ya aga varya hem yenioz hem bal oluyoz ya bıktım bu işten laz kardeş ne balı ya böle söliceksen ben çekiliim turnuvadan sen yenmiş ol beni bu iş bitsinalla alla >:(yenioz bal diosony_harun:3 lazmaniax:2
Alıntı yapılan: sony_harun - 24 Kasım 2006, 18:57:12ya aga varya hem yenioz hem bal oluyoz ya bıktım bu işten laz kardeş ne balı ya böle söliceksen ben çekiliim turnuvadan sen yenmiş ol beni bu iş bitsinalla alla >:(yenioz bal diosony_harun:3 lazmaniax:2Len harun anladın mı şimdi sen 10 kez arka arkaya yendiğimde hep bal diyip beni çileden çıkarıyodun . Nasıl bi duyguymuş analdın mı len
hamza abi hükmen maç varmı
Alıntı yapılan: мєтє∂ιηнσ - 24 Kasım 2006, 20:17:55hamza abi hükmen maç varmı Aga bence olmasın . Gelmiyenler o maçı yapmadı sayılsın . Çünkü biz rakipleri nasıl bulup yapıyosak onlarda yapabilir. Hükmen olmaması laızm . Daha iyi olur .Ben maçlarımın hepsini tammaladım . Diğer arkdaşlarda tamamlıyabilir yani . Hmn rakip yok hükmen . Haksılık oluyo kardeşim
Alıntı yapılan: gfb_sero - 24 Kasım 2006, 20:19:53Alıntı yapılan: мєтє∂ιηнσ - 24 Kasım 2006, 20:17:55hamza abi hükmen maç varmı Aga bence olmasın . Gelmiyenler o maçı yapmadı sayılsın . Çünkü biz rakipleri nasıl bulup yapıyosak onlarda yapabilir. Hükmen olmaması laızm . Daha iyi olur .Ben maçlarımın hepsini tammaladım . Diğer arkdaşlarda tamamlıyabilir yani . Hmn rakip yok hükmen . Haksılık oluyo kardeşim bende o düşüncedeyim aga
Alıntı yapılan: мєтє∂ιηнσ - 24 Kasım 2006, 20:21:37Alıntı yapılan: gfb_sero - 24 Kasım 2006, 20:19:53Alıntı yapılan: мєтє∂ιηнσ - 24 Kasım 2006, 20:17:55hamza abi hükmen maç varmı Aga bence olmasın . Gelmiyenler o maçı yapmadı sayılsın . Çünkü biz rakipleri nasıl bulup yapıyosak onlarda yapabilir. Hükmen olmaması laızm . Daha iyi olur .Ben maçlarımın hepsini tammaladım . Diğer arkdaşlarda tamamlıyabilir yani . Hmn rakip yok hükmen . Haksılık oluyo kardeşim bende o düşüncedeyim aga Evet kardeşim ben adamı bulup maçımı yapıyosam . Diğer arkdaşım adamı bulup maçını yapıyosa. Diğerlerinin hükmen alamya bence hiç hakkı yok . Oda bulsun rakibini yapsın. Biz maç yapıp zoralnarak alıyoruz puanları . Ordan rakip yok hükmen alıyorum . Öle şeymi olur yaw .
Alıntı yapılan: мєтє∂ιηнσ - 24 Kasım 2006, 20:17:55hamza abi hükmen maç varmı bir maçin hükmen kazanilmasi için öncelikle rakibinizden onay gelmesi gerekmektedir . rakibinizi online göremediğinizi söyleyip fakat rakibiniz bu konu altindan ben burdayim demesi üzerine zaten 3-0 lık skorlarin hiç biri geçerli olmayacaktir . fakat rakibinizin bu konu altinda hiç bir mesaji dahi yoksa ve olup bitenden haberi olmaz ise hükmen yazilan skorlar geçerli sayilacaktir