KARDEŞİM BENCE BÖYLE Bİ SAÇMALIK OLMAZ 2 GÜNDÜR BURDA OLAMADIĞIM İÇİN GÖREMDİM BUNLARI FAKAT TAKIM KISITLAMAK GİBİ BİRŞEY OLMAMASI GEREKİRDİ DİYE DÜŞÜNÜYORUM AYRICA AYNI TAKIMLARDA ALINMIYORSA DAHA DA Bİ SAÇMALIK E OZAMAN SONRADAN KATILAN Bİ ADAM GİDİP GÜÇSÜZ OLAN HERHANGİ BİR TAKIMIMI ALMAK ZORUNDA KALCAK !!!
NEYSE KATILAN TÜM ARKADAŞLARA BAŞARILAR DİLERİM...