Alıntı yapılan: beşiktaşlı emre - 26 Mayıs 2007, 20:34:17beşiktaşlı emre[email protected]tbrler kardeşim valencia takımını sahibisin bundan sonra mert361 ile maçını hemen yap
beşiktaşlı emre[email protected]
Osc Çizik Üye
cemalakko LİGDEN AYRILMIŞTIR, YERİNE İLK KAYIT YAPTIRAN DAHİL OLCAKTIR.TAKIMI VALENCİA DIR.KAYIDI BEKLİYORUZ!!!cemalakko YERİNE TURNUVAMIZA DAHİL OLABİLMEK İSTİYORSANIZ BU TOPİC ALTİNDAN AŞAĞİDAKİ GİBİ NİCK VE MSN ADRESLERİNİZİ ALT ALTA YAZİP KAYİT MESAJİNİZİ YOLLAYABİLİRSİNİZ NİCK : MSN :Ligden ayrılmasının nedeni banlanmasıdır.!
emre kardeşim çıkmak isterse sen gireceksin adam bi kere kayıt yaptırdı sen banlıyken yerinede girdi neyi güdüyorsun hala anlamadım