Osc Çizik Üye
HAMZA NIGHT'I 3. SIRAYA YAZMISSIN AMA 28 PUANI VAR BENİM İSE 30....
Alıntı yapılan: ^- CeMaL -^ - 02 Nisan 2007, 02:31:34HAMZA NIGHT'I 3. SIRAYA YAZMISSIN AMA 28 PUANI VAR BENİM İSE 30....yukaridaki sıralamayi puan cetveline göre yapmadim kardeşim . rastgele yazdim isimlerinizi
wayy masum tbrkler kardeşim nasıl girdin
hepinize başarılar sitemizi en iyi şekilde temsil edersiniz inş. Petrol ofisi MaHsUn TiLkİyE BaŞaRıLaR DiLeR..