İletileri Göster

Bu özellik size üyenin attığı tüm iletileri gösterme olanağı sağlayacaktır . Not sadece size izin verilen bölümlerdeki iletilerini görebilirsiniz


Konular - sinyordemir

Sayfa: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31
313
FFC 21 / SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
« : 23 Aralık 2006, 19:02:55 »
OYUNSİTENİZ YİRMİBİRİNCİ FİFA 07 FAST FUTBOL CUP TURNUVASI İLE İLGİLİ HER TÜRLÜ SORUNUZU ELEŞTİRİNİZİ BURADA YAPABİLİR . TURNUVA İLE ALAKALİ BU KONUDAN SOHBET EDEBİLİRSİNİZ .

NOT : FFC 21 TURNUVASİNA KATİLACAK OLAN HERKESİN SOHBET KONUSUNA GİRMESİ ZORUNLUDUR . BU KONU ALTİNDAN TURNUVA İLE ALAKALİ HER TÜRLÜ KONU KONUŞULACAKTİR.

314
FFC 20 / ŞAMPİYON
« : 23 Aralık 2006, 18:34:30 »
^^^ FAST FUTBOL CUP 20 ^^^


*** ŞAMPİYONU ***


!!! SİHİRBAZ  !!!

315
THE BATTLE FOR MİDDLE EARTH 2 / EKRAN GÖRÜNTÜLERİ
« : 23 Aralık 2006, 00:46:49 »


























































+REPLERİNİZİ BEKLİYORUM
HAMZA ABİ VE BÜTÜN ÜYELER NASIL BULDUNUZ THE LORD OF THE RİNGS BÖLÜMÜMÜZÜ!!!! YORUMLARINI BEKLİYORUM...


316
RESİM GALERİSİ / VAN NİSTELROOY HARİKA WALLPAPER
« : 23 Aralık 2006, 00:28:19 »
http://rapidshare.com/files/8584367/nistelrooy.jpg.html

BEYLER MÜTHİŞ Bİ WALLPAPER MUTALAKA İNDİRİN

317
FFC 19 / İLK 3 MAÇLARI ve SONUÇLARI
« : 22 Aralık 2006, 22:21:03 »
OYUNSİTENİZ FİFA 07 FAST FUTBOL CUP 19 İLK 3 EŞLEŞMELERİ AŞAĞİDAKİ GİBİDİR . BU KARŞILAŞMALARİN SONUCUNDA ALINAN PUAN VE AVERAJLARA GÖRE FİFA 07 FAST FUTBOL CUP 19 TURNUVAMIZIN BİRİNCİSİ , İKİNCİSİ VE ÜÇÜNCÜSÜ BELLİ OLACAKTİR . KARŞILAŞMALAR TEK MAÇ ÜZERİNDEN OYNANACAKTİR . FİKSTÜR AŞAĞİDAKİ GİBİDİR . İSTEDİĞİNİZ MAÇTAN BAŞLAYABİLİRSİNİZ . HEPİNİZE BAŞARİLAR DİLERİM


BİGSEXYKN 4 - 5 MANSİZ

MANSİZ 5 - 4 HAKAN1989

HAKAN1989 2 - 6 BİGSEXYKN





BİRİNCİYE : 25 REP

İKİNCİYE : 15 REP

ÜÇÜNCÜYE : 10 REP PUAN ÖDÜLÜ VERİLECEKTİR

318
FFC 19 / 1. TUR EŞLEŞMELERİ VE MAÇ SONUÇLARI
« : 22 Aralık 2006, 19:57:00 »
OYUNSİTENİZ FİFA 07 FAST FUTBOL CUP 19 BİRİNCİ TUR EŞLEŞMELERİ AŞAĞİDAKİ GİBİDİR . TÜM KARŞILAŞMALAR RÖVANŞSIZ OYNANİP , MAÇ SONUÇLARİ BU TOPİC ALTİNA YAZİLACAKTİR . HEPİNİZE BİR ÜST TURA ÇIKMA YOLUNDA GÖNÜLDEN BAŞARİLAR DİLERİM


HAKAN 1989 5 - 4 SONY_HARUN

GFB_SERO 2 - 3 NADİR

MASUMTİLKİ 7 - 3 BECKHAM06

AMETT 0 - 3 (HÜKMEN) MANSİZ26S

MADTHİNG 3 - 0 (HÜKMEN) EKO

FURKAN 0 - 3 BİGSEXYKN



319
FFC 19 / GRUPLAR ve MAÇ SONUÇLARI
« : 22 Aralık 2006, 19:50:15 »
1. GRUP
FURKAN
EKO
SONY_HARUN
MADTHİNG
BİG SEXYKN
HAKAN 1989

2. GRUP
GFB_SERO
MANSİZ26S
MASUMTİLKİ
AMETT
BECKHAM06
NADİR

HERKESE HAYIRLI UĞURLU OLSUN...
MAÇLAR RÖVANŞSIZDIR GRUPLARINDA İLK 3 SIRAYI ALANLAR BİR ÜST TURA ÇIKACAKTIR

320
FFC 19 / HAMACHİ AĞI
« : 22 Aralık 2006, 19:34:39 »
AĞ ADI: OYUNSİTENİZ FFC19
ŞİFRE: OYUNSİTENİZ

321
FFC 19 / TEKNİK KURALLAR
« : 22 Aralık 2006, 19:28:51 »
1. MAÇ SÜRESİ BİR YARİSI 8 DAKİKA OLMAK ÜZERE TOPLAMDA 16 DAKİKA 'DAN OYNANACAKTİR.

2.MÜSABAKA OYNANİRKEN BİR TARAF TEKNİK OLARAK GÖRÜNTÜDE BOZUKLUK ( LAG OLMA ) KASILMA GÖRÜYORSA OYUNUN İLK 10 DAKİKASİNDA ÇİKMA HAKKI BULUNMAKTADİR . FAKAT 10.DAKİKADAN SONRA EĞER BİR TARAF GÖRÜNTÜ BOZUK DİYE OYUNU TERKEDERSE İLK İKAZİNİ ALİP İKİCİSİNDE UYARİ GELMEDEN DİREK DİSKALİFİYE OLACAKTİR.

3. KARTLAR VE OFSAYTLAR AÇİK OLMAK ZORUNDADİR

4. OYUN HİZİ = FAST GÖRÜNTÜ KALİTESİ = LOW ( en düşük ) OLACAKTİR .

5. EKRAN ÇÖZÜNÜRLÜĞÜ = 800  600 OLACAKTİR..

6. SEVİYE = WORLD CLASS

7. MAÇLAR DİREK İP İLE ( OLUYORSA ) OLMUYORSA HAMACHİ İLA OYNANACAKİR..

8. MAÇLARİN BİLGİSAYAR KLAVYESİ DİŞİNDA HERHANGİ BİR JOİSTİK İLA OYNANMASİ SERBESTTİR . HERHANGİ BİR KISITLAMAMIZ YOKTUR .

9. MAÇ SONU PRİNT - SCREEN ALMA ZORUNLUĞU YOKTUR . SONUCU YAZMANİZ YETERLİ OLACAKTİR.

322
THE BATTLE FOR MİDLLE EARTH 1 / OYUNUN İNCELEMESİ
« : 21 Aralık 2006, 23:55:08 »
Tolkien, ütopyası Orta Dünya’yı yaratırken detaycılığa büyük önem vermişti. Devasa boyutlarda bir dünya yaratmak yerine daha makul düzeyde harita belirleyip, içini sonsuz sayıda ayrıntılarla doldurdu. Üç ciltlik efsane serinin daha ilk kitabında bile o kadar çok karakter vardı ve o kadar çok olay cereyan ediyordu ki; Peter Jackson tüm bunları filme almakta ne denli zorlandığını defalarca dile getirmişti. Nitekim mümkün olduğunca ayrıntıdan kaçınarak, daha çok ana karakter üzerlerine yoğunlaşıp, “Yüzük Kardeşliği” temasına ışık tutmayı benimseyince; ortaya son derece başarılı bir film çıkmıştı. Ancak kitabın ve efsanenin fanları sinema filmini defalarca eleştirmişlerdi. Çünkü her konunun olduğu gibi Yüzüklerin Efendisi’nin fanları da kitaptaki büyünün bozulmasını asla istemiyorlardı. Dolayısıyla senaryoda yapılacak minik değişikliklere asla taviz vermeyeceklerdi.

Maalesef fanatikler için korkulan oldu; ikinci filmle birlikte Jackson kaçınılmaz senaryo değişikliğine gitti. (Aslında ilk filmde de kitaptan farklı olarak yazılmış birkaç sahne vardı. Ancak asıl dikkat çeken ikinci filmde Aragorn’un düşüşü idi.) İşte ne olduysa ondan sonra oldu. Üçüncü filmin tabiri caizse Oscar yağmuruna tutulması bile fanatikleri yumuşatmadı. Onlar için, orijinal dili olan İngilizce’den farklı dillere çevrilen kitaplarda bile büyüsünün bozulduklarına inandıkları bir efsanenin, 3 saatlik zaman dilimine sığdırılabilmesi için senaryo değişiklikleri intihar demekti. Nitekim kitabı okuyup filmi izleyen her insan gibi bizlerde senaryo değişikliklerini pek sıcak karşılamamıştık ve karşılamayacaktık…

Battle for Middle Earth

Electronic Arts’ın büyük beklenti ve ümitle beklememizi sağladığı, Orta Dünya’nın savaşlarını konu alan gerçek zamanlı strateji oyunu Battle for Middle Earth nihayet piyasaya sürüldü. EA çalışanlarının Yüzüklerin Efendisi projesine ne kadar önem verdiklerini, ayrıntılara ne kadar dikkat ettiklerini ve en önemlisi filmi (yani kitabı) aynen yaşamamızı sağlamak için ne kadar sıkı çalıştıklarını hepimiz biliyoruz. Piyasaya sürülmüş olan “The Two Tower” ve “The Return of the King” oyunları ile bunları görmüştük. Hal böyle olunca Battle for Middle Earth’ün de son derece başarılı olacağını Orta Dünya’yı mükemmel derecede gerçekçi yansıtacağını biliyorduk.

E3 2004 fuarındaki tanıtımları sırasında, üst düzey görselliğini ispatlayan videoları ile büyük sükse yapan oyunun, genelde grafikleri, oynanabilirliği ve film müziklerini aynen kullandığı gündeme geldi. Hiç kimse senaryosundan ya da hikaye gelişiminden söz etmedi. Filmde gördüğümüz tüm karakterleri kontrol edebileceğimiz ve devasa ordularla görkemli savaşlar yapacağımız belirtildi o kadar. Aslında hikayenin nasıl olacağını belirtmemeleri bizi şaşırtmadı diyebiliriz. Çünkü kitapta ne varsa aynen öyle yaratılacağından emindik.(!)

Yüzük Kardeşliği yola çıkıyor.

Tek DVD ya da dört CD'den oluşan iki versiyonuyla piyasaya sürülen Battle for Middle Earth (BfME) mükemmel açılış demosu ile karşılıyor bizleri. Filmden son derece tanıdık gelen Büyük Orta Dünya Savaşı’nın oyun motoru ile hazırlanmış versiyonunu izliyor, hemen havaya giriyoruz. Ana menüye geçtiğimizde Yüzüklerin Efendisi’nin en çok beğenilen müziğini de iliklerimize kadar hissedince tüylerimiz diken diken oluyor. Seçeneklerimiz tipik RTS oyunlarında olduğu gibi; Campain, Skirmish, Training ve Multiplayer. Campain görevleri iki kısma ayrılıyor; ister Yüzük Kardeşliği ile birlikte iyi tarafı oynuyorsunuz, isterseniz Saruman ile birlikte kötü tarafı. Skirmish modu ile senaryosuz bir biçimde yapay zekaya karşı savaşıyoruz. Traning bölümü ise güzel düşünülmüş bir ayrıntı. Sadece oynanışı anlatan videolar ile hiç sıkılmadan oyunun kontrollerini ve genel yapısını öğrenebiliyoruz. Senaryoya başlarken ise; hepimizin içinde Gandalf’ı, Aragorn’u, Gimli ve Legolas’ı yönetme arzusu olduğundan iyi tarafı seçip, kötü tarafı daha sonraya bırakarak oyunumuza başlıyoruz.

+REPLERİNİZİ BEKLİYORUM ŞİMDİDEN

323
THE BATTLE FOR MİDLLE EARTH 1 / EKRAN GÖRÜNTÜLERİ
« : 21 Aralık 2006, 23:33:17 »









































































BAZI KARELER YAKIN ÇEKİMLE FARKLI AÇILARDAN FİLAN ÇEKİLDİĞİ İÇİN DEĞİŞİK GELEBİLİR OYUNUN OYNANIŞ GÖRÜNTÜSÜ AYNI AGE OF EMPİRES GİBİ YUKARDAN KAMERALI HARİKA Bİ OYUN HELE BİDE EKRAN KARTINIZ İYİYSE MÜKEMMEL GRAFİKLER VAR
+REPLERİNİZİ BEKLİYORUM OYUNUN İNCELEMESİNİDE GÖNDERİCEM

324
THE RİSE OF THE WİTCH KİNG / SORCERERLERİN ÖZELLİKLERİ
« : 21 Aralık 2006, 17:14:26 »
Sorcerer'ler bildiğiniz gibi Angmar'ın önemli destek ünitelerinden, savaşta bu komplike üniteleri kullanmak için bu rehberi tavsiye ederim.
İlk önce sorcerer'ları tanıyalım:
Sorcerer

Fiyat: 500
CP: 40
HP: 500
Yapıldığı yer: Temple of Twilight

şimdi güçlerine geçelim(ilk 2 güç sorcerer'larda sürekli var)
1.)Black Ice:Bölgedeki düşmanları yavaşlatır, karşılığında 1 acolyte geberir.
2.)Fell Strength:Dost askerleri bufflar.(anlatıcam)
3.)Soul Freeze:Düşmanı dondurur.
4.)Well of Souls:(Anlatıcam)
5.)Corpse Rain:Bölgeye ağır bir ceset yığını yağar.

Şimdi ilk 2 büyümüz dediğim gibi sorcerer'larda sürekli var,
diğer 3 büyümüz ise Temple of Twilight'ın level'ına göre açılıyor.

Level 1 Temple of Twilight=Soul Freeze
Level 2 Temple of Twilight=Well of Souls
Level 3 Temple of Twilight=Corpse Rain

(Not:Büyüleri yazdığım renkler kendi renkleridir yani soul freeze ile upgradelediğiniz sorcerer'ın asası satın alınan büyüye göre değişir hangi büyüyü aldığında ne renk asası olur yukarı bakın)
Yani mesela ben Well of Souls'u bir sorcerer'ıma almak istersem ilk önce Temple of Twilight'ımı level 2 yaparım ve böylece sorcerer'larımda Well of Souls satın alabilirim ve kullanıma açabilirim.

Kullanımlarına gelince,
bilinmesi gerekenler Fell Strength ve Well of Souls,
Fell Strength, sorcerer'ın önemli güçlerindendir orta derece hasar ve biraz saldırı hızı bonusu verir, yapmamız gereken sorcerer'ı dost ünitelere yakın tutarken Fell Strength'i düşmana doğru basmak, mantık olarak sorcerer seçili bölgedeki düşman askerlerinden güç çalarak kendi ünitelerine aktarır(sadece yakınındakilere)hatta emin olmasamda gücü çalınan askerlere debuff diye geçer.


Bu resimde Sorcerer'ım düşman wildmen'lardan güç çalarak benim rhudaur axe-thrower'larıma bonus veriyor.

İkinci önemli büyü ise Well of Souls,
Bu büyü ile seçilen bölgedeki düşmanları zehirler ve zehirlendikleri sürede ölürlerse hayalet dünyaya göçerek Witch-King'in ebedi hizmetine girerler.

Diğer güzel yanı ise Sorcerer etrafındaki üniteleri bu büyüyü yaptığı anda iyileştiriyor.
Aşağıdaki resimde Rogash ve Witch-King azıcık can kaybetmişti,


Yanlarındaki sorcerer ile onları nasıl iyileştirdiğimi izleyin tabi bu büyüyü sadece düşman üstüne basabilirsiniz ki böyle yakındakiler iyileşir.


 
Rehberimiz buraya kadar unutmayın sorcerer'larda thrall master'lar gibi ölürse bölüğü dağılıyor etrafındaki acolyte'lar büyü gücü ve et duvarıdır, her zaman ordunuzun arka mevzilerinde tutun.

Sayfa: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 [27] 28 29 30 31