sivas 1 - 0 gs
Alıntı yapılan: ARIFWELS - 03 Şubat 2009, 12:11:51sivas 1 - 0 gstebrikler.Ayrıca bugünde inş. kupada sivas gs yi eler :(alk)
Eskişehir 4 - 3 Denizli
Alıntı yapılan: weathered - 03 Şubat 2009, 18:23:43Eskişehir 4 - 3 Denizlitbrkler kardeş :top
Alıntı yapılan: Hamza - 03 Şubat 2009, 18:26:40Alıntı yapılan: weathered - 03 Şubat 2009, 18:23:43Eskişehir 4 - 3 Denizlitbrkler kardeş :topteşekkürler + bugün zaman son ya yapılmayan maçları online olanları çeyrek finale geçirim mi?
Bence Yarin geçelim çeyrek finallere.sadece 2 maç yapilmiş.gerisi hükmen geçilse anlamsız olur turnuvahadi beyler biraz daha ilgi
Anıl son tarihi bence 5 şubat olarak belirle 5 tane int.cupayı yöneten birisi olarak söyleyeyimde de interactive cupalar biraz ağır ilerliyor