Gönderen Konu: SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ  (Okunma sayısı 11283 defa)

Çevrimdışı YuRY

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 17.264
  • Puan 1606
  • Cinsiyet: Bay
    • MSN Messenger - Tr_YuRY@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
« : 04 Mart 2007, 07:12:24 »
OYUNSİTENİZ PES 4 EURO CUP  TURNUVAMIZ KATILIMCILARI , BU TOPİC ALTİNDAN SOHBET EDEBİLİR VE KAFANIZA TAKILAN TÜM SORULARİ BİZLERE SORABİLİRSİNİZ
 

Çevrimdışı YuRY

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 17.264
  • Puan 1606
  • Cinsiyet: Bay
    • MSN Messenger - Tr_YuRY@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
« Yanıtla #1 : 04 Mart 2007, 07:23:37 »
TÜM KATILIMCILARIMIZA BAŞARILAR DİLERİM

Çevrimdışı rdgnblt

  • 3. SINIF UYE
  • ***
  • İleti: 3.066
  • Puan 350
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
« Yanıtla #2 : 04 Mart 2007, 10:36:55 »
herkese başarılar dilerim güzel bir fikir olmuş beckham kardeşim
bir gün gözlerimin ta içine bak anlarısn ölüler niçin yaşarmış

Çevrimdışı YuRY

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 17.264
  • Puan 1606
  • Cinsiyet: Bay
    • MSN Messenger - Tr_YuRY@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
« Yanıtla #3 : 04 Mart 2007, 10:37:43 »
herkese başarılar dilerim güzel bir fikir olmuş beckham kardeşim

SAOL KARDEŞİM HEP AYNI TURNUVALAR SIKAR İNSANI BU GÜZEL OLDU BİDE TAKIMLIYA ODA İYİ OLDU  ;)

Çevrimdışı rdgnblt

  • 3. SINIF UYE
  • ***
  • İleti: 3.066
  • Puan 350
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
« Yanıtla #4 : 04 Mart 2007, 10:39:52 »
evet takımlı olması güzel olmuş
akyollu mas gelin uşaklar hadii ;D ;D ;D
brezilya fransa yokmuş geröi olsa nolcakyti ki ;D ;D
bir gün gözlerimin ta içine bak anlarısn ölüler niçin yaşarmış

Çevrimdışı YuRY

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 17.264
  • Puan 1606
  • Cinsiyet: Bay
    • MSN Messenger - Tr_YuRY@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
« Yanıtla #5 : 04 Mart 2007, 10:54:16 »
evet takımlı olması güzel olmuş
akyollu mas gelin uşaklar hadii ;D ;D ;D
brezilya fransa yokmuş geröi olsa nolcakyti ki ;D ;D

evt kardeşim özellikle ülke takımını sokmadım bakalım o takımsız ne yapcaklar  :D

Çevrimdışı rdgnblt

  • 3. SINIF UYE
  • ***
  • İleti: 3.066
  • Puan 350
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
« Yanıtla #6 : 04 Mart 2007, 11:07:38 »
alınan takımın bir daa alınma durumu var mı arkadaşlar soruyorda kardeşim ;)
bir gün gözlerimin ta içine bak anlarısn ölüler niçin yaşarmış

Çevrimdışı YuRY

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 17.264
  • Puan 1606
  • Cinsiyet: Bay
    • MSN Messenger - Tr_YuRY@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
« Yanıtla #7 : 04 Mart 2007, 11:08:22 »
alınan takımın bir daa alınma durumu var mı arkadaşlar soruyorda kardeşim ;)

YOK AGAM ÖYLE ŞEY OLURMU ALINAN TAKIM BİR DAHA SEÇİLMEZ

Çevrimdışı rdgnblt

  • 3. SINIF UYE
  • ***
  • İleti: 3.066
  • Puan 350
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
« Yanıtla #8 : 04 Mart 2007, 11:08:46 »
alınan takımın bir daa alınma durumu var mı arkadaşlar soruyorda kardeşim ;)

YOK AGAM ÖYLE ŞEY OLURMU ALINAN TAKIM BİR DAHA SEÇİLMEZ
bilgi için sağol
bir gün gözlerimin ta içine bak anlarısn ölüler niçin yaşarmış

Çevrimdışı rdgnblt

  • 3. SINIF UYE
  • ***
  • İleti: 3.066
  • Puan 350
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
« Yanıtla #9 : 04 Mart 2007, 12:04:43 »
04.03.2007 saat 12:00 itibari ile boş olan KALİTELİ takımlar

LİVERPOOL

ROMA

VALENCİA

BAYERN MUNİH

O.LYON
bir gün gözlerimin ta içine bak anlarısn ölüler niçin yaşarmış

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 162.205
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
« Yanıtla #10 : 04 Mart 2007, 12:21:04 »
Tüm katilimci arkadaşlarima başarilar diliyorum

Çevrimdışı rdgnblt

  • 3. SINIF UYE
  • ***
  • İleti: 3.066
  • Puan 350
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
SOHBET - MUHABBET - SORU - SORUN YERİ
« Yanıtla #11 : 04 Mart 2007, 16:13:48 »
AKYOLLU KARDEŞİM KURA MESELESİNE DİYECEK BİR SOZUM YOK BU TURNUVAYLA KORSAN KARDEŞİMİZ İLGİLENİYOR AMAÇ ZATEN BURADA HER ZAMANKİ GİBİ TURNUVA OLMAMASI FARKLI BİR FORMATTA TURNUVA DÜZENLEMEK BU NEDENLE AYNI TAKIMI KİMSE ALMAMALI  ;)
bir gün gözlerimin ta içine bak anlarısn ölüler niçin yaşarmış