Beşiktaş(Sivas58) 4 - 0 Trabzon(Alfonso) 65de cikdi :cup
Alıntı yapılan: coolboooy - 03 Şubat 2009, 22:43:27semih nezaman geliyorsun yapalim su maci ben yarin aksama gelebilirim anca cünkü yarin calismam lazim anca aksama geliyorum evekardeş sen akşam geliosan eve suç bende mi ben gündüzleri online ım ben akşamları genellikle açıgım fakat her girmemde seni göremiorum seni bi kere gördüm ondada oynayamadık..
semih nezaman geliyorsun yapalim su maci ben yarin aksama gelebilirim anca cünkü yarin calismam lazim anca aksama geliyorum eve