Gönderen Konu: FABREGAS - REAPER  (Okunma sayısı 928 defa)

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 162.205
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
FABREGAS - REAPER
« : 30 Mart 2007, 18:01:17 »
SİZCE BU MAÇİN FAVORİSİ KİM ?

SKOR TAHMİNLERİNİZİN YANİNDA DEĞERLİ YORUMLARİNİZİ DA BEKLİYORUZ

Çevrimdışı Hamza

  • Osc Kurucu
  • 1. SINIF ÜYE
  • ********
  • İleti: 162.205
  • Puan 13008
  • Cinsiyet: Bay
  • Dünyanın En Çok Mesaj Gönderen Üyesi :))
    • Profili Görüntüle
    • Hosting
FABREGAS - REAPER
« Yanıtla #1 : 30 Mart 2007, 18:01:27 »
Fabregas alır bence

Çevrimdışı ***ALfoNSo***

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 23.777
  • Puan 6935
  • Cinsiyet: Bay
  • Dü$medeN BuLuTLaRDa Ko$mAm GeREk...
    • Profili Görüntüle
FABREGAS - REAPER
« Yanıtla #2 : 30 Mart 2007, 18:02:15 »
reaper alır bence



Çevrimdışı sinyordemir

  • 2. SINIF UYE
  • ****
  • İleti: 6.316
  • Puan 257
  • Cinsiyet: Bay
    • MSN Messenger - gurkandemir511@hotmail.com
    • Profili Görüntüle
FABREGAS - REAPER
« Yanıtla #3 : 30 Mart 2007, 18:07:18 »
berabere

Çevrimdışı bestgamer

  • 3. SINIF UYE
  • ***
  • İleti: 3.573
  • Puan 1810
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
FABREGAS - REAPER
« Yanıtla #4 : 30 Mart 2007, 20:33:14 »
reaper
yakamozzz

Çevrimdışı Nightmare

  • 1. SINIF ÜYE
  • *****
  • İleti: 12.725
  • Puan 2709
  • Cinsiyet: Bay
    • Profili Görüntüle
FABREGAS - REAPER
« Yanıtla #5 : 30 Mart 2007, 21:22:06 »
harun bu maçı alır  ;)