Ne aLaka Herkez Bilioo Onun Benim Kardeşim oLdugunu | ;)
;)Ne aLaka Herkez Bilioo Onun Benim Kardeşim oLdugunu | ;)
boşver sen onu aga :)
Ne aLaka Herkez Bilioo Onun Benim Kardeşim oLdugunu | ;)ben bilmiyordum mesela.böyle demişssin nerden bileyim maçları senin oynamıyacağını.şüphel bir durum yanii....
ya ister inan ister inanma ok keyfin bilir | ;) biz çıkar maçlarımızı yaparız | ;)Ne aLaka Herkez Bilioo Onun Benim Kardeşim oLdugunu | ;)ben bilmiyordum mesela.böyle demişssin nerden bileyim maçları senin oynamıyacağını.şüphel bir durum yanii....
Www.FifaMekani.Com
1.DesPEraD0 | [email protected] |
2.Krampon | [email protected] |
3.PisikopaT | [email protected] |
4.S_or_m | [email protected] |
5.4lem1n_ Kr4l1 | [email protected] ;)
Takım Tamam | ;)
Arkadaşlar bence bu desperado 5 adamı da kendi bilgisayarında oynatıyor bi el atın bu olaya
HaSaN 2 - 0 Pisikopat
Maç'ı ancak 4 parça halinde tamamyalabildik güzel bir maç olmadı.
Arkadaşa başka maçlarda başarılar...
HaSaN 2 - 0 Pisikopat
Maç'ı ancak 4 parça halinde tamamyalabildik güzel bir maç olmadı.
Arkadaşa başka maçlarda başarılar...
SERCANOERT-S_OR_M
benim rakip bu yıl açarmı acaba ???
SERCANOERT-S_OR_M
benim rakip bu yıl açarmı acaba ???
BİZ MAÇA GİRİYORUZ BAŞARILAR KARDEŞİM
Benim Rakip Nerde Yha | ???
HaSaN 2 - 0 Pisikopathani diodunuz yha 5 kişi de desperado :D gülesim geldi ben böle yenilmezdim inan kardeşim biras kötü oynar neyse diğer maçları alıp tur bizim olacak | 8)
Maç'ı ancak 4 parça halinde tamamyalabildik güzel bir maç olmadı.
Arkadaşa başka maçlarda başarılar...
SERCANOERT : 1 --- 3 : S_OR_MEvt beyLer kaLdı geriye 3 mac 3 macta bizimdir kimsenin şüphesi olmasın | ;D
ss vardır ihtiyaç olursa ;)
SERCANOERT : 1 --- 3 : S_OR_M
ss vardır ihtiyaç olursa ;)
HaSaN 2 - 0 Pisikopathani diodunuz yha 5 kişi de desperado :D gülesim geldi ben böle yenilmezdim inan kardeşim biras kötü oynar neyse diğer maçları alıp tur bizim olacak | 8)
Maç'ı ancak 4 parça halinde tamamyalabildik güzel bir maç olmadı.
Arkadaşa başka maçlarda başarılar...
casperemre----3---2----krampon
zuhahaha fıs çıktı he vay be helal la sana cesaretli player mıssın neyse he size bi teklif ;D 5 iniz aynı anda klavyeyi tutun benle mac edin ok biriniz a biriniz s biriniz d yi flan kullanın yine yenemezsiniz Ok haddini biL | >:(HaSaN 2 - 0 Pisikopathani diodunuz yha 5 kişi de desperado :D gülesim geldi ben böle yenilmezdim inan kardeşim biras kötü oynar neyse diğer maçları alıp tur bizim olacak | 8)
Maç'ı ancak 4 parça halinde tamamyalabildik güzel bir maç olmadı.
Arkadaşa başka maçlarda başarılar...
O lafı bizim sitemizin katılımcılarından biri yazmadı dikkatli oku önce '' byfoxx '' diye biri yazdı.
Kendini çok yüksek görüyorsun biz ne adamlar gördük daha sonra fıss çıkan.
Ben bu turnuvaya ona buna laf atmaya değil oyunumu oynayıp eğlenip bir yandada kazanmak için geldim.
Daha fazla gereksiz cümle kurmazsanız daha güzel bir turnuva olur sanırım...
zuhahaha fıs çıktı he vay be helal la sana cesaretli player mıssın neyse he size bi teklif ;D 5 iniz aynı anda klavyeyi tutun benle mac edin ok biriniz a biriniz s biriniz d yi flan kullanın yine yenemezsiniz Ok haddini biL | >:(HaSaN 2 - 0 Pisikopathani diodunuz yha 5 kişi de desperado :D gülesim geldi ben böle yenilmezdim inan kardeşim biras kötü oynar neyse diğer maçları alıp tur bizim olacak | 8)
Maç'ı ancak 4 parça halinde tamamyalabildik güzel bir maç olmadı.
Arkadaşa başka maçlarda başarılar...
O lafı bizim sitemizin katılımcılarından biri yazmadı dikkatli oku önce '' byfoxx '' diye biri yazdı.
Kendini çok yüksek görüyorsun biz ne adamlar gördük daha sonra fıss çıkan.
Ben bu turnuvaya ona buna laf atmaya değil oyunumu oynayıp eğlenip bir yandada kazanmak için geldim.
Daha fazla gereksiz cümle kurmazsanız daha güzel bir turnuva olur sanırım...
casperemre----3---2----krampon
açıklama yapmak isteği duyuyorum.ilk maçta maça başladık dakika 20 de güya bağlantı koptu ben 1-0 öndeydim.bu arada host benim.sonra ikinci maça başladık.70 dakika oynıcaktık..ama arkadaş 43üncü dakikada kendisi çıktı.bağlantı felan kopmadı kendiis çıktı.çok kasıyor dedi.halbuki bendede kasıyordu.ayrrıca bendie suçladı.kaleci amatörde diye.43.dakikaya kadar 2 gol daha attım.durum 3-0...halbuki amatör değilde herşeyin üstüne yemin edebilirim.65 dakikka maç yaptık.kalan 25 dakikayıda yapıcaktık.arkadaş dediki teq yarı oynıcaz.ben de nie dedim.25 dakika oynıcaz dedim.teq yarı oynas. ölürmüüsn dedi.bende tamam dedim.bu sefer host o oldu...45 dakika oynadık toplamda 110 dakika maç yaptık.2-0 öndeyken ilk yarı bitti çıktım.yine hakaret etmeye başladı.kaleciyi amatör yaptın felan.neden böyle davrandığını bende anlamadım...herkese başarılar maçlarında.isterseniz konuşmalarıda yollayabilrim.....
sağol kardeşimde bunlar hep lafta bende bunları bişey sanıyodum hee.ikisi zaten çamur çıktı biri sana demiş kalecin amatör.diğeri bana dedi kalecin amatörde..yenilmeyi hazmedemiyorlar anlıyacağın senin.tabi bugune kadar bece çoluk çocukla yapmışlar maçlarını o yüzden atıp tutyorlardı yok çok kolay geçeriz bunlar.ama gördüler günlerini...neyse akın kardeşime başarılar.....casperemre----3---2----krampon
açıklama yapmak isteği duyuyorum.ilk maçta maça başladık dakika 20 de güya bağlantı koptu ben 1-0 öndeydim.bu arada host benim.sonra ikinci maça başladık.70 dakika oynıcaktık..ama arkadaş 43üncü dakikada kendisi çıktı.bağlantı felan kopmadı kendiis çıktı.çok kasıyor dedi.halbuki bendede kasıyordu.ayrrıca bendie suçladı.kaleci amatörde diye.43.dakikaya kadar 2 gol daha attım.durum 3-0...halbuki amatör değilde herşeyin üstüne yemin edebilirim.65 dakikka maç yaptık.kalan 25 dakikayıda yapıcaktık.arkadaş dediki teq yarı oynıcaz.ben de nie dedim.25 dakika oynıcaz dedim.teq yarı oynas. ölürmüüsn dedi.bende tamam dedim.bu sefer host o oldu...45 dakika oynadık toplamda 110 dakika maç yaptık.2-0 öndeyken ilk yarı bitti çıktım.yine hakaret etmeye başladı.kaleciyi amatör yaptın felan.neden böyle davrandığını bende anlamadım...herkese başarılar maçlarında.isterseniz konuşmalarıda yollayabilrim.....
Tebrikler Kardeşim... ;)
SERCANOERT : 1 --- 3 : S_OR_M
ss vardır ihtiyaç olursa ;)
alemin kralı 1-3 leventdogan buda arkadaşın son sözleri
al . senin olsun Alalhını siktigimin maçı
[21:53:57] >> . dugum sana nasıl yeniliyorum benm
[21:53:58] >> ya
[21:54:04] >> oynamayı bilmiyon . şanslı götveren
Bak ben de kaç kişiyle yapıyorum bende de kasmıyor.Hadi birazcık kasmasına tamam derim ama oyun resim resim gidip geliyor..Neyse yaa senle daha fazla konuşarak seviyemizi düşürmeyelim.Sen her şeyden önce kişiliğini düzelt... ;) Geri kalanlar maddi şeyler benden sana abi tavsiyesi ;)LAN EZİK SEN KİMİN ABİ OLUON BANA YHA KOP GİT MADEM SEVİYESİZ DEİLSİN BU MSJA CVP YAZMASSIN OK | ;)
Bilgisayarını değiştir gel yaparız her zaman...Bir de internetini düzelt yaa hep kopuyorr herhalde onda da sorun varr....Ayrıca bir de kişiliğini düzelt gel..Senden çok iyi oyuncu olur..Sitede başka msnde,hamachide başka.Gerçi benden önce diğer arkadaşlarla tartışmışsın orda da birazcık belli etmişsin gerçek kişiliğini.Bu şartları yerine getirirsen biziimle maç yapma fırsatı eline geçer..Ben ve benim arkadaşlarım seviyesi düşük kişilerle maç yapmaz...Onlar seviyeli insanlarla maç yapar ;) Boşuna konu açmışsın meydan okuma bölümüne biz o seviyedeki insanlarla maç yapmayız...bz maç yptk ama hç sr yoktu srn sende krdeşm ;)
söylemeyi unutmuşum bugüne kadar çoluk çocukla yaptığız için biz ağır geldik galiba acıdım.bide desperado resimde çok kişilikli duruyorsun ama belli olmuyor burda be kardeş..bişey daha bugun senle yaptığımız maçta kastı sayfa sayfa oynadık hatırlarsan..........Yha artıq bişi demiorum dersinizi veriyim diom yanaşmıonuz yapmaya hatta pc mizde bişi yoq diosunuz la hepinizin pc sindemi sorun varda yuh daha yeni cemalakko ile maç attıq hiç kasmanın k si yoq demek sorun sizde yapaLım diorum yanaşmıonuz çoluK çocukmuşşş zuhahahahahha Lan çapın yeTmez benLe mücadeLe etmene senin ellerin | :D :D ;D
Yapmayin arkadaşlar böyle altı üstü bir oyun sadece.kardeşi de oynasa fena mi olur ? hemen art niyet ariyorsunuz. bu konuyu lütfen kapatin üzmeyin beni