Alıntı yapılan: Burqi - 25 Şubat 2007, 15:07:17Sa beyler kolay gelsın ii olan kazansin aleyküm selam kardeşim , iyi şanslar sana da
Sa beyler kolay gelsın ii olan kazansin
Alıntı yapılan: Hamza - 25 Şubat 2007, 15:08:34Alıntı yapılan: Burqi - 25 Şubat 2007, 15:07:17Sa beyler kolay gelsın ii olan kazansin aleyküm selam kardeşim , iyi şanslar sana da hamza Msn ye gelceksen senlen konuşcaklarım var kardeşim
HERKESE BAŞARILAR FFC 133te akşam kayıt olmuştum ancak akşam ki kayıtlar geçersiz sayılmıştı şimdi yerine yeni kayıtlar açılmış bu kayıtlara da yetişemedim ama sağlık olsun napalım