oke kardes bilmiyordum birde cmylmzz ile maçı yapıyorduk ilk yarı 5-1 bitti ikinci yarıda koptu maç sonrada arkadas yemeğe gitti bende sony_harunla maçı yaptım sonra geldim msnye yoktu isteyen varsa maç yapabilirim direkt ipten herkes msnye gelsinde şu hamachi sorununa çözüm bulalım