ya beyler benle kafa mı buluyonuz siz 4 mac yaptım 4 ü de yanlıs adammıydı ya adamın mjs sayısı bir gelmiş bana yapmadım diyor bak gelsin gelirse msn deyim tüm gün ok gelmezse yeter artık zaten yarın son gün başlarım yapcağınız işe ya alaymı ediyonuz azcık özen gösterin şu turnuvaya daha herifin ben ağda online oldugunu görmedim höh be insaf :(old) :(old)