Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda
OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => KAPATILAN VEYA SONA EREN LİGLERİMİZ => FİFA 08 LEAGUES => 2007-08 | 2008-09 | 2009- 2010 Sezonları Online Yarışma Arşivi => I LOVE FIFA LEAGUE => Konuyu başlatan: byFlex - 22 Haziran 2008, 20:05:31
-
OYUNSİTENİZ ** 1. ** I LOVE FIFA LIG TURNUVASI İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ SORUNUZU ELEŞTİRİNİZİ BURADA YAPABİLİR . TURNUVA İLE ALAKALİ BU KONUDAN SOHBET EDEBİLİRSİNİZ .
NOT :1. I LOVE FIFA LIG TURNUVASİNA KATİLACAK OLAN HERKESİN SOHBET KONUSUNA GİRMESİ ZORUNLUDUR . BU KONU ALTİNDAN TURNUVA İLE ALAKALİ HER TÜRLÜ KONU KONUŞULACAKTİR.
YARDIM İÇİN : [email protected]
-
bence takım arkadaşı aramak için bi konu daha açılsın
-
bnce turnuva 4 takımdn olşsn rövanşlı yoksa turnuva dolmaz
-
HADİN BEA DOLSUN SU KAYITTA LİGE BASLIYAKK YOKSA BİSİ OLMUYCAK GİBİ GOZUKUYOO
-
KARDESİM NE ZAMAN BAŞLICAK BU LİG..! UGRASAMICAKSANIZ ACMAYIN ..! :(dyr)
-
dediğim gibi 4 takım olsn ztn birisinin dolmasına 1 kişi kldı o olunca başlasn ;)
-
4 TAKIMLA BAŞLIYALIM TAMAM... SON 1KİŞİ
-
eyw.
-
bn geldm işte son olarak
-
:)
-
bşy sorcm bn şimdi altın goldeym ama maç golsüz bitti uatmadada ole ilk penaltıyı atanmı kazanacak :D yoksa penaltılarda kazanan mı kazanacak
-
;D ;D ;D
-
kuraları kim çekio ne zmn çekcek hadi ama yaw
-
byFlex çekmesi grk ama istersnz hemen çekerim...
-
çekelm bnce yaw hemen
-
kmse ypmıo maçını ne bçim turnuva düznlermisin lütfen???