Gönderen Konu: ÇİZGİ FİLM YASALARI  (Okunma sayısı 603 defa)

Çevrimdışı ManSpider111

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 21.601
  • Puan 1277
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen ÜyesiNİN BABASI ;D
    • Profili Görüntüle
ÇİZGİ FİLM YASALARI
« : 28 Temmuz 2007, 22:49:44 »
yasa 1

Havada askıda kalan bir kimse bu durumun farkına varıncaya kadar asılı kalmaya devam eder.
Daffy Duck ilerdeki çayıra koşarken uçurumun kenarından geçerek boşluğa gelir. Bir süre havada kalır, bu arada kendi kendine de konuşmaktadır. Derken ansızın aşağıya bakıverir. İşte o an olanlar olur ve bildiğimiz ½ gt2 prensibi işe karışır.


yasa 2

Hareket halindeki bir kimse yoluna birdenbire katı bir madde çıkıncaya kadar hareketine devam eder.
İster bir toptan atılsınlar ister koşarak sıcak takipte olsunlar, çizgi film karakterlerinin momentumları o kadar mutlaktır ki onları ancak yollarına çıkan bir telefon direği ya da iri bir kaya yavaşlatabilir. Sir Isaac Newton hareketin bu ani sona ermesini komedyen yardımcısının durması olarak adlandırmıştı.


yasa 3

Katı bir maddenin içinden geçen bir kimse arkasında vücudunun kesit ölçülerine uygun bir gedik bırakır.
Geçiş silueti de denen bu olgu yönlendirilmiş basınç patlamalarına kurban gidenlerin ve doğruca evin duvarından çıkacak kadar kaçmaya çok hevesli korkudan ödü patlamış dikkatsizlerin özelliğidir. Arkalarında pastadan kesilip alınmış gibi mükemmel bir delik bırakırlar. Kokarca veya evlenme tehdidi bu reaksiyonu hızlandırır.


yasa 4

Bir cismin 20. kattan düşmesi için gereken zaman, onu iten veya düşüren kimsenin onu kırılmadan yakalamak için 20 katı koşarak inmesi için geçen zamandan büyük ya da ona eşittir. Tabii ki böyle bir cisim hem değersiz hem de onu yakalama girişimi başarısızdır.


yasa 5

Korku anında bütün çekim kanunları etkisiz hale gelir.
Bir çok kimsenin bulunduğu yerden doğruca yeryüzünden yukarı doğru fırlaması için ruhsal kuvvetlerin verdiği şok yeterlidir. Bir hayaletin veya düşmanın karakteristik sesi dimdik havaya sıçrama hareketini başlatır ve bu hareket genellikle bir avizenin kordonunda, bir ağacın tepesinde ya da bayrak direğinin ucunda son bulur. Koşmakta olan bir karakterin ayakları veya hızla giden bir aracın tekerlekleri, özellikle de uçarken, yere asla değmez.


yasa 6

Hız arttıkça nesneler aynı anda birden fazla yerde bulunabilir.
Bu, bir karakterin başının, özellikle yumruk yumruğa dövüşme sırasındaki kavga bulutunun çeşitli yerlerinden aynı anda görünmesidir. Bu etki dönmekte veya fırlatılmış olan cisimler arasında da yaygındır. Eksantrik karakterlerin sadece manyakça yüksek hızlarda birden fazla kopyaya sahip olma hakları vardır ve bunlar gerekli hıza ulaşabilmek için duvarlardan sıçrayabilirler.


yasa 7

Tünel girişine benzeyecek şekilde boyanmış katı duvarlardan bazı kahramanlar geçebilirken diğerleri geçemez.
Bu göz yanılgısı çelişkisi kuşakların kafasını karıştıra geldi, ancak en azından bir duvar yüzeyinde düşmanını aldatmak için giriş resmi çizen karakterin düşmanını o teorik uzayda izleyemeyeceğini biliyoruz. Resmi çizen, düşmanını resmin içinde izlemek istediğinde duvara dümdüz yapışıp kalır. Neticede bu bir sanat sorunudur, bilim sorunu değil.


yasa 8

Kedisel maddenin hiç bir şiddetli biçim değişikliği sürekli değildir.
Çizgi kedilerin başına, geleneksel 9 canlı kedilerin dayanabileceğinden çok daha fazla sayıda ölüm çeşidi gelebilir. Bir çizgi kedinin başı kesilebilir, o dilim dilim doğranabilir, oklavadan geçirilmiş gibi yayılabilir, akordeon şekli alabilir, örgü gibi örülebilir, donmuş haldeyken yere düşerek tuz-buz olabilir, demonte olabilir, ama asla yok edilemez. Gözlerini kırpıp kendisine acıyarak geçirdiği bir kaç saniyeden sonra yeniden balon gibi şişer, uzar, silkinir ve eski biçimini alır.

Mantıksal sonuç: Bir kedi içinde bulunduğu kabın şeklini alır.


yasa 9

Her şey bir örsten daha hızlı düşer.


yasa 10

Ispanak sadece bedensel kuvveti değil, zekayı da artırır. Ayrıca etkisini göstermek için hazmedilmesi gerekmez, derhal gösterir.
Seni Unutmadık Barış Akarsu