Marka demek Fenerbahçe demek!
Başkanımız Aziz Yıldırım’ın en büyük hedefi, Fenerbahçe’yi bir ‘dünya markası’ haline getirmek. Tüm çalışmalar bunun için yapılıyor. Hedefe ne zaman ulaşılır bilinmez ama Fenerbahçe, şu anda Türkiye’nin en önemli markalarından biri haline gelmiş durumda. Aylık pazarlama iletişim dergesi Media Cat’in, BRNDTRX İnquision Araştırma Şirketi’ne dayandırdığı habere göre, Türk toplumunun en çok konuştuğu 10 marka sıralamasında Fenerbahçe 8. sırada.
İkisini ikiye katladı
İlk sırada yüzde 56 ile Turkcell’in bulunduğu sıralamada, Arçelik, Coca Cola gibi markalar, Kanarya’nın gerisinde yer alıyor. Kulüp, en çok konuşulan 8. marka olurken, resmi yayın organı Fenerbahçe Televizyonu da ‘En çok reklam alan spor kanalları’ araştırmasında 2. sırada yer buldu. Lig TV, yüzde 27’lik oranla ilk sırada yer alırken, FBTV yüzde 24 ile ikinci oldu. BJK TV (yüzde 6) ile GSTV’nin (yüzde 4) toplamı (yüzde 14) FBTV’nin yarısına ulaşamadı.
Kaynak: Fanatik