Gönderen Konu: Ön Eleme Maçları Bitti - Ligi katılanlar ve ilk Maçlar belli oldu  (Okunma sayısı 13826 defa)

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 162.205
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
Ynt: Ön Eleme Maçları için için süre BiTTi
« Yanıtla #72 : 24 Kasım 2006, 21:18:09 »
tamam olsun da ben 2.euro lig 16 kişilik olsun bende gireyim dedim niye salalyan olmadı onun cvbını verin bana

ikisi çok farkli şeyler nadirciğim . burada gruplardan alnının akıyla bir üst turu hak etmiş . üst üste maçlar kazanmiş ve böylesine büyük bir organizasyonun ligine katilamiyacak bir çok kişi var . fakat oyunsiteniz euro ligin belirli bir formati var ve daha önceden birinci euro ligde de olduğu gibi 10 takımdan oluşuyor . sizler yedek kayit yaptirdiniz ve siranizi bekliyorsunuz . bir katilimicimizin çikmasi yahut diskalifiye olmasi durumunda gireceksiniz .

Çevrimdışı HaruN

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 10.999
  • Puan 5473
  • Cinsiyet: Bay
  • + 18
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ön Eleme Maçları için için süre BiTTi
« Yanıtla #73 : 24 Kasım 2006, 21:18:13 »
aga ben hamzaın yerine açıklama yaparım isteniz burda ne senin ne falconin nede nadirin sözü geçer burda çogunlugun szöü geçer burada çogunluk 4 kişi dedi hamzada dalayısyla kabul etti kim olsa çogunluga uyar şimdi 10 kişi 4 takım girsin derse hamza yok mu dicek alla aşkına bırak bu işleri
MY GAME İS FAİR PLAYYY !

Çevrimdışı cmylmzzz

  • MODERATÖR
  • 5. SINIF UYE
  • ***
  • İleti: 364
  • Puan 2
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Ön Eleme Maçları için için süre BiTTi
« Yanıtla #74 : 24 Kasım 2006, 21:22:00 »
arkadslar ben cogunluktan yana olucamı yazmıstım
4 e 1 oldu 16 kişi diyen
bu durumda ben 14 diye tutturursam ben haksızlık yapmıs olurdum

yani baska turnuvada olan bi olayı benim yaptığım bi turnuvayla nie karsılastırıoz anlamadım
Barça harici takımla turnuvaya yada maça davet etmeyin :)

EA'nın Resmi Fifa 07 Yaması (kurulum anlatimli) Tıkla :) http://oyunsiteniz.com/forum/index.php?topic=13835.0

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 162.205
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
Ynt: Ön Eleme Maçları için için süre BiTTi
« Yanıtla #75 : 24 Kasım 2006, 21:22:14 »
aga ben hamzaın yerine açıklama yaparım isteniz burda ne senin ne falconin nede nadirin sözü geçer burda çogunlugun szöü geçer burada çogunluk 4 kişi dedi hamzada dalayısyla kabul etti kim olsa çogunluga uyar şimdi 10 kişi 4 takım girsin derse hamza yok mu dicek alla aşkına bırak bu işleri

açıklamam uzun olduğundan ötürü bekleyemediniz 2 dakika . z harfini uzatman dikkatimi çekti nadir . lütfen sakin ol . oyunsiteniz euro lig kayitlarini kaçirip ligdeki takım sayisinin arttirilmasi talebin ile gruptan bir üst tura çikacak takımlarin arttirilmasi arasinda istekler çok farkli şeyler . umarim anlamişsindir

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 162.205
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
Ynt: Ön Eleme Maçları için için süre BiTTi
« Yanıtla #76 : 24 Kasım 2006, 21:26:31 »
arkadslar ben cogunluktan yana olucamı yazmıstım
4 e 1 oldu 16 kişi diyen
bu durumda ben 14 diye tutturursam ben haksızlık yapmıs olurdum

yani baska turnuvada olan bi olayı benim yaptığım bi turnuvayla nie karsılastırıoz anlamadım

tamam hocam . sen lige katilacak olan kişileri yeni topic halinde göster . bekliyoruz biz ;)

Çevrimdışı HaruN

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 10.999
  • Puan 5473
  • Cinsiyet: Bay
  • + 18
    • Profili Görüntüle
Ynt: Ön Eleme Maçları için için süre BiTTi
« Yanıtla #77 : 24 Kasım 2006, 21:26:39 »
ya nadir bi şiler dedin iki saat tartıştık yaw neyse kapansın konu ;) ;)
MY GAME İS FAİR PLAYYY !

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 162.205
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
Ynt: Ön Eleme Maçları için için süre BiTTi
« Yanıtla #78 : 24 Kasım 2006, 21:28:05 »
nese mete maça giriyo onun maçı bittikten sonra konuşurus

devam edecek bir şey yok nadir . çoğunluğa uyularak gruplardan ilk dört takımın çikmasi kararina varilmiştir

Çevrimdışı cmylmzzz

  • MODERATÖR
  • 5. SINIF UYE
  • ***
  • İleti: 364
  • Puan 2
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Ön Eleme Maçları için için süre BiTTi
« Yanıtla #79 : 24 Kasım 2006, 21:31:32 »
amett 4. olarak cıktın müjde :)
Barça harici takımla turnuvaya yada maça davet etmeyin :)

EA'nın Resmi Fifa 07 Yaması (kurulum anlatimli) Tıkla :) http://oyunsiteniz.com/forum/index.php?topic=13835.0

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 162.205
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
Ynt: Ön Eleme Maçları için için süre BiTTi
« Yanıtla #80 : 24 Kasım 2006, 21:32:41 »
amett 4. olarak cıktın müjde :)

amett duydun mu len :D

Çevrimdışı cmylmzzz

  • MODERATÖR
  • 5. SINIF UYE
  • ***
  • İleti: 364
  • Puan 2
    • Profili Görüntüle
    • E-Posta
Ynt: Ön Eleme Maçları için için süre BiTTi
« Yanıtla #81 : 24 Kasım 2006, 21:35:58 »
cıkanlar belli oldu
ama seroo agayı beklioz exel yapcam die tutturdu:D
Barça harici takımla turnuvaya yada maça davet etmeyin :)

EA'nın Resmi Fifa 07 Yaması (kurulum anlatimli) Tıkla :) http://oyunsiteniz.com/forum/index.php?topic=13835.0

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 162.205
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
Ynt: Ön Eleme Maçları için için süre BiTTi
« Yanıtla #82 : 24 Kasım 2006, 21:36:12 »
ben çikiyorum cmlymzz . sen ligde oynayacak takımlari yeni topic açarak açıklarsin . ardindan birazdan açacağim fikstür adlı alt bölümün içerisine her haftayi bir topic halinde yayinlarsin kardeşim oke

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 162.205
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
Ynt: Ön Eleme Maçları için için süre BiTTi
« Yanıtla #83 : 24 Kasım 2006, 21:36:49 »
cıkanlar belli oldu
ama seroo agayı beklioz exel yapcam die tutturdu:D

:D tamam yapsin madem :D