Alıntı yapılan: Fernando Gago - 24 Şubat 2007, 21:40:26HAMZA ABİ YETKİ İŞİ NE OLDU?EVET HAMZA SUNU MSN DEN KONUŞABİLİRMİYİZ SENİNLE BENİM MSN AÇIK
HAMZA ABİ YETKİ İŞİ NE OLDU?
Alıntı yapılan: Nightmare - 24 Şubat 2007, 21:40:49Alıntı yapılan: Fernando Gago - 24 Şubat 2007, 21:40:26HAMZA ABİ YETKİ İŞİ NE OLDU?EVET HAMZA SUNU MSN DEN KONUŞABİLİRMİYİZ SENİNLE BENİM MSN AÇIK tamam kardeşim , müsaid olduğun zaman haber ver . konuşalim
hamza abi msn e gel konuşalım
YETKİ DİYOM SEN GEL MSJ ATTIM ZATEN BU ARADA TURNUVA BENİM
Hamza abi geleceksen gel msnye cvp yaz
Sa beyler kolay gelsın ii olan kazansin