Gönderen Konu: Coupe de France <-> Kürsü !!!  (Okunma sayısı 888 defa)

Çevrimdışı FabregaS

  • Osc Yönetici
  • 2. SINIF UYE
  • ******
  • İleti: 8.108
  • Puan 2519
  • Cinsiyet: Bay
  • PES 10 VS FİFA 10
    • Profili Görüntüle
Coupe de France <-> Kürsü !!!
« : 11 Şubat 2009, 14:57:50 »

*** ŞAMPİYON ***

Bela07--Nancy

-- İKİNCİ --

Coolbooy--Le Mans

-- ÜÇÜNCÜ --

FabregaS--PSG

REPLER GONDERILDI