bela denilen arkdaş bi de siteded yönetci olcak ama sitedeki üyelere nasıl davranacağını bilmiyor
ya arkadaşlar ben durumu hamza abiye mesaj attım bu bele denilen arkdaş a ekle dedim işine gelmediği için eklemedi 20 dakka bana cewap wermedi sonra dediği laf bana başkasıyla maçım war dedi ayıptır yalan sölemenin gereği yok lütfen adil olun
Nice 0-3 Nancykendı oynamak ıstemedı hukmen al macı dedı