Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda
OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => FIFA 08 CUPS => 2007-08 | 2008-09 | 2009- 2010 Sezonları Online Yarışma Arşivi => Belgium Cup => Konuyu başlatan: schoot9 - 17 Temmuz 2008, 23:24:18
-
Arkadaşlar Buradan Turnuva Hakkında Sohbet VE Muhabbet Edebilirsiniz...
-
skor tahmin açsakmı?
-
açiim istersenz ama uzun srer istersenz açiim
-
aç ozaman
-
ii 15 dk snra açıcm..
-
Başarilar herkese
-
açamadık bi türlü skor tahmin
-
aç
-
hamza gelsin alt bölüm olarak açıcm ;)
-
basarilar kizlar umarim guzel bi turnuva olur
-
herkeze başarılar