Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda

OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => KAPATILAN VEYA SONA EREN LİGLERİMİZ => FİFA 08 LEAGUES => 2007-08 | 2008-09 | 2009- 2010 Sezonları Online Yarışma Arşivi => I LOVE FIFA LEAGUE => Konuyu başlatan: byFlex - 22 Haziran 2008, 20:05:31

Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: byFlex - 22 Haziran 2008, 20:05:31

OYUNSİTENİZ ** 1. ** I LOVE FIFA LIG TURNUVASI İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ SORUNUZU ELEŞTİRİNİZİ BURADA YAPABİLİR . TURNUVA İLE ALAKALİ BU KONUDAN SOHBET EDEBİLİRSİNİZ .

NOT :1. I LOVE FIFA LIG TURNUVASİNA KATİLACAK OLAN HERKESİN SOHBET KONUSUNA GİRMESİ ZORUNLUDUR . BU KONU ALTİNDAN TURNUVA İLE ALAKALİ HER TÜRLÜ KONU KONUŞULACAKTİR.


YARDIM İÇİN :  [email protected]
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: SeRcaN - 22 Haziran 2008, 21:03:45
bence takım arkadaşı aramak için bi konu daha açılsın
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: schoot9 - 23 Haziran 2008, 11:10:40
bnce turnuva 4 takımdn olşsn rövanşlı yoksa turnuva dolmaz
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: ramazan934 - 26 Haziran 2008, 15:29:08
HADİN BEA  DOLSUN SU  KAYITTA LİGE BASLIYAKK YOKSA  BİSİ OLMUYCAK GİBİ GOZUKUYOO
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: FabregaS - 27 Haziran 2008, 00:26:13
KARDESİM NE ZAMAN BAŞLICAK BU LİG..! UGRASAMICAKSANIZ ACMAYIN ..!  :(dyr)
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: schoot9 - 27 Haziran 2008, 09:58:14
dediğim gibi 4 takım olsn ztn birisinin dolmasına 1 kişi kldı o olunca başlasn ;)
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: byFlex - 27 Haziran 2008, 15:27:07
4 TAKIMLA BAŞLIYALIM TAMAM... SON 1KİŞİ
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: schoot9 - 27 Haziran 2008, 15:29:27
eyw.
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: D3wR1M17 - 27 Haziran 2008, 15:41:06
bn geldm işte son olarak
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: SeRcaN - 27 Haziran 2008, 15:43:44
 :)
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: schoot9 - 27 Haziran 2008, 15:54:24
bşy sorcm bn şimdi altın goldeym ama maç golsüz bitti uatmadada ole ilk penaltıyı atanmı kazanacak :D yoksa penaltılarda kazanan mı kazanacak
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: D3wR1M17 - 27 Haziran 2008, 15:59:35
 ;D ;D ;D
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: D3wR1M17 - 27 Haziran 2008, 16:04:12
kuraları kim çekio ne zmn çekcek hadi ama yaw
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: schoot9 - 27 Haziran 2008, 16:04:43
byFlex çekmesi grk ama istersnz hemen çekerim...
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: D3wR1M17 - 27 Haziran 2008, 16:10:24
çekelm bnce yaw hemen
Başlık: SOHBET VE SORUN YERİ
Gönderen: schoot9 - 30 Haziran 2008, 11:01:13
kmse ypmıo maçını ne bçim turnuva düznlermisin lütfen???