ya hamza bu despreado ne biçim adamdır yaa..Oyuna giriyoruz oyun kasıyor acayip resim resim geliyor görüntüler ben çıktım sonra..Dedim ben host oliyim direct ip dan ekle dedim beni yok eklemem dedi.Sonra ben de girmedim oyuna o da bana küfür etti tamam ekliyorum a..m..k diye.Ben de girdim maça oyun tabi yine kasıyor ben host olmama rağmen oyun yine kasıyor.Bu arada hamachip ipını ekledi.Sonra girdik bilmem kaçıncı dk da bi gol sesi geldi bi de santra oldu yanımda da o sırada 2 kişi vardı onlar bile anlamadı.Ben adama yapmıyorum diyorum 3 0 yaz diyor.Yüreğiniz varsa gelin diyor ben ondan korkucak adam değilim kendini birşeyh sanıyor.Anlaşılan herkesi çenesiyle yenmiştir.Ben başka şeyden bahsediyorum o başka şeyden bahsediyor.Dakika 37 di ve 1 0 ken attı.İiyi ki attı yoksa ben oyundan çıkcaktım ilk yarı bittiğinde.Hamza lütfen bir çaresine bak şunun yaa..Biz eskiden de kaç turnuvaya girdik site olrak fifaninmerkezi.com olarak ama hiçbirisinde sorun çıkartmadık.Yenildik ama sorun çıkartmadık.Bu adam kendini neesanıyor ben bu adamın neresinden korkucam ya altı üstü bi maç.Ben böyle diyince tanımyorsun galiba diyor.Evet tanımıyorum kimin nesi bilmiyorum herkes kendi çapında tanınır zaten.Belki iyi oynarsın ama eminimki diğer oyuncuları bu kasma sayesinde yenmişssindir.Oyun resim resim yok böyle bir şey yaa..
Ayrıca ben ettiğin küfürü yetkililere bildirceğim diyince "ben sadece 'a..m..k' dedim" diyor.Herhalde arkadaş o kadar çok küfür ettiğinden bunu küfür olarak görmüyor...Ama biz kimseye site olarak da küfür etmedik en ufak bir küfür etmedik...Lütfen Hamza gereğini yapar mısın??