desperado ile psikopat kardeştir ve Beraber turnuvamıza katilmalarinda bir sakınca görülmemiştir
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: sercanoert - 22 Haziran 2008, 13:34:59
HAYDİ TURQAAAAAAAAA!!!!!!!!!!    :(alk)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: casperemre - 22 Haziran 2008, 13:43:06
iyi öyle olsun bakalım.tartışma kesilsin.fazla adaletli olmadı ama.neyse.herkese başarılar.maçlarda görüşürz.
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: leventdogan - 22 Haziran 2008, 20:38:23
ne zaman başlıyo bu turnuva ben ekledim ağı kimse yok
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 23 Haziran 2008, 02:03:07
ben varım kardeşim yarın bizden herkez ağda olacak bugün dışardaydık zeynel ben pisiko 3  müz zaten yüz yüze görüşen insanlarız alemin_kralı ve s_or_m de yarın katılacak ağlarına ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: PisikopaT_58 - 23 Haziran 2008, 02:13:29
S.A BEYLER RAKİBİMİN MSN SİNİ EKLEDİM YARIN FULL AÇIK OLACAĞIM YAPARIZ AĞA DA KATILDIM BAŞARILAR HERKEZE  ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: s_or_m - 23 Haziran 2008, 02:35:08
slm beyler biras gec oldu ama kusura bakmayın ağa katıldım benim rakip kimse yarın full açığız takım olarak  ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 23 Haziran 2008, 02:41:33
BeyLer Sizden En Az 3 GaLibiyEt BekLiorum Yoqsa Keserim MaaşLarınızı | :X :X
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 23 Haziran 2008, 02:44:41
Www.FifaMekani.Com

1.DesPEraD0 | [email protected] |
2.Krampon | [email protected] |
3.PisikopaT | [email protected] |
4.S_or_m | [email protected] |
5.4lem1n_ Kr4l1 | [email protected] ;)

Takım Tamam | ;)


3.PisikopaT | [email protected] | KARDEŞİM YENİ MSN ALDI O YÜZDEN ;)
4.S_or_m | [email protected] | ADAMI DAHA YENİ BULDUM KENDİ MSN Mİ VERMİŞTİM ONUN DA MSN Sİ BU  ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: casperemre - 23 Haziran 2008, 10:31:07
krampon ortalıkta yok.hamachide de yoq.napıcaz.söylersen sevinirim desperado.yüz yüze görüşüyoruz dedin ya.oke
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: ByfoXxX - 23 Haziran 2008, 11:46:11
Arkadaşlar bence bu desperado  5 adamı da kendi bilgisayarında oynatıyor bi el atın bu olaya
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: KrAmpOn - 23 Haziran 2008, 12:16:46
Arkadaşlar bence bu desperado  5 adamı da kendi bilgisayarında oynatıyor bi el atın bu olaya

kardesım amma uzattınız ozaman ben herkesten kıllanırım ben KrAmpOn  bu sıtedekı eskı nıckım zeynel32862 bılen bılır oyle yapacak kadar serefsız degılız hem 1 kısıden bu kadar korkulmaz dıye dusunuyorum...saygılar..
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: casperemre - 23 Haziran 2008, 12:51:33
korkmak!!!!..o ne yaa ne anlama geliyor korkmak lafı......bizim takım bu lafı daha önce duyan varmı yaa söylesin bir bana....biizm Allah'tan başka kimseden korkumuz yok walla krampon...sen gelde hamachiye maçımızı yapalım.....
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: F A B R E G A S - 23 Haziran 2008, 13:05:48
 ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: casperemre - 23 Haziran 2008, 13:07:23
anlamadımm...ben yoktum o turnuvada ayrıca site olarak daha ilk katılıyoruz bu turnuvaya bence sen uyduryosun......
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 23 Haziran 2008, 13:14:48
beyler az laf coq iş ok maclara başlıoruz takım olarak | ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: s_or_m - 23 Haziran 2008, 13:22:59
SERCANOERT HAMACHİ DE CVP YAZ OK  ;)
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: Hamza - 23 Haziran 2008, 13:25:02
Yapmayin arkadaşlar böyle altı üstü bir oyun sadece.kardeşi de oynasa fena mi olur ? hemen art niyet ariyorsunuz. bu konuyu lütfen kapatin üzmeyin beni
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: gamer - 23 Haziran 2008, 14:06:08
HaSaN 2 - 0 Pisikopat

Maç'ı ancak 4 parça halinde tamamyalabildik güzel bir maç olmadı.
Arkadaşa başka maçlarda başarılar...
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: casperemre - 23 Haziran 2008, 14:09:32
 :(alk) :(alk) :(alk)bravo kardeşim.iddaalıyız diye demiştik.herkese başarılar :(alk) :(alk) :(alk)
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: Hamza - 23 Haziran 2008, 14:13:00
HaSaN 2 - 0 Pisikopat

Maç'ı ancak 4 parça halinde tamamyalabildik güzel bir maç olmadı.
Arkadaşa başka maçlarda başarılar...


Tebrikler
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: s_or_m - 23 Haziran 2008, 14:24:25
SERCANOERT-S_OR_M


benim rakip bu yıl açarmı acaba ???
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: erdemeryilmaz - 23 Haziran 2008, 15:00:18
HaSaN 2 - 0 Pisikopat

Maç'ı ancak 4 parça halinde tamamyalabildik güzel bir maç olmadı.
Arkadaşa başka maçlarda başarılar...


tebrikler hasan,ilk galibiyet senden geldi.Gerisi de gelir inşallah.Site olarak yeniyiz ama ekip olarak tecrübeliyiz :D
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: s_or_m - 23 Haziran 2008, 15:02:34
SERCANOERT-S_OR_M


benim rakip bu yıl açarmı acaba ???



BİZ MAÇA GİRİYORUZ BAŞARILAR KARDEŞİM
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: erdemeryilmaz - 23 Haziran 2008, 15:03:49
SERCANOERT-S_OR_M


benim rakip bu yıl açarmı acaba ???



BİZ MAÇA GİRİYORUZ BAŞARILAR KARDEŞİM

İyi oynayan kazansın.İnşallah biz daha iyi oynarız :D
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: gamer - 23 Haziran 2008, 15:11:25
Teşekkurler Arkadaşlar...
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 23 Haziran 2008, 15:15:54
Benim Rakip Nerde Yha | ???
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: erdemeryilmaz - 23 Haziran 2008, 15:18:34
Benim Rakip Nerde Yha | ???

Gelecek kardeş. ;).Bir işi vardı.Yapacak seninle olan maçını ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 23 Haziran 2008, 15:23:10
HaSaN 2 - 0 Pisikopat

Maç'ı ancak 4 parça halinde tamamyalabildik güzel bir maç olmadı.
Arkadaşa başka maçlarda başarılar...

hani diodunuz yha 5 kişi de desperado  :D gülesim geldi ben böle yenilmezdim inan kardeşim biras kötü oynar neyse diğer maçları alıp tur bizim olacak | 8)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: s_or_m - 23 Haziran 2008, 15:24:38
SERCANOERT : 1       ---          3 : S_OR_M

ss vardır ihtiyaç olursa  ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 23 Haziran 2008, 15:25:46
SERCANOERT : 1       ---          3 : S_OR_M

ss vardır ihtiyaç olursa  ;)
Evt beyLer kaLdı geriye 3 mac 3 macta bizimdir kimsenin şüphesi olmasın | ;D
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: erdemeryilmaz - 23 Haziran 2008, 15:49:05
SERCANOERT : 1       ---          3 : S_OR_M

ss vardır ihtiyaç olursa  ;)

Sağlık Olsun :D
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: gamer - 23 Haziran 2008, 15:52:32
HaSaN 2 - 0 Pisikopat

Maç'ı ancak 4 parça halinde tamamyalabildik güzel bir maç olmadı.
Arkadaşa başka maçlarda başarılar...

hani diodunuz yha 5 kişi de desperado  :D gülesim geldi ben böle yenilmezdim inan kardeşim biras kötü oynar neyse diğer maçları alıp tur bizim olacak | 8)


O lafı bizim sitemizin katılımcılarından biri yazmadı dikkatli oku önce '' byfoxx '' diye biri yazdı.
Kendini çok yüksek görüyorsun biz ne adamlar gördük daha sonra fıss çıkan.
Ben bu turnuvaya ona buna laf atmaya değil oyunumu oynayıp eğlenip bir yandada kazanmak için geldim.
Daha fazla gereksiz cümle kurmazsanız daha güzel bir turnuva olur sanırım...
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: casperemre - 23 Haziran 2008, 16:55:05
casperemre----3---2----krampon
açıklama yapmak isteği duyuyorum.ilk maçta maça başladık dakika 20 de güya bağlantı koptu ben 1-0 öndeydim.bu arada host benim.sonra ikinci maça başladık.70 dakika oynıcaktık..ama arkadaş 43üncü dakikada kendisi çıktı.bağlantı felan kopmadı kendiis çıktı.çok kasıyor dedi.halbuki bendede kasıyordu.ayrrıca bendie suçladı.kaleci amatörde diye.43.dakikaya kadar 2 gol daha attım.durum 3-0...halbuki amatör değilde herşeyin üstüne yemin edebilirim.65 dakikka maç yaptık.kalan 25 dakikayıda yapıcaktık.arkadaş dediki teq yarı oynıcaz.ben de nie dedim.25 dakika oynıcaz dedim.teq yarı oynasaq ölürmüüsn dedi.bende tamam dedim.bu sefer host o oldu...45 dakika oynadık toplamda 110 dakika maç yaptık.2-0 öndeyken ilk yarı bitti çıktım.yine hakaret etmeye başladı.kaleciyi amatör yaptın felan.neden böyle davrandığını bende anlamadım...herkese başarılar maçlarında.isterseniz konuşmalarıda yollayabilrim.....
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: erdemeryilmaz - 23 Haziran 2008, 17:06:34
casperemre----3---2----krampon

tebrikler emre.bir galibiyet daha ;) ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: schoot9 - 23 Haziran 2008, 17:39:07
tbrklr
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: casperemre - 23 Haziran 2008, 18:22:24
teşekkür ederim hepinizee....... :(alk)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 23 Haziran 2008, 19:50:09
HaSaN 2 - 0 Pisikopat

Maç'ı ancak 4 parça halinde tamamyalabildik güzel bir maç olmadı.
Arkadaşa başka maçlarda başarılar...

hani diodunuz yha 5 kişi de desperado  :D gülesim geldi ben böle yenilmezdim inan kardeşim biras kötü oynar neyse diğer maçları alıp tur bizim olacak | 8)


O lafı bizim sitemizin katılımcılarından biri yazmadı dikkatli oku önce '' byfoxx '' diye biri yazdı.
Kendini çok yüksek görüyorsun biz ne adamlar gördük daha sonra fıss çıkan.
Ben bu turnuvaya ona buna laf atmaya değil oyunumu oynayıp eğlenip bir yandada kazanmak için geldim.
Daha fazla gereksiz cümle kurmazsanız daha güzel bir turnuva olur sanırım...

zuhahaha fıs çıktı he vay be helal la sana cesaretli player mıssın neyse he size bi teklif  ;D 5 iniz aynı anda klavyeyi tutun benle mac edin ok biriniz a biriniz s biriniz d yi flan kullanın yine yenemezsiniz Ok haddini biL | >:(
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: erdemeryilmaz - 23 Haziran 2008, 19:58:18
Noluyor ya haddini bil falan.Asıl siz kimisiniz ki ona buna haddini bil deme cesareti buluyorsunuz.Çok iyi oynuyosan çık maçını yap,yen kardeşim.Orda hasan diyor ki bu lafı biz söylemedik.Kimin söylediğine iyi bakıp ona cvp verin diyor.Laf atmaya değil maç yapmaya geldim diyor.Ve böyle çok havalı konuşanlarıda çok yendim diyor ve yendi de.Orda senin şahsına karşı bir vurgu yapılmazken sen kalkıp haddini bil diyorsun.Sen haddini bilsen bunları söylemezdin.Ortamı germeyelim.Adam akıllı fifa oynalım.Senin yazdığın mesajı okurken hiçbirşey hissetmedim sonunna geldim haddini bil demişsin.Herkes haddini biliyo merak etme
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: gamer - 23 Haziran 2008, 20:04:08
HaSaN 2 - 0 Pisikopat

Maç'ı ancak 4 parça halinde tamamyalabildik güzel bir maç olmadı.
Arkadaşa başka maçlarda başarılar...

hani diodunuz yha 5 kişi de desperado  :D gülesim geldi ben böle yenilmezdim inan kardeşim biras kötü oynar neyse diğer maçları alıp tur bizim olacak | 8)


O lafı bizim sitemizin katılımcılarından biri yazmadı dikkatli oku önce '' byfoxx '' diye biri yazdı.
Kendini çok yüksek görüyorsun biz ne adamlar gördük daha sonra fıss çıkan.
Ben bu turnuvaya ona buna laf atmaya değil oyunumu oynayıp eğlenip bir yandada kazanmak için geldim.
Daha fazla gereksiz cümle kurmazsanız daha güzel bir turnuva olur sanırım...

zuhahaha fıs çıktı he vay be helal la sana cesaretli player mıssın neyse he size bi teklif  ;D 5 iniz aynı anda klavyeyi tutun benle mac edin ok biriniz a biriniz s biriniz d yi flan kullanın yine yenemezsiniz Ok haddini biL | >:(

Öncelikle sen haddini bil.
Karşında çocuk yok bir insan kişiliğini söylediği laflarla gösterirmiş senin de nasıl bir usluba sahip olduğunu anladım.
Ondan daha fazla senle muhattap olmayacağım.
Ayrıca bir şey'i iyi oynamak oynamamak önemli değildir önemli olan insan gibi oynamaktır.  ;)
5 Adam değil Akın tahminimce yetecektir...

Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: gamer - 23 Haziran 2008, 20:07:32
casperemre----3---2----krampon
açıklama yapmak isteği duyuyorum.ilk maçta maça başladık dakika 20 de güya bağlantı koptu ben 1-0 öndeydim.bu arada host benim.sonra ikinci maça başladık.70 dakika oynıcaktık..ama arkadaş 43üncü dakikada kendisi çıktı.bağlantı felan kopmadı kendiis çıktı.çok kasıyor dedi.halbuki bendede kasıyordu.ayrrıca bendie suçladı.kaleci amatörde diye.43.dakikaya kadar 2 gol daha attım.durum 3-0...halbuki amatör değilde herşeyin üstüne yemin edebilirim.65 dakikka maç yaptık.kalan 25 dakikayıda yapıcaktık.arkadaş dediki teq yarı oynıcaz.ben de nie dedim.25 dakika oynıcaz dedim.teq yarı oynas. ölürmüüsn dedi.bende tamam dedim.bu sefer host o oldu...45 dakika oynadık toplamda 110 dakika maç yaptık.2-0 öndeyken ilk yarı bitti çıktım.yine hakaret etmeye başladı.kaleciyi amatör yaptın felan.neden böyle davrandığını bende anlamadım...herkese başarılar maçlarında.isterseniz konuşmalarıda yollayabilrim.....

Tebrikler Kardeşim...  ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 23 Haziran 2008, 20:13:45
İnş İnş | Sizin gibileri sahalarda görmek isteriz | ;D :D
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: erdemeryilmaz - 23 Haziran 2008, 20:16:25
Görürsün görürsün,Rakibin bu akşam değil de yarın yapacak mış maçını.Haberin olsun ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: casperemre - 23 Haziran 2008, 20:38:04
casperemre----3---2----krampon
açıklama yapmak isteği duyuyorum.ilk maçta maça başladık dakika 20 de güya bağlantı koptu ben 1-0 öndeydim.bu arada host benim.sonra ikinci maça başladık.70 dakika oynıcaktık..ama arkadaş 43üncü dakikada kendisi çıktı.bağlantı felan kopmadı kendiis çıktı.çok kasıyor dedi.halbuki bendede kasıyordu.ayrrıca bendie suçladı.kaleci amatörde diye.43.dakikaya kadar 2 gol daha attım.durum 3-0...halbuki amatör değilde herşeyin üstüne yemin edebilirim.65 dakikka maç yaptık.kalan 25 dakikayıda yapıcaktık.arkadaş dediki teq yarı oynıcaz.ben de nie dedim.25 dakika oynıcaz dedim.teq yarı oynas. ölürmüüsn dedi.bende tamam dedim.bu sefer host o oldu...45 dakika oynadık toplamda 110 dakika maç yaptık.2-0 öndeyken ilk yarı bitti çıktım.yine hakaret etmeye başladı.kaleciyi amatör yaptın felan.neden böyle davrandığını bende anlamadım...herkese başarılar maçlarında.isterseniz konuşmalarıda yollayabilrim.....

Tebrikler Kardeşim...  ;)
sağol kardeşimde bunlar hep lafta bende bunları bişey sanıyodum hee.ikisi zaten çamur çıktı biri sana demiş kalecin amatör.diğeri bana dedi kalecin amatörde..yenilmeyi hazmedemiyorlar anlıyacağın senin.tabi bugune kadar bece çoluk çocukla yapmışlar maçlarını o yüzden atıp tutyorlardı yok çok kolay geçeriz bunlar.ama gördüler günlerini...neyse akın kardeşime başarılar.....
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: Hamza - 23 Haziran 2008, 21:53:44
SERCANOERT : 1       ---          3 : S_OR_M

ss vardır ihtiyaç olursa  ;)

tebrikler
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: Hamza - 23 Haziran 2008, 21:53:55
26 Haziran Perşembe Gecesi Çeyrek Final Maçlarinin Tamamlanmasi İçin Verilen Son Gündür

Bilginize
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: leventdogan - 23 Haziran 2008, 21:58:39
alemin kralı 1-3 leventdogan buda arkadaşın son sözleri

al aq senin olsun Alalhını siktigimin maçı
[21:53:57] >>   aq dugum sana nasıl yeniliyorum benm
[21:53:58] >>   ya
[21:54:04] >>   oynamayı bilmiyon aq şanslı götveren


Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: Hamza - 23 Haziran 2008, 22:10:29
alemin kralı 1-3 leventdogan buda arkadaşın son sözleri

al . senin olsun Alalhını siktigimin maçı
[21:53:57] >>   . dugum sana nasıl yeniliyorum benm
[21:53:58] >>   ya
[21:54:04] >>   oynamayı bilmiyon . şanslı götveren




Alemin Kralı Turnuvadan Diskalifiye Edilmiştir.Maçın Skoru da 3-1 Değil 3-0 ( Hükmen ) olarak geçerlilik Kazanacaktir.Mesajini Editle İstersen Kardeşim benim görmem yeterliydi zaten.Altı Üstü bir oyun için rakibine Küfür Edip edep sınırlarını aşanlara kesinlikle taviz vermek istemiyoruz
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 23 Haziran 2008, 22:33:19
ÖceLikLe Rakip Siteyi Tebrik Ediorum sonrada alemin_kralı adınada özür diliorum keşke almasaydık onu turnuvaya Bu arada bana çamur çıkTı diyenLere de bişi demiorum beyler haklı olabilirsiniz ama HAMZA da bilir ben kimse yi ne küçük görürüm ne de aşağlarım onun için elendik zaten son macımı atıyım dedim arkadaşla aTTık.

desperado:1-0:yüzbaşı dakka 37 de flan koptu dedim 3-0 hükmen sen al neyse bu bişiler dedi ne zannediosun flan ben kendimi bişi deilde siz kendinizi bişi zannediorsunuz | beni tanıyan tanıo HELE HAMZA ne kadar iyi niyetli biri oldugumu bilior | ;)

şimdi sırf sizin takıma inat meydan okuma bölümüne 5 i nize ayrı ayrı meydan okucam bakaLım coq konustunuz sahada gösterirsiniz efeliğiniz | izlemede kal fifaturqa.net ok | >:(
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: bilginler - 23 Haziran 2008, 22:36:35
ya hamza bu despreado ne biçim adamdır yaa..Oyuna giriyoruz oyun kasıyor acayip resim resim geliyor görüntüler ben çıktım sonra..Dedim ben host oliyim direct ip dan ekle dedim beni yok eklemem dedi.Sonra ben de girmedim oyuna o da bana küfür etti tamam ekliyorum a..m..k diye.Ben de girdim maça oyun tabi yine kasıyor ben host olmama rağmen oyun yine kasıyor.Bu arada hamachip ipını ekledi.Sonra girdik bilmem kaçıncı dk da bi gol sesi geldi bi de santra oldu yanımda da o sırada 2 kişi vardı onlar bile anlamadı.Ben adama yapmıyorum diyorum 3 0 yaz diyor.Yüreğiniz varsa gelin diyor ben ondan korkucak adam değilim kendini birşeyh sanıyor.Anlaşılan herkesi çenesiyle yenmiştir.Ben başka şeyden bahsediyorum o başka şeyden bahsediyor.Dakika 37 di ve 1 0 ken attı.İiyi ki attı yoksa ben oyundan çıkcaktım ilk yarı bittiğinde.Hamza lütfen bir çaresine bak şunun yaa..Biz eskiden de kaç turnuvaya girdik site olrak fifaninmerkezi.com olarak ama hiçbirisinde sorun çıkartmadık.Yenildik ama sorun çıkartmadık.Bu adam kendini neesanıyor ben bu adamın neresinden korkucam ya altı üstü bi maç.Ben böyle diyince tanımyorsun galiba diyor.Evet tanımıyorum kimin nesi bilmiyorum herkes kendi çapında tanınır zaten.Belki iyi oynarsın ama eminimki diğer oyuncuları bu kasma sayesinde yenmişssindir.Oyun resim resim yok böyle bir şey yaa..

Ayrıca ben ettiğin küfürü yetkililere bildirceğim diyince "ben sadece 'a..m..k' dedim" diyor.Herhalde arkadaş o kadar çok küfür ettiğinden bunu küfür olarak görmüyor...Ama biz kimseye site olarak da küfür etmedik en ufak bir küfür etmedik...Lütfen Hamza gereğini yapar mısın??
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 23 Haziran 2008, 22:43:05
http://www.oyunsiteniz.com/forum/bilginler-yuzbasi-akindesperado-t96928.0.html YÜZBAŞI
http://www.oyunsiteniz.com/forum/casperemredesperado-t96930.0.html CASPEREMRE
http://www.oyunsiteniz.com/forum/hasandesperado-t96931.0.html HASAN
http://www.oyunsiteniz.com/forum/sercanoertdesperado-t96933.0.html SERCAN
http://www.oyunsiteniz.com/forum/levent-dogandesperado-t96934.0.html LEVENTDOĞAN

HEPİNİZE MEYDAN OKUORUM | >:(
HADİ BEYLER GÖRELİM SİZİN PLAYAR LIĞINIZ NASILMIS YÜREK VARSA TABİ | ;)
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: bilginler - 23 Haziran 2008, 22:45:59
Bilgisayarını değiştir gel yaparız her zaman...Bir de internetini düzelt yaa hep kopuyorr herhalde onda da sorun varr....Ayrıca bir de kişiliğini düzelt gel..Senden çok iyi oyuncu olur..Sitede başka msnde,hamachide başka.Gerçi benden önce diğer arkadaşlarla tartışmışsın orda da birazcık belli etmişsin gerçek kişiliğini.Bu şartları yerine getirirsen biziimle maç yapma fırsatı eline geçer..Ben ve benim arkadaşlarım seviyesi düşük kişilerle maç yapmaz...Onlar seviyeli insanlarla maç yapar ;) Boşuna konu açmışsın meydan okuma bölümüne biz o seviyedeki insanlarla maç yapmayız...
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: schoot9 - 23 Haziran 2008, 22:46:25
tbrklr...
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 23 Haziran 2008, 22:47:34
LAN EZİK BEN BU PC İLE YAPIORUM BÜTÜN MAÇLAR SEN DEĞİŞTİR ASIL HERKEZ DE KASMIORDA SENDE Mİ KASIOR LEJYONERLE PASO MAÇ YAPIORUZ HAMZA İLE DE YAPTIK CEMALAKKO OLSUN WOLF OLSUN ONLARDA KASMIORDA SENDE Mİ KASIOR NE KADAR İLGİNÇ YÜREK YOK DEMİONDA PC Yİ DEĞİŞTİR DİON KES LAN ADAMIN ASABINI BOZMA HAMZA SUSTUR ŞUNU YHA | #sin#
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 23 Haziran 2008, 22:49:03
LAN HARBİ İYİ AİLE ÇOCUĞUNU GÜZEL OYNUOSUN HE SEVİYESİZMİŞ ZUHHAAA | :D
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: bilginler - 23 Haziran 2008, 22:49:26
Bak ben de kaç kişiyle yapıyorum bende de kasmıyor.Hadi birazcık kasmasına tamam derim ama oyun resim resim gidip geliyor..Neyse yaa senle daha fazla konuşarak seviyemizi düşürmeyelim.Sen her şeyden önce kişiliğini düzelt... ;) Geri kalanlar maddi şeyler benden sana abi tavsiyesi ;)
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 23 Haziran 2008, 22:51:11
Bak ben de kaç kişiyle yapıyorum bende de kasmıyor.Hadi birazcık kasmasına tamam derim ama oyun resim resim gidip geliyor..Neyse yaa senle daha fazla konuşarak seviyemizi düşürmeyelim.Sen her şeyden önce kişiliğini düzelt... ;) Geri kalanlar maddi şeyler benden sana abi tavsiyesi ;)
LAN EZİK SEN KİMİN ABİ OLUON BANA YHA KOP GİT MADEM SEVİYESİZ DEİLSİN BU MSJA CVP YAZMASSIN OK | ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: schoot9 - 23 Haziran 2008, 22:52:27
tmm byler sçmalamayn altı üstü bi oyun :S
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: schoot9 - 23 Haziran 2008, 23:26:56
Bilgisayarını değiştir gel yaparız her zaman...Bir de internetini düzelt yaa hep kopuyorr herhalde onda da sorun varr....Ayrıca bir de kişiliğini düzelt gel..Senden çok iyi oyuncu olur..Sitede başka msnde,hamachide başka.Gerçi benden önce diğer arkadaşlarla tartışmışsın orda da birazcık belli etmişsin gerçek kişiliğini.Bu şartları yerine getirirsen biziimle maç yapma fırsatı eline geçer..Ben ve benim arkadaşlarım seviyesi düşük kişilerle maç yapmaz...Onlar seviyeli insanlarla maç yapar ;) Boşuna konu açmışsın meydan okuma bölümüne biz o seviyedeki insanlarla maç yapmayız...
bz maç yptk ama hç sr yoktu srn sende krdeşm ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: casperemre - 24 Haziran 2008, 00:07:28
bu fifamekanı oyuncuları hepsi böyle galiba akın.2si çamur atar kalecin amatör 2 si küfür eder ben sana nasıl yenidlm.nası adamalrsınız siz yaa.aaa çok pardon size adam dedim.tüm sitedekilerden özür diliyorum size adam dediğim için.çünkü adam değilsiniz.adam olsanız bir kere oyun için bir insana küfür etmezsiniz.kişilikleriniz oturmamış olduğu için bunun ezikliğini üzerinizden atmak için küfüre başvuruyorsunuz...hamza arkadaş seni tanımıyorum eğer sitenin adminiysen ki galiba öylesin sitedeki biz ve diğer site elemanlarına ayıptır günahtır.ADAM gibi oynuyoruz biz ama karşımıza adam olmayanları geçirmişssin.böyle siteleri turnuvalara sokma lütfen rica ediyorum.
son olarak NE DE GÜZEL OLUYOR OHH OHH FİFAMEKANINA KOYMASI . :(alk) :(alk) :X
FİFAMEKANI ELEMANLARINA BİR BENZETMEM VAR AYRICA  :(dns)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: casperemre - 24 Haziran 2008, 00:16:32
söylemeyi unutmuşum  bugüne kadar çoluk çocukla yaptığız için biz ağır geldik galiba acıdım.bide desperado resimde çok kişilikli duruyorsun ama belli olmuyor burda be kardeş..bişey daha bugun senle yaptığımız maçta kastı sayfa sayfa oynadık hatırlarsan..........
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: DigЯunTLeD - 24 Haziran 2008, 00:41:29
söylemeyi unutmuşum  bugüne kadar çoluk çocukla yaptığız için biz ağır geldik galiba acıdım.bide desperado resimde çok kişilikli duruyorsun ama belli olmuyor burda be kardeş..bişey daha bugun senle yaptığımız maçta kastı sayfa sayfa oynadık hatırlarsan..........
Yha artıq bişi demiorum dersinizi veriyim diom yanaşmıonuz yapmaya hatta pc mizde bişi yoq diosunuz la hepinizin pc sindemi sorun varda yuh daha yeni cemalakko ile maç attıq hiç kasmanın k si yoq demek sorun sizde yapaLım diorum yanaşmıonuz çoluK çocukmuşşş zuhahahahahha Lan çapın yeTmez benLe mücadeLe etmene senin ellerin | :D :D ;D
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: KrAmpOn - 24 Haziran 2008, 01:29:38
Yapmayin arkadaşlar böyle altı üstü bir oyun sadece.kardeşi de oynasa fena mi olur ? hemen art niyet ariyorsunuz. bu konuyu lütfen kapatin üzmeyin beni

oncelıkle kardesım senden ozur dılıyoruz bılıyorsun bız burda daha once katıldık sıteler arası turnuvaya ve hiç bi seviyesizlik yapmadık seni uzmek ısteyen tas olsun öncelıkle bu turnuvada yasananlar ıcın senden ozur dılerım...  ;) aslında biz seviye bozmadık ama gereksiz mesaj yazanlar oldu biz onların seviyesine dustuk tekrar ozur dilerim Hamza kardesım  ;) oke
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: gamer - 24 Haziran 2008, 10:11:34
Şu Msjları tarafsız birileri okusun kimin neler yazdığını ve nasıl olduğunu görür.
Söyleyecek söz bulamayan küfür eder veya ağzını bozar.
Neyse turu biz geçtik daha fazla size laf atılmadıkça bir şey yazmayın arkadaşlar değmez...  ;)
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: casperemre - 24 Haziran 2008, 12:41:27
 :(alk)lalalaylay fifamekanı lalalaylay lalalaylay fifamekanı lalalaylayy........ :(alk)
size tezarat bile yaptım daha en istionuz bizim gibi amatörlere YENİLDİĞİN halde
Başlık: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: VoLKaN - 24 Haziran 2008, 18:15:40
Artık tartışmanın bir manasın görmüyorum Fifaturqa.Net yarı finale çıkmıştır konu kilit.
Başlık: Ynt: Fıfamekanı.Com-Fıfaturqa.Net
Gönderen: Hamza - 27 Haziran 2008, 12:19:20
Eşleşmeler şu anda belirleniyor.izlemede kalın