boraya werdim oyumu ii dostumdur bora 07 nin ilk başından beri tanırım oyum hem gsl gol hemde kardeşim boraya gitti
toto cotugno - litalyano vero
Osc Çizik Üye
oyum melihe boranın kide güzel ama Melih ezük kalmasın
Alıntı yapılan: El_NiNo - 28 Ekim 2007, 09:42:00oyum melihe boranın kide güzel ama Melih ezük kalmasın nee