herkese başarılar dilerim güzel bir fikir olmuş beckham kardeşim
evet takımlı olması güzel olmuşakyollu mas gelin uşaklar hadii brezilya fransa yokmuş geröi olsa nolcakyti ki
alınan takımın bir daa alınma durumu var mı arkadaşlar soruyorda kardeşim
Alıntı yapılan: rdgnblt - 04 Mart 2007, 11:07:38alınan takımın bir daa alınma durumu var mı arkadaşlar soruyorda kardeşim YOK AGAM ÖYLE ŞEY OLURMU ALINAN TAKIM BİR DAHA SEÇİLMEZ