ya arkdaşlar bela07 die bi arkdaş war sürekli başkasıyla maç oynıcam die yalan söylüyor bide cewap wermiyor bana bu akşam maçı yapamzsam yarın ewde olmucam hükmen yazmayyın lütfen
mustifm kac saatır bakıyorum kapalı
bela07 3-0 mustifm
hukmen yazmak zorundayım cunku bende gıdıcem anca yarın onlıne olurum
Le Mans - Lille 4-1 hehe juhhuuu
23. dakikadan beri bi kisi eksik olmama rahmen yendim hehe sagol mac icin semih
mustifm kac saatır bakıyorum kapalı
bela07 3-0 mustifm
hukmen yazmak zorundayım cunku bende gıdıcem anca yarın onlıne olurum
yarin finalda biraz hükmen yazmak fifaciyi bozar bana sorarsaniz ikinizde bir saat online olmaniz lazim ben hükmen yazcam sen hükmen yazcan demekle olmuo gibi neyse
bela denilen arkdaş bi de siteded yönetci olcak ama sitedeki üyelere nasıl davranacağını bilmiyor
ya arkadaşlar ben durumu hamza abiye mesaj attım bu bele denilen arkdaş a ekle dedim işine gelmediği için eklemedi 20 dakka bana cewap wermedi sonra dediği laf bana başkasıyla maçım war dedi ayıptır yalan sölemenin gereği yok lütfen adil olun
Nice 0-3 Nancy
kendı oynamak ıstemedı hukmen al macı dedı
Nantes 5-6 Nancy