Osc Çizik Üye
küfür felan etmedim !! sadece sinirlendigim icin"siktir lan " dedim. onu da sinirlendigim icin söyledimsana olsun diye degil!!
beyler msn e gelin... maçımızı yapalım.. 0 puanım var
FaLconi 2 - 0 Appiah