masumtilki 8-3 erdogan
tb r kardeş
Alıntı yapılan: masumtilki - 30 Ocak 2007, 11:51:27masumtilki 8-3 erdogantebrik ederim masumtilki . böyle gidersen oyunsitenizi temsil edecek 5 kişiden biri olacaksin inşallah . kalan maçlarinda başarilar dilerim
hamza abi şuanki ilk 5 şöyle1. harun 2. reaper3. tilki4.korsan5. bilmiyorum
Alıntı yapılan: Hamza - 30 Ocak 2007, 11:53:39Alıntı yapılan: masumtilki - 30 Ocak 2007, 11:51:27masumtilki 8-3 erdogantebrik ederim masumtilki . böyle gidersen oyunsitenizi temsil edecek 5 kişiden biri olacaksin inşallah . kalan maçlarinda başarilar dilerim teşekkür ederim hamza abi bu arada sende bi puan durumu çıkarsan süper olacak durumlarımıza bi bakarız
Alıntı yapılan: masumtilki - 30 Ocak 2007, 11:56:29Alıntı yapılan: Hamza - 30 Ocak 2007, 11:53:39Alıntı yapılan: masumtilki - 30 Ocak 2007, 11:51:27masumtilki 8-3 erdogantebrik ederim masumtilki . böyle gidersen oyunsitenizi temsil edecek 5 kişiden biri olacaksin inşallah . kalan maçlarinda başarilar dilerim teşekkür ederim hamza abi bu arada sende bi puan durumu çıkarsan süper olacak durumlarımıza bi bakarızpuan durumu hazirlayacak vaktim malesef yok kardeşim . bunun yerine turnuvamız içerisinde yeni bir topic açacağim ve herkes bu topic altina kendi puanini hesaplayip yazacak . bu şekilde forumlarası turnuvamıza gidecek ilk 5 katilimcimizi belirleyeceğiz
Alıntı yapılan: Hamza - 30 Ocak 2007, 11:57:53Alıntı yapılan: masumtilki - 30 Ocak 2007, 11:56:29Alıntı yapılan: Hamza - 30 Ocak 2007, 11:53:39Alıntı yapılan: masumtilki - 30 Ocak 2007, 11:51:27masumtilki 8-3 erdogantebrik ederim masumtilki . böyle gidersen oyunsitenizi temsil edecek 5 kişiden biri olacaksin inşallah . kalan maçlarinda başarilar dilerim teşekkür ederim hamza abi bu arada sende bi puan durumu çıkarsan süper olacak durumlarımıza bi bakarızpuan durumu hazirlayacak vaktim malesef yok kardeşim . bunun yerine turnuvamız içerisinde yeni bir topic açacağim ve herkes bu topic altina kendi puanini hesaplayip yazacak . bu şekilde forumlarası turnuvamıza gidecek ilk 5 katilimcimizi belirleyeceğiz hamza abi ben 6-7 kişinin puanını hesaplayıp yazmıştım not defterine ve kaydettim istiyosan hemen bi topice hesaplayıp herkesin puanını koyayım ne dersin