Alıntı yapılan: sony_harun - 24 Kasım 2006, 18:57:12ya aga varya hem yenioz hem bal oluyoz ya bıktım bu işten laz kardeş ne balı ya böle söliceksen ben çekiliim turnuvadan sen yenmiş ol beni bu iş bitsinalla alla >:(yenioz bal diosony_harun:3 lazmaniax:2Len harun anladın mı şimdi sen 10 kez arka arkaya yendiğimde hep bal diyip beni çileden çıkarıyodun . Nasıl bi duyguymuş analdın mı len
ya aga varya hem yenioz hem bal oluyoz ya bıktım bu işten laz kardeş ne balı ya böle söliceksen ben çekiliim turnuvadan sen yenmiş ol beni bu iş bitsinalla alla >:(yenioz bal diosony_harun:3 lazmaniax:2