Türkiye'nin ilk Oyun Forumlarından olan Oyunsiteniz 17 Yasinda

OyunSiteniz ARŞİV Bölümü => GERİ DÖNÜŞÜM KUTUSU => 7. FİFA CUP => Konuyu başlatan: Hamza - 06 Ağustos 2006, 17:20:50

Başlık: TURNUVA SOHBET YERİ
Gönderen: Hamza - 06 Ağustos 2006, 17:20:50
TURNUVAMIZLA İLGİLİ BURADAN SOHBET EDEBİLİR . TÜM SORUNLARİNİZİ BU TOPİCTEN DİLE GETİREBİLİRSİNİZ. LÜTFEN BAŞKA KONULAR ALTİNDA SOHBET ETMEYİNİZ
Başlık: Ynt: TURNUVA SOHBET YERİ
Gönderen: djarum black- - 08 Ağustos 2006, 11:58:04
apdullah kardeşim nerdesin gelde şu maçı yapalım
Başlık: Ynt: TURNUVA SOHBET YERİ
Gönderen: hamdi - 08 Ağustos 2006, 18:23:11
abdullah melik sen nerdesin ne zaman yapcaz macı??!!!
Başlık: Ynt: TURNUVA SOHBET YERİ
Gönderen: gamerbk - 08 Ağustos 2006, 21:50:08
muhammed talha yok ortada.msnsi uzun süredir ekli bende ama açmıyor hiç.
Başlık: Ynt: TURNUVA SOHBET YERİ
Gönderen: Hamza - 10 Ağustos 2006, 00:08:09
MUHAMMED_TALHA VE ABDUL MELİK ADLİ ARKADAŞLAR EĞER BU GÜN DE MAÇLARİNİZİ YAPMAZ İSENİZ GAMERBK VE HAMDİ HÜKMEN GALİB GELECEKTİR. BU SİZE SON UYARİMDİR .

AYRİCA VOLKAN DEMİREL -  BEŞİKTAŞLİ EMRE MAÇİ DA YARİN YAPİLMAZ İSE İKİ TARAF DA HÜKMEN YENİK SAYİLACAK VE TURNUVAMİZA YEDEK KAYİTLARDAN BAŞKA BİRİ ALİNACAKTİR.
Başlık: Ynt: TURNUVA SOHBET YERİ
Gönderen: hamdi - 11 Ağustos 2006, 17:56:02
çeyrek final macındaki rakibim  ben F@C!@_42. abdullah kardeşim macı ne zaman yapacaz.