öbür topic de anlasmasınız zaten kardes

ilk defa oldugu için ve hatasını kabul ettiği için ben diğer kullanıcı adını diskalifiye ettim
gerisini siz bilirsiniz
bide bu grup lar altındaki sohbetleri biri sohbet kısmına tasırsa daha iyi olcak sonucları alırken zorlanmiyim
