Gönderen Konu: MEYDAN OKUMA BÖLÜMÜ  (Okunma sayısı 38443 defa)

Çevrimdışı ManSpider111

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 21.601
  • Puan 1277
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen ÜyesiNİN BABASI ;D
    • Profili Görüntüle
MEYDAN OKUMA BÖLÜMÜ
« Yanıtla #192 : 10 Haziran 2007, 21:07:03 »
bana meydan okuyacak ???????? :) :-*

BEN SANA MEYDAN OKUYORUM
tmm aç anketi tek maç uygunsa ugrasamam 3 maç oke :)
Seni Unutmadık Barış Akarsu

Çevrimdışı C3MALAKKo

  • Osc Çizik Üye

  • 1. SINIF ÜYE
  • *
  • İleti: 20.507
  • Puan 3
    • Profili Görüntüle
MEYDAN OKUMA BÖLÜMÜ
« Yanıtla #193 : 10 Haziran 2007, 21:08:36 »
MASUMA MEYDAN OKUYORUM..!!!!

Çevrimdışı bestgamer

  • 3. SINIF UYE
  • ***
  • İleti: 3.573
  • Puan 1810
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
MEYDAN OKUMA BÖLÜMÜ
« Yanıtla #194 : 10 Haziran 2007, 23:14:20 »
MASUM,CEMAL,KEMAL35,BARUT,DEVIL,HAMZA,FABREGAS,BIG,
NURULLHA,SIHIRBAZ,ABDULLHA,BERKINS.........IMZASINA MAC !!!!!
Korkmiyan kabul etsin !!!!!!!
yakamozzz

Çevrimdışı ManSpider111

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 21.601
  • Puan 1277
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen ÜyesiNİN BABASI ;D
    • Profili Görüntüle
MEYDAN OKUMA BÖLÜMÜ
« Yanıtla #195 : 11 Haziran 2007, 09:11:21 »
meydan okuyacak kişi aranıyo ??????  :D
Seni Unutmadık Barış Akarsu

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 160.396
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
MEYDAN OKUMA BÖLÜMÜ
« Yanıtla #196 : 11 Haziran 2007, 09:12:16 »
meydan okuyacak kişi aranıyo ??????  :D

sana meydan okuyorum ballack 13 :)



Çevrimdışı ManSpider111

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 21.601
  • Puan 1277
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen ÜyesiNİN BABASI ;D
    • Profili Görüntüle
MEYDAN OKUMA BÖLÜMÜ
« Yanıtla #197 : 11 Haziran 2007, 09:13:29 »
meydan okuyacak kişi aranıyo ??????  :D

sana meydan okuyorum ballack 13 :)



tmm abi kimse yok zaten kabul eiyom aç topici tek maç kabulse :)
Seni Unutmadık Barış Akarsu

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 160.396
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
MEYDAN OKUMA BÖLÜMÜ
« Yanıtla #198 : 11 Haziran 2007, 09:15:40 »
meydan okuyacak kişi aranıyo ??????  :D

sana meydan okuyorum ballack 13 :)



tmm abi kimse yok zaten kabul eiyom aç topici tek maç kabulse :)

şu anda cafedeyim kardeşim . buradaki fifada s tuşu çalişmiyor malesef . akşam eve geldiğimde yapariz oke

Çevrimdışı ManSpider111

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 21.601
  • Puan 1277
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen ÜyesiNİN BABASI ;D
    • Profili Görüntüle
MEYDAN OKUMA BÖLÜMÜ
« Yanıtla #199 : 11 Haziran 2007, 09:16:53 »
meydan okuyacak kişi aranıyo ??????  :D

sana meydan okuyorum ballack 13 :)



tmm abi kimse yok zaten kabul eiyom aç topici tek maç kabulse :)

şu anda cafedeyim kardeşim . buradaki fifada s tuşu çalişmiyor malesef . akşam eve geldiğimde yapariz oke
tmm abi sen üniversite kaç yıl ve kaçıncı yılı okuyorsun
Seni Unutmadık Barış Akarsu

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 160.396
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
MEYDAN OKUMA BÖLÜMÜ
« Yanıtla #200 : 11 Haziran 2007, 09:19:02 »
meydan okuyacak kişi aranıyo ??????  :D

sana meydan okuyorum ballack 13 :)



tmm abi kimse yok zaten kabul eiyom aç topici tek maç kabulse :)

şu anda cafedeyim kardeşim . buradaki fifada s tuşu çalişmiyor malesef . akşam eve geldiğimde yapariz oke
tmm abi sen üniversite kaç yıl ve kaçıncı yılı okuyorsun

üniversiteye henüz gitmiyorum . lise 2.siniftayim şu anda . sen ?

Çevrimdışı ManSpider111

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 21.601
  • Puan 1277
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen ÜyesiNİN BABASI ;D
    • Profili Görüntüle
MEYDAN OKUMA BÖLÜMÜ
« Yanıtla #201 : 11 Haziran 2007, 09:21:01 »
meydan okuyacak kişi aranıyo ??????  :D

sana meydan okuyorum ballack 13 :)



tmm abi kimse yok zaten kabul eiyom aç topici tek maç kabulse :)

şu anda cafedeyim kardeşim . buradaki fifada s tuşu çalişmiyor malesef . akşam eve geldiğimde yapariz oke
tmm abi sen üniversite kaç yıl ve kaçıncı yılı okuyorsun

üniversiteye henüz gitmiyorum . lise 2.siniftayim şu anda . sen ?
hmmm ben oks ye girdim iste aga 8 sınıf lise 1 başlıcam
Seni Unutmadık Barış Akarsu

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 160.396
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
MEYDAN OKUMA BÖLÜMÜ
« Yanıtla #202 : 11 Haziran 2007, 09:23:35 »
meydan okuyacak kişi aranıyo ??????  :D

sana meydan okuyorum ballack 13 :)



tmm abi kimse yok zaten kabul eiyom aç topici tek maç kabulse :)

şu anda cafedeyim kardeşim . buradaki fifada s tuşu çalişmiyor malesef . akşam eve geldiğimde yapariz oke
tmm abi sen üniversite kaç yıl ve kaçıncı yılı okuyorsun

üniversiteye henüz gitmiyorum . lise 2.siniftayim şu anda . sen ?
hmmm ben oks ye girdim iste aga 8 sınıf lise 1 başlıcam

geçmiş olsun kardeşim . iyi geçtimi sınavin

Çevrimdışı ManSpider111

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 21.601
  • Puan 1277
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen ÜyesiNİN BABASI ;D
    • Profili Görüntüle
MEYDAN OKUMA BÖLÜMÜ
« Yanıtla #203 : 11 Haziran 2007, 09:28:57 »
son 10 dk fene başladım işte fen gitti. digerleri iyidi
Seni Unutmadık Barış Akarsu