bence 1 hafta iyi rakipler kolay kolay buluşamayabilir yazın tatildi ve zamanımız boldu öğrencilerin zamanı boldu yani ama şimdi öyle değil mesela ben lise1deyim okuldan 16:00da çıkıyom eve 16:30da geliyom onun için rakiplerimle kolay kolay buluşamayabilirim bence en iyisi 1 hafta