Gönderen Konu: Abdullah vs Hamza  (Okunma sayısı 7148 defa)

Çevrimdışı HaLiLL

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 14.638
  • Puan 1441
  • Heryerdeyiz!
    • Profili Görüntüle
    • ultrAslan38
Abdullah vs Hamza
« Yanıtla #36 : 07 Haziran 2007, 14:11:13 »
yanlış yazmış :D

Çevrimdışı Abdullah

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 41.478
  • Puan -1500
  • Cinsiyet: Bay
  • qwqwqw
    • Profili Görüntüle
    • Onehost.net
Abdullah vs Hamza
« Yanıtla #37 : 07 Haziran 2007, 14:12:06 »
yawf kazanan yenilenin avatarını değiştircek ;)

hmm , avaraj yazmiş da ondan sordum

çok pardon

birkaç isle ugrasıyom ondan biraz karısık oldu

Çevrimdışı Abdullah

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 41.478
  • Puan -1500
  • Cinsiyet: Bay
  • qwqwqw
    • Profili Görüntüle
    • Onehost.net
Abdullah vs Hamza
« Yanıtla #38 : 07 Haziran 2007, 14:12:34 »
Yenen yenilenin imzasını deistirme hakkına sahiptir demek istiyom.

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 160.344
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
Abdullah vs Hamza
« Yanıtla #39 : 07 Haziran 2007, 14:14:03 »
Yenen yenilenin imzasını deistirme hakkına sahiptir demek istiyom.

oke önemli değiL , anladim ;)

Çevrimdışı Abdullah

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 41.478
  • Puan -1500
  • Cinsiyet: Bay
  • qwqwqw
    • Profili Görüntüle
    • Onehost.net
Abdullah vs Hamza
« Yanıtla #40 : 07 Haziran 2007, 14:15:45 »
Yenen yenilenin imzasını deistirme hakkına sahiptir demek istiyom.

oke önemli değiL , anladim ;)

hamza eger simdi musahitsen yapalım mı 

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 160.344
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
Abdullah vs Hamza
« Yanıtla #41 : 07 Haziran 2007, 14:57:02 »
Yenen yenilenin imzasını deistirme hakkına sahiptir demek istiyom.

oke önemli değiL , anladim ;)

hamza eger simdi musahitsen yapalım mı 

müsaidim kardeşim , yapabilirz şimdi

Çevrimdışı Nightmare

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 12.725
  • Puan 2709
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
Abdullah vs Hamza
« Yanıtla #42 : 07 Haziran 2007, 15:02:46 »
hamza alır  :D

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 160.344
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
Abdullah vs Hamza
« Yanıtla #43 : 07 Haziran 2007, 15:09:54 »
hamza alır  :D

saol enes , alacağim inş

Çevrimdışı Abdullah

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 41.478
  • Puan -1500
  • Cinsiyet: Bay
  • qwqwqw
    • Profili Görüntüle
    • Onehost.net
Abdullah vs Hamza
« Yanıtla #44 : 07 Haziran 2007, 19:40:52 »
 :'( :'( :'( :'( kimse bana guvenmiyor  :D :D :D :D

Çevrimdışı Abdullah

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 41.478
  • Puan -1500
  • Cinsiyet: Bay
  • qwqwqw
    • Profili Görüntüle
    • Onehost.net
Abdullah vs Hamza
« Yanıtla #45 : 07 Haziran 2007, 19:42:18 »
yawf kazanan yenilenin avatarını değiştircek ;)

hmm , avaraj yazmiş da ondan sordum

çok pardon

birkaç isle ugrasıyom ondan biraz karısık oldu
:)

Çevrimdışı ***ALfoNSo***

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 23.777
  • Puan 6935
  • Cinsiyet: Bay
  • Dü$medeN BuLuTLaRDa Ko$mAm GeREk...
    • Profili Görüntüle
Abdullah vs Hamza
« Yanıtla #46 : 07 Haziran 2007, 19:43:49 »
:'( :'( :'( :'( kimse bana guvenmiyor  :D :D :D :D
sen kendine güveniyomusun acaba :D



Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 160.344
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
Abdullah vs Hamza
« Yanıtla #47 : 07 Haziran 2007, 22:09:17 »
biz abdullah ile giriyoruz beyler